abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 21:29:16 #226
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_69585035
Wat een slecht seizoen.

Eerste helft was duidelijk voor Roda. Tweede helft ging het gelijk op.
Ik denk dat de 3e wedstrijd moeilijk gaat worden, vooral als het zo'n wedstrijd gaat worden als het eerste duel in Leeuwarden.
Ik denk dat het 60% / 40% is in het voordeel van Cambuur.

Castro heb ik weinig zien prutsen dit keer. Cissé was goed maar moest alles in z'n eentje doen voorin.
pi_69585199
Zo, dit keer hadden jullie de scheids mee, dus jullie bleven maar in de kleedkamers zitten?
Groot gelijk hoor..
  zondag 31 mei 2009 @ 21:41:02 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_69585402
Ik begrijp dat Roda een half elftal aan spelers moet missen woensdag? Dat kon nog wel eens een probleem gaan worden.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:32:46 #229
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_69586840
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:34 schreef JeffreyADO het volgende:
Zo, dit keer hadden jullie de scheids mee, dus jullie bleven maar in de kleedkamers zitten?
Groot gelijk hoor..
Als wij de scheids mee hadden vandaag in verhouding als jij je ouders mee had.....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 31 mei 2009 @ 22:33:45 #230
154193 TheYoung1
pi_69586872
Mennnnnn tsjek es de site van de limburger!!! Prachtige foto's!!!
Patat, dat is het!!
pi_69587013
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

We vliegen eruit, voor het eerst in de geschiedenis moeten we eerste divisie gaan doen. Ik schaam me best wel een beetje voor het vertoonde spel van onze selectie.
En ik heb er echt geen vertrouwen meer in, dat we alweer uit bij Cambuur, voor de winst kunnen gaan. Ik hoop van wel, uiteraard, maar zie het duister in.

We hebben geen team! Laat ons dan eerst maar eens gaan bezinnen en herbeginnen in de juup.

Lang geleden dat ik zulke slechte zin heb gehad.
Roda begon in het seizoen 1971-1972 in de Eerste divisie en promoveerde door het kampioenschap een seizoen later. Dus nooit Eerste divisie is niet waar
Ik heb niet veel met Roda, nooit gehad ook maar ik heb wel respect voor wat ze allemaal gepresteerd hebben in de loop der jaren. Structureel top 8, vele malen Europees voetbal..
Jammer dat het door het ego van een aantal mensen teniet wordt gedaan.

Natuurlijk hebben wij het thuisvoordeel en mentaal ook weer een enorme opkikker gekregen door het late doelpunt. Individueel is Roda kwalitatief beter, ik vond ze beide keren gemakkelijker voetballen terwijl bij ons de mouwen tot aan de oksels omhoog moesten.
Is het besef er wel dat er degradatie op het spel staat bij de spelers? Ik heb het nauwelijks gezien!
Ik vond trouwens de supporters (tijdens de wedstrijd een goede sfeer) zeer gelaten na de wedstrijd alsof de degradatie al een feit was.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 31 mei 2009 @ 22:47:18 #232
154193 TheYoung1
pi_69587311
U is ons ergste nachtmerrie.

En Uw informatie is niet helemaal juist.
Patat, dat is het!!
pi_69587477
Cambuur thuis is lang niet zo goed als iedereen denkt hoor, en voor het uitduel tegen Feyenoord had iedereen Roda ook al afgeschreven.

Roda heeft zeker kansen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_69589351
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef TLC het volgende:
Cambuur thuis is lang niet zo goed als iedereen denkt hoor, en voor het uitduel tegen Feyenoord had iedereen Roda ook al afgeschreven.

Maar Feyenoord... daar noem je dan ook iets
pi_69591662
Het was een redelijke wedstrijd van Roda en verliep weer zoals zo vaak dit seizoen grote kansen op 2-0 maar die worden niet benut. Cambuur was achterin in de 2e helft rijp voor de slacht.

Roda heeft geen hecht team dat zag je ook aan het bedanken van het publiek.

De spelers moeten nog 1 maal laten zien wat ze waard zijn. Het zal weer 90min en misschien wel langer zweten worden.
pi_69594560
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef TLC het volgende:

Roda heeft zeker kansen
Zonder, Meeuwis, Jansen en Cisse? Dat is een heel ander Roda hoor.
  maandag 1 juni 2009 @ 04:09:01 #237
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_69594582
Ik zie het nog niet zo somber in, Cambuur scoort ook moeilijk, en NAC wint ook ijskoud bij Groningen, bijvoorbeeld. Compact spelen en een counter erin jassen. Makkelijk gezegd, maar er zijn vandaag wat 100% kansen verprutst...
pi_69595447
Wordt het weer een half leeg uitvak woensdag of komen er nog supporters van Roda zien hoe de club de genadeslag krijgt?

Veel succes volgend jaar in de jupiler league als jullie de sponsoren nog vast kunnen houden en niet failliet gaan
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  maandag 1 juni 2009 @ 10:01:53 #239
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69595743
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:41 schreef Kahlen het volgende:
Wordt het weer een half leeg uitvak woensdag of komen er nog supporters van Roda zien hoe de club de genadeslag krijgt?

Veel succes volgend jaar in de jupiler league als jullie de sponsoren nog vast kunnen houden en niet failliet gaan
Kijk, de arrogantie slaat toe bij Cambuur (hoe veel seizoenen hebben jullie ook alweer in de Eredivisie gespeeld ?), dat is precies wat we moeten hebben!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 1 juni 2009 @ 10:02:49 #240
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69595760
quote:
Op maandag 1 juni 2009 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zonder, Meeuwis, Jansen en Cisse? Dat is een heel ander Roda hoor.
Tegen de schorsing van Meeuwis zou ik beroep aantekenen, met een beetje geluk wordt dat pas na woensdag behandeld. Of Cisse er niet bij is moet ik nog zien.
  maandag 1 juni 2009 @ 10:11:56 #241
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69595878
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tegen de schorsing van Meeuwis zou ik beroep aantekenen, met een beetje geluk wordt dat pas na woensdag behandeld. Of Cisse er niet bij is moet ik nog zien.
Roda kennende doen ze dat toch niet.
Met Meeuwis heb je toch niks meer te verliezen dat ie nog meer duels kan krijgen in hoger beroep

Ze hebben het zich gister zelf naar gemaakt. Vooral de kansverhouding. Delorge die 2 meter links en rechts voor het uitzoeken heeft en dan nog op de keeper schiet. 2 uitgespeelde mogelijkheden waar alleen nog maar een tikje richting medespeler gedaan hoeft te worden om te kunnen scoren.... Alles en iedereen wil voor eigen succes gaan om zich zo in de kijker te kunnen spelen...

Ik vrees het ergste voor woensdag...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_69595896
quote:

[..]

Inderdaad. Bovendien: Janssen missen maakt niets uit, die speelt toch al maanden als een drol. Belangrijk is het dat/als Oper mee kan doen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_69595955
quote:
Naam: Plato
Tijd: 01-06-2009 09:08

We waren voor de wedstrijd tegen Feijneoord als bijna dood maar toen hebben ze ons aan het infuus gehangen gisteren hebben de spelers zelf het infuus er uit getrokken.
Woensdag zijn we gedegradeert en geloof me ik ben al 24 jaar seizoenskaart houder maar wie moet het woensdag doen nee zo'n slappe los in mekaar hangende selectie hebben we lang niet gahad ik hoop dat we erin blijven maar ik zie het niet zitten.Shit een paar passanten die zonder ziel spelen hebben onze club naar de kloten geholpen.
rodajcfans.nl
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_69596265
quote:

[..]

Nou als jullie dan echt helemaal het lachertje willen worden moet je dat doen. Die kaart van Meeuwis was gewoon terecht, snap niet waarom dat ie er zo in ging. Sloeg nergens op en was niet nodig. Had hem slimmer verwacht.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 1 juni 2009 @ 10:54:15 #245
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69596625
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:34 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nou als jullie dan echt helemaal het lachertje willen worden moet je dat doen. Die kaart van Meeuwis was gewoon terecht, snap niet waarom dat ie er zo in ging. Sloeg nergens op en was niet nodig. Had hem slimmer verwacht.
Was zeker terecht, maar als je een schorsing door een beroep over woensdag heen kunt tillen moet je dat zeker doen!

Of die DFB een eventuele KNVB schorsing naderhand overneemt is niet ons pakkie an!

Mijn kaarten en verlof voor woensdag zijn iig weer geregeld
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 1 juni 2009 @ 11:15:39 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69597042
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:41 schreef Kahlen het volgende:
Half leeg uitvak, is dat zoiets als gisteren?
quote:
Failliet gaan, weten jullie daar niet alles van?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 1 juni 2009 @ 11:31:17 #247
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_69597369
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Was zeker terecht, maar als je een schorsing door een beroep over woensdag heen kunt tillen moet je dat zeker doen!

Of die DFB een eventuele KNVB schorsing naderhand overneemt is niet ons pakkie an!

Mijn kaarten en verlof voor woensdag zijn iig weer geregeld
Ik denk niet dat de KNVB dat toe gaat staan. Soms gebeurt het dat je nog wel in beroep kunt gaan, maar dat je de komende wedstrijd sowieso geschorst wordt en in het geval van Meeuwis zal er sowieso geen sprake zijn van vrijspraak
  maandag 1 juni 2009 @ 11:49:25 #248
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69597819
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:16 schreef iehlaak het volgende:

[..]

rodajcfans.nl
Dat was ik niet.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:50:52 #249
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69597853
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat was ik niet.
Daar worden zoveel prikkers geplaatst, als iemand die al serieus neemt... Ik ga woensdag toch naar Friesland, of ik nu 30 euro moet dokken of gratis kan gaan!
Planning:
-
  maandag 1 juni 2009 @ 11:54:14 #250
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69597934
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:34 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Of die kaart terecht was doet niet ter zake, het enige dat nu telt is dat er woensdag een zo sterk mogelijk elftal op de mat staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')