Kwalificaties? Onder Rijkaard?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Qua resultaat wel. Maar de kwalificaties vergeten? Het drama Sparta wordt ook zomaar even weggeveegd? Dan nog niet te spreken over het feit of Rijkaard uberhaupt wel bij het tegenwoordige Ajax in crisis past...
Rijkaard is een coach voor een club die goed in het vel zit, niet voor het hedendaagse Ajax.
Dat zien we elk jaar bij Real. Als je maar goede spelers hebt, word je kampioen. Oh wacht..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Sparta vergeten? Of kom je nu met het Barcelona verhaal, elke boeren lul had met dat team een succes kunnen boeken...
Dus wat lul jij nou weer?
En dat was toevallig Louisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwalificaties? Onder Rijkaard?
[..]
Dat zien we elk jaar bij Real. Als je maar goede spelers hebt, word je kampioen. Oh wacht...
De voorganger van Rijkaard deed het ook zo goed met Barca.. Oh wacht.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, toen kon feyenoord ook nog gewoon de huur van het stadion betalen!
Tijden veranderen he!
Jammer, daarna is wat mij betreft Co de beste kandidaat. Anders zou ik het echt niet weten. Ik neem geen E621 meer, dan maar geen umami smaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En die 3 die je opnoemde... komen niet.
Anita gaat ook nooit een wereldspeler worden, maar goed de meesten hier zijn te chauvinistisch om dat te erkennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Nashje het volgende:
Co 3 jaar laten zitten. Perfecte trainer om Ajax weer draaiend te krijgen en iedereen op z'n plekkie te zetten. Zowel op het veld als mentaal. Anita is namelijk nog geen wereldspeler, en moet z'n klotesmoel houden over een Willem-IItje. Na die 3 jaar is Ajax draaiend en neemt Rijkaard het over. Die kan vervolgens de nieuwe Ferguson worden..
Iemand die goed overweg kan met de Spanjaarden en Zuid-Amerikanen is wel een goede inderdaad. De Boer komt het eerste in me op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wie zou Co moeten assisteren is voor mij de belangrijkste vraag op dit moment. In ieder geval iemand die veel mensenkennis heeft en reeds met ''de Zuid-Amerikanen'' gewerkt heeft.
De boer én van't schip als assistent. klaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Iemand die goed overweg kan met de Spanjaarden en Zuid-Amerikanen is wel een goede inderdaad. De Boer komt het eerste in me op.
Van 't Schip was al eerder assistent van Co toch?
Kom op zeg, we hebben maar 3 Zuid-Amerikanen in het team.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita gaat ook nooit een wereldspeler worden, maar goed de meesten hier zijn te chauvinistisch om dat te erkennen.
Wie zou Co moeten assisteren is voor mij de belangrijkste vraag op dit moment. In ieder geval iemand die veel mensenkennis heeft en reeds met ''de Zuid-Amerikanen'' gewerkt heeft.
van T schip moet je een baan aanbieden bij Jong Ajax. Als hij dat wil en anders kijken of hij met Co samen wil werken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Silaz het volgende:
[..]
De boer én van't schip als assistent. klaar
Het gaat meer om zijn relatie tot Marco en ook om zijn relatie tot de groep nu.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van 't Schip kan echt wel wat toevoegen hoor.
Hoeveel trainingen van hen heb je bijgewoond? Of behoor je tot het romige gepeupel dat enkel afgaat op media verhalen en presentatie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef honda1990 het volgende:
de Boer en van 't Schip vind ik zelf ook niet zo'n slecht idee samen met Co natuurlijk
Jij ziet Quincy en Zairi elke week voetballen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel trainingen van hen heb je bijgewoond? Of behoor je tot het romige gepeupel dat enkel afgaat op media verhalen en presentatie?²
Zat ik ook al een beetje op te hopen, hehe.quote:
Nee, maar ik zie Messi, Ronaldo, van Persie en Zlatan ook niet elke week voetballen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ziet Quincy en Zairi elke week voetballen natuurlijk.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie Messi, Ronaldo, van Persie en Zlatan ook niet elke week voetballen.
Als je er zoveel inlegt en in het nationale team ook mag komen ballen dan denk ik dat je wel enige kwaliteiten bezit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
blijft Oostenrijkse competitie he
Ja. Mijn pa had met ze gesproken, en de eerste gesprekken tussen die 2 en Ajax zijn gevoerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef NatteBever het volgende:
Waarom hoor ik hier namen zoals Chivu en Seedorf voorbij komen? Is er ook maar enige kans dat die aankomend seizoen terug zullen komen?
Ik ook wel. Al zullen we het misschien wel nooit te horen krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:29 schreef jna het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer op dat lijstje staan waar vd Boog het over heeft
Van Basten is alles behalve klaar voor AC Milan. Je zou haast denken dat Van Basten echt een zoon is van Cruijff.quote:Ondanks zijn gelukkige afscheid bij Ajax is Marco van Basten klaar voor AC Milan. Dat meent Johan Cruijff. Tegenover La Gazzetta dello Sport laat de oud-voetballer weten dat zijn pupil de ideale kandidaat is om Carlo Ancelotti op te volgen, mocht deze komende zomer vertrekken.
"Ik denk wel degelijk dat hij er klaar voor is", vertaalt Sport1 de woorden van Cruijff. "Hij heeft de kwaliteiten om een kleedkamer te leiden. En ook van Guardiola zeiden ze dat zijn aanstelling door Barcelona misschien wel te vroeg kwam. En die is nu nog steeds in de race voor drie prijzen."
Chivu zeker niet , Seedorf 0,000000000000000001% kans dat die misschien terug komtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef NatteBever het volgende:
Waarom hoor ik hier namen zoals Chivu en Seedorf voorbij komen? Is er ook maar enige kans dat die aankomend seizoen terug zullen komen?
Hij wordt ook steeds meer gezien als een intellectuele dorpsgek.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:37 schreef Sethje het volgende:
Wat een onzin kraamt Cruijff af en toe uit zeg
Nou, ik vind het eerlijk gezegd erg dapper. JE falen toegeven is een teken van karakter, hij zag gewoon zelf in dat hij niet de juiste man is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Blijf het zwak vinden van Van Basten dat hij nu alweer weg is
Ja dat is wel zo, had je liever gehad dat hij nog 1-2 jaar bleef zitten terwijl hij geen vertrouwen in zichzelf had? Hij heeft ook gewoon het beste met Ajax voor en wil dat er een goede trainer zit die ons kampioen kan maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eerlijk gezegd erg dapper. JE falen toegeven is een teken van karakter, hij zag gewoon zelf in dat hij niet de juiste man is.
quote:Ajax polst Adriaanse op korte termijn
Co Adriaanse kan binnenkort bericht van Ajax verwachten over de vrijgekomen trainerspositie in Amsterdam. De 61-jarige oefenmeester wordt volgens algemeen directeur Rik van den Boog op korte termijn benaderd.
"We hebben een shortlist opgesteld en Co staat daarop", zegt hij in De Telegraaf. "Hij zal op korte termijn worden gepolst." Dat wil volgens Van den Boog niet zeggen dat Adriaanse de topfavoriet is. "Er is nog geen volgorde bepaald. Pas na de gesprekken met alle kandidaten hebben we een nummer één, twee, drie, enzovoort."
Ajax zoekt naar een nieuwe trainer nu Marco van Basten is vertrokken uit de Arena. Van den Boog zoekt een leiderstype die op korte termijn beschikbaar is. Zodoende kan de nieuwe trainer nog invloed uitoefenen op de samenstelling van de selectie.
Adriaanse neemt na dit seizoen afscheid van Red Bull Salzburg. Zijn contract in Oostenrijk wordt niet verlengd.
Maar dit wist iedereen toch eigenlijk ook al van te voren. Van Basten is onervaren en had gewoon tijd nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eerlijk gezegd erg dapper. JE falen toegeven is een teken van karakter, hij zag gewoon zelf in dat hij niet de juiste man is.
ja, het aanstellen was de eerste foutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar dit wist iedereen toch eigenlijk ook al van te voren. Van Basten is onervaren en had gewoon tijd nodig.
Vind het getuigen van zeer veel respect voor Ajax. Als je tot inzien komt dat je niet goed genoeg bent voor Ajax en dat ook toegeeft. Hij had ook met een zak geld en nog een verloren jaar weg kunen gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch onzin dat Van Basten wordt aangesteld voor 4 jaar, de TD wegstuurt, voor 30 miljoen mag investeren,zijn technische staf helemaal zelf mag samenstellen en dan na een jaar opstappen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind het getuigen van zeer veel respect voor Ajax. Als je tot inzien komt dat je niet goed genoeg bent voor Ajax en dat ook toegeeft. Hij had ook met een zak geld en nog een verloren jaar weg kunen gaan.
Wat dan? Doormodderen met veel tegenzin en nul motivatie, om uiteindelijk te hopen ontslagen te worden en een dikke afkoopsom mee te krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch onzin dat Van Basten wordt aangesteld voor 4 jaar, de TD wegstuurt, voor 30 miljoen mag investeren,zijn technische staf helemaal zelf mag samenstellen en dan na een jaar opstappen.
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik. We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan. Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat dan? Doormodderen met veel tegenzin en nul motivatie, om uiteindelijk te hopen ontslagen te worden en een dikke afkoopsom mee te krijgen?
Dan is het toch veel eervoller en netter om zelf op te stappen en je eigen eer en die van Ajax hoog te houden. Hij zegt zelf letterlijk dat Ajax beter dan hem verdient. Wat is daar onzin aan?
Je kan dingen ook net zo negatief benaderen als je zelf wil. Door zijn vertrek voorkomt hij gewoon nog meer schade.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik. We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan. Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.
'Denk ik'? Neem jij altijd conclusies als je iets denkt? Van Basten zei zelf dat ie gefaald heeft, en denkt dat het volgend seizoen niet beter zal gaan. Hij kan wel een seizoen blijven, maar als na dat seizoen blijkt dat er 0,0 vooruitgang is geboekt, ben jij ook de eerste die meteen weer wat te zeiken heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik.
Welke schade? Ik vind de schade wel meevallen hoor. De enige schade die we hebben opgedaan is dat het team geen vooruitgang heeft geboekt.quote:We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan.
Ehh neequote:Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.
Hij heeft zelf aangegeven op een aantal momenten dat hij het niet leuk meer vond om trainer te zijn. En het was ook goed aan hem te zien laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
'Denk ik'? Neem jij altijd conclusies als je iets denkt? Van Basten zei zelf dat ie gefaald heeft, en denkt dat het volgend seizoen niet beter zal gaan. Hij kan wel een seizoen blijven, maar als na dat seizoen blijkt dat er 0,0 vooruitgang is geboekt, ben jij ook de eerste die meteen weer wat te zeiken heeft.
[..]
Welke schade? Ik vind de schade wel meevallen hoor. De enige schade die we hebben opgedaan is dat het team geen vooruitgang heeft geboekt.
[..]
Ehh nee. Op basis waarvan had hij dit moeten zien aankomen vorig jaar dan?
Snoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke schade? Ik vind de schade wel meevallen hoor. De enige schade die we hebben opgedaan is dat het team geen vooruitgang heeft geboekt.
Moekoena, De Cler, Knopper, Gronkjaer, Pasanen, Hersi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:23 schreef jna het volgende:
Dalijk hebben we een nieuwe trainer en dan kunnen we alle spelers met wie diegene OOIT gewerkt heeft noemen als transfergerucht
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:31 schreef BoNi het volgende:
Als Adriaanse coach wordt hoeven we iig niet bang te zijn dat Witschge assistent blijft
De kans is levensgroot dat hij bij Milan weg gaat. Of hij dan naar Ajax wil is een ander.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt minstens 1 speler in de selectie nodig die voor de wedstrijd even bij de tegenpartij gaat buurten met een prijzenlijst in zijn hand, puur om de tegenpartij angst én respect in te boezemen. Dan kom ik echt tot 1 naam: Seedorf, de man met de immense dij partij.²
Aldus KMRC op Netwerk. Vond het boeiend genoeg om ff te posten.quote:Ajax heeft een eerste gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Co. Co heeft heel wat eisen wat betreft staf en spelers. Helft zou mogen vertrekken. Frank de Boer wil hij in de staf. Van 't Schip moet weg. Co wil ook de aankopen zelf bepalen.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus KMRC op Netwerk. Vond het boeiend genoeg om ff te posten.
Caddy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Klinkt goedVan het Schip wordt de ass. op de golfbaan bij MvB dus
Helft van de spelers weg? Beetje rigoureus als je die jongens niet eens hebt zien trainen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus KMRC op Netwerk. Vond het boeiend genoeg om ff te posten.
In principe zijn die tien spelers die onder Van Basten mochten vertrekken al bijna de helft. Tel daar figuren als Sno bij op. Het gaat echt niet om Suarez en Aissati hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Helft van de spelers weg? Beetje rigoureus als je die jongens niet eens hebt zien trainen...
Nou ja, bijna de helft gaat natuurlijk al wegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Helft van de spelers weg? Beetje rigoureus als je die jongens niet eens hebt zien trainen...
Aankoopbeleid moet hij aan anderen overlaten of in samenspraak. Het mag niet zo zijn dat hij de vrije hand krijgt. Als het hem niet bevalt blijft hij maar weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, bijna de helft gaat natuurlijk al weg.
Vraag me nu eerder af welke aankopen Adriaanse zelf heeft gedaan bij vorige clubs dat hij daar een grote bevoegdheid in wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |