Als wij de scheids mee hadden vandaag in verhouding als jij je ouders mee had.....quote:Op zondag 31 mei 2009 21:34 schreef JeffreyADO het volgende:
Zo, dit keer hadden jullie de scheids mee, dus jullie bleven maar in de kleedkamers zitten?
Groot gelijk hoor..![]()
Roda begon in het seizoen 1971-1972 in de Eerste divisie en promoveerde door het kampioenschap een seizoen later. Dus nooit Eerste divisie is niet waarquote:Op zondag 31 mei 2009 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
We vliegen eruit, voor het eerst in de geschiedenis moeten we eerste divisie gaan doen. Ik schaam me best wel een beetje voor het vertoonde spel van onze selectie.
En ik heb er echt geen vertrouwen meer in, dat we alweer uit bij Cambuur, voor de winst kunnen gaan. Ik hoop van wel, uiteraard, maar zie het duister in.
We hebben geen team! Laat ons dan eerst maar eens gaan bezinnen en herbeginnen in de juup.
Lang geleden dat ik zulke slechte zin heb gehad.
Maar Feyenoord... daar noem je dan ook ietsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef TLC het volgende:
Cambuur thuis is lang niet zo goed als iedereen denkt hoor, en voor het uitduel tegen Feyenoord had iedereen Roda ook al afgeschreven.
Zonder, Meeuwis, Jansen en Cisse? Dat is een heel ander Roda hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef TLC het volgende:
Cambuur thuis is lang niet zo goed als iedereen denkt hoor, en voor het uitduel tegen Feyenoord had iedereen Roda ook al afgeschreven.
Roda heeft zeker kansen
Kijk, de arrogantie slaat toe bij Cambuur (hoe veel seizoenen hebben jullie ook alweer in de Eredivisie gespeeldquote:Op maandag 1 juni 2009 09:41 schreef Kahlen het volgende:
Wordt het weer een half leeg uitvak woensdag of komen er nog supporters van Roda zien hoe de club de genadeslag krijgt?![]()
Veel succes volgend jaar in de jupiler league als jullie de sponsoren nog vast kunnen houden en niet failliet gaan
Tegen de schorsing van Meeuwis zou ik beroep aantekenen, met een beetje geluk wordt dat pas na woensdag behandeld. Of Cisse er niet bij is moet ik nog zien.quote:Op maandag 1 juni 2009 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zonder, Meeuwis, Jansen en Cisse? Dat is een heel ander Roda hoor.
Roda kennende doen ze dat toch niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen de schorsing van Meeuwis zou ik beroep aantekenen, met een beetje geluk wordt dat pas na woensdag behandeld. Of Cisse er niet bij is moet ik nog zien.
Inderdaad. Bovendien: Janssen missen maakt niets uit, die speelt toch al maanden als een drol. Belangrijk is het dat/als Oper mee kan doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen de schorsing van Meeuwis zou ik beroep aantekenen, met een beetje geluk wordt dat pas na woensdag behandeld. Of Cisse er niet bij is moet ik nog zien.
rodajcfans.nlquote:Naam: Plato
Tijd: 01-06-2009 09:08
We waren voor de wedstrijd tegen Feijneoord als bijna dood maar toen hebben ze ons aan het infuus gehangen gisteren hebben de spelers zelf het infuus er uit getrokken.
Woensdag zijn we gedegradeert en geloof me ik ben al 24 jaar seizoenskaart houder maar wie moet het woensdag doen nee zo'n slappe los in mekaar hangende selectie hebben we lang niet gahad ik hoop dat we erin blijven maar ik zie het niet zitten.Shit een paar passanten die zonder ziel spelen hebben onze club naar de kloten geholpen.
Nou als jullie dan echt helemaal het lachertje willen worden moet je dat doen. Die kaart van Meeuwis was gewoon terecht, snap niet waarom dat ie er zo in ging. Sloeg nergens op en was niet nodig. Had hem slimmer verwacht.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was zeker terecht, maar als je een schorsing door een beroep over woensdag heen kunt tillen moet je dat zeker doen!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou als jullie dan echt helemaal het lachertje willen worden moet je dat doen. Die kaart van Meeuwis was gewoon terecht, snap niet waarom dat ie er zo in ging. Sloeg nergens op en was niet nodig. Had hem slimmer verwacht.
Half leeg uitvak, is dat zoiets als gisteren?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:41 schreef Kahlen het volgende:
Wordt het weer een half leeg uitvak woensdag of komen er nog supporters van Roda zien hoe de club de genadeslag krijgt?![]()
Failliet gaan, weten jullie daar niet alles van?quote:Veel succes volgend jaar in de jupiler league als jullie de sponsoren nog vast kunnen houden en niet failliet gaan
Ik denk niet dat de KNVB dat toe gaat staan. Soms gebeurt het dat je nog wel in beroep kunt gaan, maar dat je de komende wedstrijd sowieso geschorst wordt en in het geval van Meeuwis zal er sowieso geen sprake zijn van vrijspraakquote:Op maandag 1 juni 2009 10:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was zeker terecht, maar als je een schorsing door een beroep over woensdag heen kunt tillen moet je dat zeker doen!
Of die DFB een eventuele KNVB schorsing naderhand overneemt is niet ons pakkie an!
Mijn kaarten en verlof voor woensdag zijn iig weer geregeld
Daar worden zoveel prikkers geplaatst, als iemand die al serieus neemt... Ik ga woensdag toch naar Friesland, of ik nu 30 euro moet dokken of gratis kan gaan!quote:
Of die kaart terecht was doet niet ter zake, het enige dat nu telt is dat er woensdag een zo sterk mogelijk elftal op de mat staat.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou als jullie dan echt helemaal het lachertje willen worden moet je dat doen. Die kaart van Meeuwis was gewoon terecht, snap niet waarom dat ie er zo in ging. Sloeg nergens op en was niet nodig. Had hem slimmer verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |