Ze hebben het bedrijf dan ook niet failliet verklaard. Dat doet de media. Het enige wat 3drealms verklaard heeft is dat de studio sluit. De reden daarvoor is niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
DNF zou door kunnen gaan, maar dan moet er een nieuwe financier gevonden worden. Of een ander team zou eraan verder kunnen werken.
Ik zie geen reden om van een marketingstunt uit te gaan. 12 jaar doen over een game en dan het bedrijf failliet verklaren. Slechtere marketing kan bijna niet.
Ik ontken noch bevestig iets. Ik wacht gewoon op een officieel persbericht.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Gamer_V het volgende:
Het is voorbij Swetsenegger. Kom uit de ontkenningsfase.
Dat zou ik ook zeggen jaquote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Gamer_V het volgende:
Het is voorbij Swetsenegger. Kom uit de ontkenningsfase.
"Meneer, u bent niet aangenomen."quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja
Het feit dat al die media lekt, lijkt het wel te bevestigen. Oud-werknemers willen nog met hun werk pronken om later een nieuwe baan te vinden. Zodat het niet overkomt dat ze 12 jaar niks hebben zitten doen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja
Het feit dat al die media lekt, lijkt het wel te bevestigen. Oud-werknemers willen nog met hun werk pronken om later een nieuwe baan te vinden. Zodat het niet overkomt dat ze 12 jaar niks hebben zitten doen.
Het is gewoon onlogisch.quote:Originally Posted by Swetsenegger
I can not imagine professional artists, developers, animators and designers would do such a thing because they are 'pissed'. Everybody gets screwed at work sooner or later in one or another form. Revenge sounds greats, but everybody knows it would harm your own career more then you can realise at that moment.
If these leaks are for real it could hunt those guys for years. Are they really that stupid? Would YOU leak IP from your employer just because you are pissed?
quote:Well, guys . . . I just drove past 3DR HQ and there were about 30 cars there. Kind of strange if the only ones left are George, Scott, Steven and Bryan and Joe! I think George is having a bit of a go with us all.
quote:When the news broke that Duke Nukem Forever developer 3D Realms was shutting down, many fans were letdown--perhaps moreso than if it had happened several years ago.
The reason? After over 12 years in development, trailers were starting to find their way out again. Footage had been shown. Screenshots were released. Word from company executives indicated that the final push had began.
And following the closing of the studio, new details seem to indicate that this was the case. Leaked internal 3D Realms documents have shown that many of the game's levels were nearly finished.
"The game was awesome and getting very close," 3D Realms designer Richard Huenink tells us.
But now 3D Realms is no more, the employees already scattered. Does this leave any hope that Duke Nukem Forever, as it stands today, might eventually be released in some official form?
When asked of its deal with 3D Realms, publisher Take-Two told us that it owns the exclusive rights to publish Duke Nukem Forever. And upon further questioning, this contract appears to be binding.
"We have the exclusive publishing rights, not right of first refusal," Take-Two spokesman Alan Lewis explained. "Meaning we are the only ones that have the right to publish the title."
Lewis later clarified that these rights will never expire.
When asked whether Take-Two also owned the Duke Nukem Forever assets under that agreement, Lewis reiterated that it simply retains the publishing rights--indicating that 3D Realms likely still owns the accumulated assets and work done on DNF. 3D Realms' George Broussard declined to comment on the matter.
So while 3D Realms could independently find a new home for the game, Take-Two has the ultimate right to publish the title--or to not publish it. In the latter case, whether it would sell those rights to another company, or whether 3D Realms might try to sidestep its agreement by changing the game's content to a degree, is something that we can only speculate on.
In any case, 3D Realms still owns the rights to Duke Nukem himself, meaning that the series will not be locked down by a publisher unwilling to use it. A Fallout 3-style revival of the series by a new studio remains a possibility.
Apogee Software is promising a new Duke-related press release this week, meaning the King might return to the spotlight sooner than expected.
bron
Waarom is het onlogisch? Waarom zouden ze het anders gelekt hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon onlogisch.
Ow
[..]
Het zou allemaal vooropgezet kunnen zijn. Ik vind het onlogisch dat professionals hun carriere op het spel zetten door NDA materiaal op fucking internet te zetten. Niet in een besloten portfolio maar op blogspot godbetert.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom is het onlogisch? Waarom zouden ze het anders gelekt hebben?
Jawel, we weten dit: dat de studio van 3D Realms gesloten is. De rest (marketingtrucs en dat Duke al gold is en meer speculatieve onzin) bedenken anderen erbij.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway. Tot op heden weten we simpelweg -niets- .
Opdat we het niet vergetenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Eens zien, dus een gaat de kattenbak leeg knagen en de ander neemt een aparte avatar....
*noteert*.
Precies. En faillisementen en dat DNF nooit meer uitkomt enzo. Ook dat wordt erbij verzonnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jawel, we weten dit: dat de studio van 3D Realms gesloten is. De rest (marketingtrucs en dat Duke al gold is en meer speculatieve onzin) bedenken anderen erbij.
Dat is dus ook mijn idee.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
DNF zou door kunnen gaan, maar dan moet er een nieuwe financier gevonden worden. Of een ander team zou eraan verder kunnen werken.
Ik zie geen reden om van een marketingstunt uit te gaan. 12 jaar doen over een game en dan het bedrijf failliet verklaren. Slechtere marketing kan bijna niet.
DNF? Did Not Finish?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Meneer, u bent niet aangenomen."
"Waarom niet, als ik vragen mag?"
"Er staat op uw CV dat u aan DNF heeft gewerkt... Voor de volle 12 jaren"
Zo, jij gaat voor de orginaliteitsprijs zegquote:
maar dan in de stijl van the life of D. Duckquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mên, inmiddels zweeft er zoveel vermeende informatie rond dat je bijna zélf de game kan gaan maken.
quote:An alledged transcript of a top-secret meeting at an undisclosed location (with snipers on the roof)
Devs: OK, George, we have posted enough media to whip the fans into a frenzy.
George: Good work guys, now shut down the blogs as planned.
George: Wait! What about the bogus plot leak?
Devs: Done.
George: Splendid! Time to move to the next phase!
George: Muwahahahaha ooowahahaha haaaaaaaaaa!
Devs: Er, we'll just lay low for now, ok, boss?
George: ahhhhhahahahaha haaaaaahahaaaaaaaaahaa
Devs: ...
Gelukkig voegt jouw post wel iets toe..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, jij gaat voor de orginaliteitsprijs zeg
En de jouwe ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef charon het volgende:
[..]
Gelukkig voegt jouw post wel iets toe..
Ding is te fokking traag en loopt steeds vast bij de download.quote:Literally EVERY piece of DNF media released from April 28, 1997- May 12, 2009 is here.
Included are(but not limited to):
all shots released from 1997-1998(pink kitty bar, nevada test facility, etc...)
e3 1998 trailer
full magazine article scans from CGW and PC gamer in 1997, 1998, and 1999(includes readable text)
the "side" previews such as "The Duke and I" from 2006(Prey hype era)
e3 2001 trailer
2007 teaser
1999 shots
e3 2001 trailer mp3
all current DNF media-
thumbnails from 2007
Duke 3D live arcade shots
Christmas 08 character wallpaper
And, of course EVERYTHING, and I mean EVERYTHING from the recent "leak"(as far as I'm aware)
The high res shots
The character model pics skinned/unskinned
Concept Art galore
tons of 3D renders
a few videos showcasing levels and character animations
complete storyboard covering the entire plot
several .txt files with in-depth level descriptions and drawn diagrams/maps
If you can find ANYTHING missing in this archive, I'll slap myself. Hard. With a frying pan.
Seriously, I highly recommend you check it out.
Everything is nicely organized into labeled folders with sub directories, for easy viewing. All media is neatly divided by year and category.
quote:Didn't no one notice the the dates of the file?
Take a look at this:
I know it's in Spanish, but below are the translations:
Organization: 3D Realms
Creation date: 09/03/07 0:28
Last modification date: 29/07/08 23:04(Marked in red)
Last printed: 29/07/08 22:50
By that time, the supposed percentage of the game levels was about 60,8%
I've been playing with these dates on Excel, and found out this:
If I'm right, the last day developers were able to work on the game was on 05/05/09 (The previous day before 3DR closed down). If the dates in that file are correct and if we take them as reference (From the first day it was created, until the last day it was modified), in 508 days a 60,8% of the game had been developed. That is an approximate average of 0,119% from the total of the game levels creation per day.
It's been 280 days since the last update of that file on 29/07/08. If we follow the approximate level creation average per day, we'd obtain that an aproximate 30%~35% of the total of the game levels have been created by the day 3DR closed.
That is, ladies and gentlemen, the state of the levels was about 90%~95% finished the day 3DR shut down!!!
I can't believe they left the game when there was only 5%~10% of content left.
Your opinions are welcome
Wat is dat voor een ontzettend slecht geschreven stuk poep?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
Co-founder van Apogee Software, Terry Nagy, heeft via zijn Twitter kanaal medegedeeld dat er volgende week een aankondiging komt omtrent Duke Nukem doormiddel van een persbericht.
“New press release from Apogee Software regarding Duke Nukem coming next week.”
Afgelopen donderdag werd bekend gemaakt dat 3D Realms, ontwikkelaar van de succesvolle Duke Nukem reeks, failliet is verklaard. Zusterbedrijf Apogee Software, welke opgezet is nadat 3D Realms eerder in geldproblemen zaten, blijft wel bestaan. Momenteel zijn hun bezig met het ontwikkelen van Duke Nukem Trilogy, die voor de PSP en Nintendo DS gaan verschijnen. Of Apogee Software een aankondiging gaat doen omtrent deze game of Duke Nukem Forever, daarvoor moeten we even wachten tot volgende week.
http://twitter.com/ApogeeSoftware/status/1747381530
Ja had het ge copy paste en had geen zin om aan te passen, maar boeiend het gaat om de inhoud van het bericht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ontzettend slecht geschreven stuk poep?
Nou ja, ik ben dus zo iemand die dan het hele stuk niet meer serieus kan nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef HugoBaas het volgende:
Ja had het ge copy paste en had geen zin om aan te passen, maar boeiend het gaat om de inhoud van het bericht.
Eh nee, dat is niet verklaardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
Co-founder van Apogee Software, Terry Nagy, heeft via zijn Twitter kanaal medegedeeld dat er volgende week een aankondiging komt omtrent Duke Nukem doormiddel van een persbericht.
“New press release from Apogee Software regarding Duke Nukem coming next week.”
Afgelopen donderdag werd bekend gemaakt dat 3D Realms, ontwikkelaar van de succesvolle Duke Nukem reeks, failliet is verklaard.
quote:Zusterbedrijf Apogee Software, welke opgezet is nadat 3D Realms eerder in geldproblemen zaten,
En deze twitter is al 2 dagen geleden door 'hun' geplaatst.quote:blijft wel bestaan. Momenteel zijn hun bezig met het ontwikkelen van Duke Nukem Trilogy, die voor de PSP en Nintendo DS gaan verschijnen. Of Apogee Software een aankondiging gaat doen omtrent deze game of Duke Nukem Forever, daarvoor moeten we even wachten tot volgende week.
http://twitter.com/ApogeeSoftware/status/1747381530
Beetje longshot he...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, lijkt wel een BNW danwel TRU speculatie op niets meer dan een Excel-bestandje.
Is wel heel erg flimsy.
Deze week dus....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef HugoBaas het volgende:
Klopt is van 10 Mei inderdaad, maar zag hem net pas.
Maarja waar het mij om gaat is dat er volgende week een persbericht komt dus ben benieuwd.
Of volgende week.quote:
Het gaat er niet om of DNF in de toekomst wel of niet uitkomt. We weten dat de studio gesloten is. De mensen staan dus op straat. Het is dan logisch dat er niet meer aan de game gewerkt wordt door 3D Realms. In de toekomst zou een ander bedrijf eraan kunnen werken, maar dat is pure speculatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. En faillisementen en dat DNF nooit meer uitkomt enzo. Ook dat wordt erbij verzonnen.
Sowieso is de hele sluiting tot op heden alleen door Joe Siegler, de webmaster, geconfirmed.
De game zou ook klaar kunnen zijn en dat DAAROM de studio gesloten is. Nogmaals, de reden is NIET bekend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of DNF in de toekomst wel of niet uitkomt. We weten dat de studio gesloten is. De mensen staan dus op straat. Het is dan logisch dat er niet meer aan de game gewerkt wordt door 3D Realms. In de toekomst zou een ander bedrijf eraan kunnen werken, maar dat is pure speculatie.
Ware christenen niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Of volgende week.
Sommige mensen tellen de nieuwe week vanaf zondag.
Waarom zou je daar vanuit gaan? Die gast zegt "It is NOT a marketing thing. It's true". Dus: of hij liegt, of alles wat in de media beweerd wordt is waar. Het enige wat ik kan doen is uitgaan van het tweede, aangezien er verder geen andere berichten zijn. Maar je hebt verder gelijk, want het enige wat ik voorlopig kan doen is uitgaan van dit bericht. De volgende persuitlating zien we wel verderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De game zou ook klaar kunnen zijn en dat DAAROM de studio gesloten is. Nogmaals, de reden is NIET bekend.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
12 jaar loopt het alwe have just joined in.
Lol had het niet over de game zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Spreek voor jezelf, ik wacht al 12 jaar met smart op The Duke.
Waarom niet? Een half miljoen views in 4 dagen op het 3Drealms forum, duke nukem stuff best bekeken op youtube, alle major gamewebsites (shacknews, IGN, gamespot) die al dagen aandacht besteden aan duke nukem. Ik kan redenen genoeg verzinnen voor een hoax als dit. En nogmaals. 3drealms heeft officieel he le maal niets verklaard. De enige die wat geroepen heeft is de webmaster en alles wat hij geroepen heeft is dat de tent dicht gaat.quote:
Of speelt mee.quote:Die gast zegt "It is NOT a marketing thing. It's true". Dus: of hij liegt,
Deze snap ik niet. Alles wat beweerd wordt is waar? Nee dan juist niet.quote:of alles wat in de media beweerd wordt is waar.
Precies, er is net zoveel onderbouwing voor kant A als kant B.quote:Het enige wat ik kan doen is uitgaan van het tweede, aangezien er verder geen andere berichten zijn. Maar je hebt verder gelijk, want het enige wat ik voorlopig kan doen is uitgaan van dit bericht. De volgende persuitlating zien we wel verder
euh nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Misschien is het wel zown internet roleplaying gameworden we allemaal in de zeik genomen.
12 jaar loopt het alwe have just joined in.
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh nee hoorik zit al 12 jaar te wachten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
HahaMe zin backfired een beetje op me.
Nevermind forget i said anything.
Ik zit ook al langer dan 12 jaar te wachten..vanaf het moment dat de eerste Duke zijn laatste oog over de balk kickte zit ik al te wachten...and it freaking sucks.
Eerlijk gezegd vind ik die High Resolution Pack en die 3d tweaks en mods die ze ervoor gemaakt hebben erg vermakelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik had niet door dat het topic al verder was gegaan
heb trouwens een tijd geleden weer eens duke3d gespeeld...
Shananigans i say!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat nu bekend is:
- gerucht dat 3drealms zou sluiten. Waarschijnlijk door gebrek aan funding.
- 3Drealms heeft honderden miljoenen verdiend met Duke 3D, Prey, Max Payne.
- Scott Miller heeft in 2006 verklaard tot op dat moment $7,5 miljoen geinvesteerd te hebben in DNF
- gerucht dat 3drealms sluit is bevestigt door de webmaster
- Take2 verklaard publishing rechten te hebben
- Apogee verklaard dat ze niet beinvloed worden door 'de situatie' bij 3d realms en dat Duke Nukem Trilogy gewoon ontwikkeld wordt.
- Apogee verklaard tot een officieel statement van 3drealms te zwijgen over het onderwerp
- Apogee kondigt aan dat het volgende week een persbericht uitbrengt mbt Duke NUkem
- (ex) werknemers beginnen plotseling massaal een blogspot waar ze materiaal lekken Zogezegd als portfolio, maar ze lekken ook materiaal wat onder NDA zou zijn.
- Er wordt een volledig storyboard gelekt waarin de volledige game zich afspeelt op 1 April
- (ex) werknemers verklaren toestemming te hebben van 3drealms voor het plaatsen van het materiaal
- (ex) werknemers zeggen na een dag of 3 benaderd te zijn door advocaten en gesommeerd te zijn het materiaal weer te verwijderen.
Mis ik wat?
6:40 PM May 9th from webquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Of volgende week.
Sommige mensen tellen de nieuwe week vanaf zondag.
Maar lang hoeven we in ieder geval niet te wachten.
... because it's done!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[...] alles wat hij geroepen heeft is dat de tent dicht gaat.
Ja, en het level daarna ben je het weer kwijt. Een goede manier om spelers alvast kennis te laten maken met de tofheid die je later in het spel krijgt. Bovendien komt dat stuk uit Duke Nukem 3d, dus meteen een soort van flashback en achtergrondverhaal. Gamedesigntechnisch en verhalenderwijs goede dingen om te doen. Klacht onterecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Sorry hoor, maar dat "storyboard" slaat echt nergens op. In het eerste lvl krijgt de speler al the nuke en rocketlauncher als wapen. De teksten zijn gewoon te fanta om waar te zijn en alles speelt zich ook nog eens op 1 april af.
Ben jij serieus 't hele internet aan het zoeken naar bewijsquote:
Welnee, ik lees op een stuk of 3 fora mee en klik af en toe op een linkje als het me interessant lijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben jij serieus 't hele internet aan het zoeken naar bewijs
(ik zeg trouwens goed bezig![]()
)
Daar kan je niet vroeg genoeg mee zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
In 1998 stond ik in de Dixons te vragen of ze Duke Nukem Forever al haddenDus ik leef 200% met je mee ouwe
Duke wants you to stop stealing our bandwidth.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
toch vraag ik me af hoe slecht de relatie met take2 nu echt was/is
[ afbeelding ]
Even wat zelfbevlekking:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
toch vraag ik me af hoe slecht de relatie met take2 nu echt was/is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In dat stukje staat dat TakeTwo de "publishing rights" op DNF houdt, dus misschien ontwikkelen zij wel door. Krijgen we dan een GTA/DN3D combo?.
fixed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duke wants you to stop stealing our bandwidth.
Nee ze kijken of ze net een langdurige klus hebben afgerondquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef Twin1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet van wanneer deze foto is, maar het is de afscheidsfoto van het team van 3drealms. Valt het nou niemand op dat al die gasten met een big smile staan te kijken ?
Iets wat ik nou niet echt zou doen als mijn bedrijf failliet is gegaan en ik daarmee m`n baan verlies.
Something smells....
voor grotere versie www.3drealms.com
Bron?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ze waren voor die foto eerst de kroeg ingegaan....
Ja dat heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ooggetuige meldt dat vandaag ook weer een stuk of 30 auto's onder wie die van George Broussard voor de deur stonden bij 3drealms.
Duke wants you to stop stealing our bandwidthquote:
Wie gaat er nou de kroeg in als je hoort dat je bedrijf failliet en doodverklaard isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ze waren voor die foto eerst de kroeg ingegaan....
Zou wel een van de eerste dingen zijn waar ik aan zou denken eigenlijk, nog 1 keer met je werkmatti's kroegtijgeren en al die mooier verhalen ophalen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou de kroeg in als je hoort dat je bedrijf failliet en doodverklaard is
Ja die heb ik ook gelezen ja. Maar goed, dan nog zou IK niet staan lachen als ik zojuist gehoord heb (Zonder voor aankondiging) dat ik morgen geen werk meer heb.quote:
Nouja je kunt natuurlijk moeilijk huilend op zo'n foto gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gelezen ja. Maar goed, dan nog zou IK niet staan lachen als ik zojuist gehoord heb (Zonder voor aankondiging) dat ik morgen geen werk meer heb.
Dat is dan ook wel het complete andere uiterste van "Look everybody! We lost our jobs todayquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nouja je kunt natuurlijk moeilijk huilend op zo'n foto gaan.
Ik zat me gisteren nog te bedenken dat het natuurlijk ook nog zo kan zijn dat Take2 geen interesse meer heeft in publicatie. Too little too late zeg maar. Dus game af, maar je publisher wil geen kosten meer maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Gamer_V het volgende:
Ze noemen de game Duke Nukem 4 en dan komen ze onder de publishing agreement uit. En dan rechtzaken!!11!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |