Nou dat gaat nu niet meer lukkken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:40 schreef Sirolf het volgende:
Was je soms van plan om dit hele topic in je eentje vol te posten, Hans?
G'morgen!
dat is wat ik zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe de versies van Jeff Buckley maar.
G morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe de versies van Jeff Buckley maar.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:52 schreef Sirolf het volgende:
Leuk geregeld door Giel, die Jaap aan de telefoon.
Ze is ook helemaal de tekst kwijt!
Ach vanmiddag ontkom je niet meer aan Pokerfacequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat de muziek vandaag neit echt centraal staat bij Giel? Dit uur staat de teller nog maar op 3 platen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach vanmiddag ontkom je niet meer aan Pokerfacehoor.
Straks request ik voor jou Innuendoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef magneticx het volgende:
Doe ik de radio aan, hoor ik Queen.
Beetje overbodig. Die komt straks wel weer bij Arbeidsvitaminen langsquote:
Ik hoop het! zon buiten en 2x Queen op 3FM. Veel beter kan haast nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:14 schreef magneticx het volgende:
[..]
Beetje overbodig. Die komt straks wel weer bij Arbeidsvitaminen langs.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:16 schreef magneticx het volgende:
O jee. Roel van Velzen en Norwegian Wood.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Schrijf alvast maar op in je agenda dat de White Lies donderdag te gast zijn bij Giel
Roel van Velzen alleen alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:16 schreef magneticx het volgende:
O jee. Roel van Velzen en Norwegian Wood.
Dat belooft weer veel 3FM-acties en Megahitsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Roel van Velzen alleen al. Zag gisteren op NU.nl dat ie dit jaar niet één, maar twee albums uitbrengt. Dus twee keer zoveel nietszeggende zichzelf herhalende kutnummers.
Dat was een half uur geledenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Jurgen van den Berg echt leukKan hij geen eigen programma krijgen
Vind ik wel mee vallen. Dit is gewoon een leuk nummertje. Een van de leukste Nederlandse popbandjes imo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Voicst
Over nietszeggende, zichzelf herhalende, muziek gesproken
Maar maar.. jij houdt toch van Nickelback?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Vallen precies in dezelfde catagorie...
Dit is precies hetzelfde als hun vorige "hit", of beter gezegd: doodgedraaide en teveel opgehemelde plaat op 3FM..
Die vage overgang naar die kopstem, doooo-OOOOOOOOOOOO-iiiiiiiiiiin'
Was in dat vorige nummer ook...
Als'ie dat niet zou doen, zou't al iets prettiger zijn om naar te luisteren, maar nog steeds vrij herhalend t.o.v. het vorige nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |