Weet je hoe vaak Van Basten hem niet heeft opgesteld terwijl er geen andere centrumspits voorhanden was? Ik blijf dat nog steeds onbegrijpelijk vinden. Vind je het gek dat hij er niks van bakt als hij niet de kans krijgt om zich in te passen in het elftal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Plus dat hij de helft van het seizoen Huntelaar voor hem heeft gehad, en blessures. Ik hoop dat hij dit Seizoen echt wat gaat laten zien.
yeah rightquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Zul je zien dat Sno nu de sterren van de hemel speelt bij de Suriprofs
Zoveel kaarten heeftie nog niet hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie dit absoluut niet gebeuren. Hij is veel te blessure gevoelig en heeft alleen maar tegen kleine clubs gescoord. Verder is hij ook veel te opvliegend en dit levert hem gewoon te veel kaarten op.
Laat hem maar weer een contract tekenen, of gaat hij nou naar die ene club?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Frankz0rz het volgende:
DavidsIn een vriendschappelijke wedstrijd gewoon vol erin gaan
Nee dat was niet waar blijkbaar. Ik zou hem graag op het middenveld zien bij Ajax nu. Is alweer 1 van de beste op het veld vandaag zonder enig wedstrijdritme. Ik vraag me dan ook af waarom Ajax hem tijdje terug wegdeed?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Laat hem maar weer een contract tekenen, of gaat hij nou naar die ene club?
Ajax deed hem niet weg. Davids wilde niet onder Van Basten spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat was niet waar blijkbaar. Ik zou hem graag op het middenveld zien bij Ajax nu. Is alweer 1 van de beste op het veld vandaag zonder enig wedstrijdritme. Ik vraag me dan ook af waarom Ajax hem tijdje terug wegdeed?
Dat zegt men al tijden. Jan Joostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Davids zegt net tegen EL dat ie wel weer wil gaan voetballen. Op de vraag "Eredivisie?" zei hij: Weet ik niet.![]()
Overigens schijnen clubs in o.a Argentinië wel interesse te hebben volgens Jan-Joost.
quote:Van Basten pleit voor 'type schoolmeester' bij Ajax
12/05/2009 19:13
Ajax doet er volgens Marco van Basten goed aan een 'type schoolmeester' aan te stellen als zijn opvolger. 'Deze groep heeft zo'n trainer nodig.'
Van Basten mengde zich voor de camera van Eredivisie Live in discussie over zijn opvolger bij Ajax. 'Ze moeten sowieso een type schoolmeester erbij hebben, iemand die hard is en constant hard is. En daarbij liefst wel iemand erbij die zinnig over voetbal kan praten. Het is uiteindelijk wel een voetbalclub.'
'Deze groep heeft zo'n trainer wel nodig', zei Van Basten, die niet inging op de naam Co Adriaanse als mogelijke opvolger. De vorige week opgestapte trainer had vaker tevergeefs gevraagd naar de mening van de spelersgroep.
'Maar het was niet een groep die daarin erg veel zei. En dan heb je wel dat je kan zeggen: oké, wat minder woorden, wat meer daden. Maar ook daarin bleef het achter', wees Van Basten onder meer naar de 4-0 nederlaag bij Sparta Rotterdam.
'En dan kom je tot een teleurstellende conclusie. Het is allemaal wel leuk en aardig, maar als ik dan op deze manier voor schut wordt gezet, dan kan je misschien beter zeggen dan ik stop ermee.'
Van Basten noemde het vastleggen van Evander Sno een vergissing. 'Sno was meer als aanvulling, om er fysiek iemand bij te hebben die op het middenveld en achterin kon assisteren. Dat bleek uiteindelijk toch iets anders te zijn, want hij was veel meer aanvallend ingesteld.'
Volgens de oud-international ontbeerde Ajax 'een type Stijn Schaars'. 'Een controlerende middenvelder die de boel corrigeert en motiveert, dat zou heel wenselijk zijn geweest. Maar goed, dat neemt niet weg dat we met deze kwaliteiten er meer uit hadden moeten halen.'
liggend vanaf een strandbedje zijn kralen aan het tellen.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Zul je zien dat Sno nu de sterren van de hemel speelt bij de Suriprofs
Welke idioot heeft dat verzonnen? Dat is toch geen voetbalshirt meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een verneuking van Adidas. Hopelijk gaan ze niet zo met ons shirt om.
Ze maken die zwemvesten steeds dunner, mooi. Ik hoop dat ze ook blijven drijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die spelers lijken ook niet zo vrolijk te worden van dat shirtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel een absorberende dweil gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Echt ja, hoerenzooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Shit zeg, die gekken gaan ons shirt ook verneuken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |