Je moet het linkje naar de post er in laten staanquote:
ja hoor...sluit je gezellig aan....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik ergens lid worden van de kwaak fanclub?
hoe moet dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet het linkje naar de post er in laten staan
De post quoten en dan die knippen en plakken in je sig geloof ik.quote:
@ Murm, ik denk gewoon de reactie van KF quoten en dan in je sig zetten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Weet zeker dat ik fysiek meer aan kan dan 95% van jullie...
Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar jullie weten niet waar jullie over praten
Ik wil je echt iets ongelooflijks sturen, ontzettend lief leuk en aardig!quote:
je snapt de lol gewoon niet... hij hapt en das leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hap nou niet zo KF.
En ja, ik kom gewoon weeeer voor je op. Hij was echt niet zo ergstelletje zeikerds.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Krijg er tenslotte genoeg complimenten over van mensen die me wel interesseren
je was het zo vergeten dat je vergeet om het woordje vergeten mee te posten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Sjees was even hoe slaperig en wazig diazepam je maakt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je snapt de lol gewoon niet... hij hapt en das leuk
men zegt niet voor niets dat het leukste vermaak leedvermaak is
Amsterdamse humor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
men zegt niet voor niets dat het leukste vermaak leedvermaak is
Waarom bescheiden ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
KF, het zou je sieren als je eens wat bescheidenheid zou kweken
Goedemorgen overigens
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je was het zo vergeten dat je vergeet om het woordje vergeten mee te posten?
ik zou gewoon je excuses aanbieden. of ben ik nou zo gestoord?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
KUT !
Ik heb het verkeerde flesje water opgedronken
Ik heb water opgedronken van een collega, wat ze gehad heeft van een vriendin die getrouwd was, een flesje water met een foto van haar en haar man erop...
Gewoon weer vullen met water en terug in de koelkast
deels duits? vandaar die opschepperige postsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Amsterdamse humor!
Daarom snap ik ook nooit dat hij blijft volhouden een rasechte half duitse amsterdammer te zijn...
Dat is prima, maar je laat je elke keer kennen en daardoor blijven ze er voor gaan bij jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom bescheiden ?
Gewoon trots op wat ik kan
En al helemaal als een steleltje toetsenbordridders tegen mij zeggen dat ik een aansteller ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |