Echt? Wat voor sport doet ie dan??quote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze staan ook in het programmaboekje van Equus
geen idee, zwerkbal?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Wat voor sport doet ie dan??
Ow ok. Nou, van mij mag ie in deathly hallows zn broek aanhouden.quote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef Patch het volgende:
[..]
geen idee, zwerkbal?
ikzelf vind het er ook ietwat vreemd uitzien, wellicht dat het wel voor het programmaboekje wat geshopt is, maar het is wel 1 van de officiele foto's.
Mensen die naar de voorstelling zijn geweest beamen het ook dat het Daniels toverstaf is
Emma wordt vol...wassenquote:
Ziet er inderdaad goed uitquote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
Sneak Peak, eerste bewegende beelden! Ziet er goed uitHet meeste precies zoals ik me voorstelde in het boek
Ja dat vind ik ook raar.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit![]()
Alleen: November 2010
Ik vind de wachttijd wel meevallen hoor! Zit maar 1.5 jaar tussen deel 6 en deel 7. Vind het best snel al.quote:Op maandag 7 december 2009 17:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook raar.
Ze zijn al een hele tijd bezig en aan een aantal dingen te zien op internet zijn ze ook al bijna klaar ofzo.
Echt debiel dat ze ons zo lang laten wachten..
Willen ze geen afscheid nemen van onze Harry ofzo?
Harry Potter and the Philosopher's Stone: 14 november 2001quote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind de wachttijd wel meevallen hoor! Zit maar 1.5 jaar tussen deel 6 en deel 7. Vind het best snel al.
Ja klopt, maar hij was ook echt 11 in de eerste film, net zoals Harry.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:30 schreef boyv het volgende:
Dan was ie iig wel wat jonger geweest, zoals in het boek. Nu is Harry 42 jaar in de laatste film om het maar zo te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:01 schreef Patch het volgende:
Iemand heeft een reel gezien die nog niet helemaal af was en had het volgende te melden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Foto's van deOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Steve het volgende:
http://www.the-leaky-cauldron.org/page-not-foundSPOILER: Foto's van deOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're doing some dusting.
Please bear with us while we clean up all the owl droppings and spilled mead. We'll be back soon.
The Leaky Staff
[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 23-06-2010 22:19:57 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, de jongere vaak ook, dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef Koningin het volgende:
Ik vind de oude Harry er een beetje sulletjes achtig uitzien...
Als je hier klikt, doet ' ie het dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:05 schreef Moelie het volgende:
Wat is die link nu precies? Als ik op die link onder de spoiler klik, krijg ik een of andere mededeling dat er iets mis gaat
Ik zou het niet doen, eerlijk gezegdquote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Koningin het volgende:
Moet tegen die tijd echt het boek weer gaan lezen, want anders weet ik niet meer waar het over gaat.
Ja bij de laatste film had ik dat ook heel erg. Maar meestal kan ik me niet inhouden om het toch te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, eerlijk gezegd. Ik weet nog dat ik dat eens deed voor een andere HPfilm en toen zat ik me dood te ergeren aan alles wat er niet in zat en waar ik me toch op verheugd had.
Door een ooggetuige, vast een HP-fanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Te raar dat Rupert in dat bericht Ron wordt genoemd.
Ja, en ook nog eens daaronder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Door een ooggetuige, vast een HP-fan.
Geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trailer komt vandaag
[ Bericht 9% gewijzigd door luffyd op 28-06-2010 09:49:00 ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:38 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel erg benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trailer komt vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |