quote:
Mag een tweelingpapa ook

?
Zondag een uitgebreide orgaanscan gehad. Het is die vent gelukt om ons anderhalf uur in die kamer te houden

! Driehonderd keer alles bekijken, op een gegeven moment werd hij weggeroepen en konden wij duimendraaien, daarna kwam die weer terug, nog een keer alles bekeken, toen ons naar buiten gestuurd omdat hij niet wilde dat Silly zou flauwvallen (dat had 'ie wel vaker meegemaakt als ze zo lang blijven liggen ...) en toen weer terug voor de laatste 72 keer de voetjes, vingertjes, nieren, galblaas etc bekijken. Ik vind het allemaal prima, ik kan er geen genoeg van krijgen om naar mijn aankomende kroost te kijken

.
Gisteren op bezoek bij de gyn. Die vond alles er prima uitzien, we hoeven ons eigenlijk nergens zorgen over te maken. De laatste keer had hij ons 'bang' gemaakt met het feit dat hij Silly wel eens bedrust zou kunnen voorschrijven, maar gisteren zij hij met een satanisch glimlachje dat hij dat de volgende maand weer eens zou bekijken (het is echt een geweldige vent met een gezond gevoel voor humor; het is altijd leuk 'pingpongen' met gevatte opmerkingen over en weer, bij hem is het echt 'even gezellig naar de dokter'; als alle doktoren zijn 'bedside manners' zouden hebben, zou de medische stand er stukken beter voorstaan). Kortom, alles gaat uitstekend.
We genieten allebei van Knabbel en Babbel die er op los feesten

, ze springen en ze zingen en ze zijn zo blij. Ik ga nu hier kappen en kijken of ze weer met mij willen meezingen

.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)