ja zeker welquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zouden er nog gamers zijn met een zwak voor Apogee?
Met die SectorEffectors zou ik dus echt niet meer weten hoe dat moest. Je moest ze een "getal, comma, getal" geven, het pootje de goede kant op laten wijzen, de kleur van dat ding goed hebben en dan ging b.v. een deur open zoals jij dat wouquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou nog blind met Build een level kunnen bouwen inclusief stoere SectorEffectors en weet ik veel wat nog meer. Sterker nog, ik heb mijn 14-jaar geleden gebouwde Duke maps hier nog steeds liggen.
Ik denk dat je toch echt minimaal een 385 moet hebben gehad ipv 286 om dit spul te draaien. Keen heb ik ook nog op een 286 met zwartwit monitor gespeeld, maar Raptor, ROTT of Wacky Wheels kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja zeker wel![]()
Bio Menace, Commander Keen 1 2 3 en dacht ik nog wat
Hocus Pocus, Monster Bash, Duke Nukem 1 en 2, Wacky Wheels
En natuurlijk niet te vergeten Raptorals ik het nog goed herinner
En nog een van de best shooters uit die tijd Rise of the Triad
mijn 286 tijd
16 mhz
2 Mb ram
40MB hdja wel 40mb en dan moeite hebben om hem vol te krijgen
maar dat kwam omdat ik vaak vanaf floppy speelde
Zeker als het om share ware spellen ging van Apogee ( diskettes kon je bij elke sigaren winkel gewoon voor een paar gulden kopen)
ja toen was er nog geen Inet )
En om het met een 21k modem van een BBS af te trekken was niet gezond voor je telefoon rekening
Zijn er gamers die dat niet hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zouden er nog gamers zijn met een zwak voor Apogee?
Zeker Rise of the Triad. Dat gaat al meer richting Pentium, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Seginus het volgende:
[..]
Met die SectorEffectors zou ik dus echt niet meer weten hoe dat moest. Je moest ze een "getal, comma, getal" geven, het pootje de goede kant op laten wijzen, de kleur van dat ding goed hebben en dan ging b.v. een deur open zoals jij dat wou
[..]
Ik denk dat je toch echt minimaal een 385 moet hebben gehad ipv 286 om dit spul te draaien. Keen heb ik ook nog op een 286 met zwartwit monitor gespeeld, maar Raptor, ROTT of Wacky Wheels kan ik me niet voorstellen
LEugens! Hij komt! En snel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Dibble het volgende:
kap eens me die kutkicks.
GAME KOMT NIET UIT! 3D REALMS HEEFT EEN RECHTZAAK LOPENDE EN DE STAFF IS ALLANG ONTSLAGEN OF'M GESMEERD.
Was leuk voor die 10 jaar maar niemand kijkt hier meer naar om. IT'S OVER, THE END, OUT!!! VOOR ONBEPAALDE TIJD onder 50 KM IJS BEVROREN.
Slotje.
Oppervlakkige heidenen zijn het.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De huidige generatie. Die houdt alleen van geile graphics..
het kan ook zijn dat het toen al mijn AMD 100Mhz was:)quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Seginus het volgende:
[..]
Met die SectorEffectors zou ik dus echt niet meer weten hoe dat moest. Je moest ze een "getal, comma, getal" geven, het pootje de goede kant op laten wijzen, de kleur van dat ding goed hebben en dan ging b.v. een deur open zoals jij dat wou
[..]
Ik denk dat je toch echt minimaal een 385 moet hebben gehad ipv 286 om dit spul te draaien. Keen heb ik ook nog op een 286 met zwartwit monitor gespeeld, maar Raptor, ROTT of Wacky Wheels kan ik me niet voorstellen
Nee. Fate of Atlantis komt uit '92. Toen zaten we al tegen de CD-rom aan te hikken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef RAVW het volgende:
mijn eerste game die ik op mijn eigen pc speelde was fate of atlantis![]()
dat was wel mijn 286 tijd
Duke nukem 3D had ook geile graphics.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De huidige generatie. Die houdt alleen van geile graphics..
Als we hem voor mijn 40ste nog kunnen spelen is hij nu klaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Mr.J het volgende:
"With the legal drama out of the way, the road to the long-awaited release of Duke Nukem Forever is apparently clear of legal hurdles--the game just needs to be finished."
Kijk als dat alles is verwacht ik hem voor mijn 40ste nog te kunnen spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |