quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:41 schreef griekjeee het volgende:
Zo ga je nooit goed in dat korte broekje van je fobo passen...
De McDrive is nu nog openquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
Het is dat er niks meer is, maar anders had ik ook nog even wat te eten gescoord. Nu heb ik alleen maar ranja.
Dat is wel weer veel werk. Ik denk dat ik wel gewoon niks eet. De voordelen van het niet dik zijn.quote:
boterhammen zijn zo saaiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef Agiath het volgende:
Ik eet al jaren twee boterhammen voor ik ga slapen
wtf?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef Agiath het volgende:
Ik eet al jaren twee boterhammen voor ik ga slapen
Wat eet jij bij je bier dan? Iedere avond chips is het toch ook niet, bittergarnituur past er wel bijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wtf?![]()
en wat smeer je daar op dan! ik moet er niet aan denken om dat elke avond te gaan doen.
Love handles!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef L.in het volgende:
[..]
Oooow en die Milky Ways lopen me ook al zo aan te staren, hahah!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:02 schreef Zaith het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit na negenen. Een gezond broodje of een snack dan, but that's it. Je leert het jezelf gewoon aan. Hoewel ik wel veel eet als ik uit ben (na het uit gaan voornamelijk, gewoon lekker vol proppen).
quote:
quote:
Nou, ik heb mezelf aangeleerd om gewoon te eten waar je zin in hebt, zolang het maar niet te vaak is!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:02 schreef Zaith het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit na negenen. Een gezond broodje of een snack dan, but that's it. Je leert het jezelf gewoon aan. Hoewel ik wel veel eet als ik uit ben (na het uit gaan voornamelijk, gewoon lekker vol proppen).
Je bent een held! Ik doe exact het zelfde!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:37 schreef S1nn3rz het volgende:
jawel, het is weer laat in de avond en ik zit weer te vreten. nu weer chips met een sausje van mayo en mosterd.![]()
![]()
ik heb dat gewoon elke avond, dan krijg ik zin om te bikken en gaat de kastdeur weer open met alle gevolgen van dien.![]()
zo helpt dat paar keer in de week hardlopen natuurlijk niks.![]()
mensen zonder zelfbeheersing.
Toen je in New York zat zeker?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:42 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Er zijn dagen geweest dat ik om dit tijdstip aan mijn ontbijt zat
Nein , studententijd . Tot 8 uur achter de pc, 3 uurtjes slapen en dan naar college wekenlang. Men wat was dat internet toen interessantquote:
Ik heb 250 gram rijst gegeten en 150gram vlees. Daar had ik nog meer van moeten maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:53 schreef Koewam het volgende:
meer avondeten...
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb 250 gram rijst gegeten en 150gram vlees. Daar had ik nog meer van moeten maken?
Verkapt-ik-eet-veel-nu-ben-ik-stoer post.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb 250 gram rijst gegeten en 150gram vlees. Daar had ik nog meer van moeten maken?
Wat is daar stoer aan? Ik denk zelf dat het een vrij forse maaltijd was, en dat 'meer eten bij avondeten' in mijn geval niet echt een 'oplossing' zou zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:23 schreef Zaith het volgende:
[..]
Verkapt-ik-eet-veel-nu-ben-ik-stoer post.
Niet wetend dat men alleen maar denkt dat je dik bent nu.
Hmm, weet niet meer zo goed.. Geloof dat het ongeveer half 7 was idd, had redelijk vroeg geten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:04 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
valt wel mee tochEn hoelaat heb je gegeten dan? 6 uur ofzo?
Of je hebt gewoon zin om te wat kanen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:02 schreef letterdief het volgende:
Wtf eten jullie 's avonds dat je zo laat nog honger hebt. Dan doe je iets fout met het koken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |