Nee, ik kan niet echt zeggen dat dat de feeststemming nu doet verhogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef Quir het volgende:
Even op z'n South Parks
Get your shit and GET OUT
Nou, vergeleken met die 4 wijven vind ik mezelf toch best oké.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:22 schreef Biels het volgende:
Je "vriend" heeft wel een behoorlijke gay-ass foto.
Homo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met die 4 wijven vind ik mezelf toch best oké.
Eh. Nee gewoon?quote:
Kom nu gewoon uit die kast, of denk je daadwerkelijk dat je ouders nog geen enkel vermoeden hebben?quote:
Wat jammer nou dat niemand een ruk om jouw mening geeft hè.quote:
mensen die engels pratenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef Quir het volgende:
Even op z'n South Parks
Get your shit and GET OUT
Het zal je nog verbazen hoeveel gewicht mijn mening in de schaal legt, knul.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat niemand een ruk om jouw mening geeft hè.
En z'n zakje chips en moeder ernaast. Ja, dit is een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kippenborstje spreekt voor zich.
EN WE ZINGEN MET Z'N ALLEN!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met die 4 wijven vind ik mezelf toch best oké.
Nog zo'n helder lichtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:42 schreef marcel-o het volgende:
hmmzzz "middelste van de vier" vind k wel n aardige fail,!
Alleen "varken" kan k nergens uithalen..
k zie alleen 4 breezahs die breezahs ophebben
Biels heeft ook vaak genoeg zijn gewicht in mij gelegdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel gewicht mijn mening in de schaal legt, knul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom mag jij het wel, en krijg ik een notequote:
Wat mag ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom mag jij het wel, en krijg ik een note
waarom quote je het, en ga je hier lopen huilenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom mag jij het wel, en krijg ik een note
Ze zijn alle vier 18!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom reageer je bij meisjes die nog geen eens 13 zijn![]()
Wel domme reactie trouwens
Dat wil je niet. Serieus.quote:Heb je meer pics van die linker?
Hm? Jij dacht nog iets te kunnen maken van dit topic?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet echt zeggen dat dat de feeststemming nu doet verhogen.
Correct.quote:
Grote kans dat ze bij elkaar 18 zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef am1b het volgende:
[..]
Ze zijn alle vier 18!
[..]
Dat wil je niet. Serieus.
Hehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |