Het is fake ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natuurlijk kan de exit mindfuck niet. Er is in werkelijkheid gestemd en betaald voor een eliminatie en dat kun je niet achteraf terugdraaien. (Zie ook de discussie over de wildcard)
Daarom moet die fake exit dus plaatsvinden op een totaal andere dag dan de eliminatiedag. En aangezien we nog een dikke week hebben en de eliminaties elkaar dus sneller zullen opvolgen, kan je het logisch uitleggen naar de Overlevers. "Donderdag eliminatie gehad, maar in de eindfase van The Bunker gaat het razendsnel. Zondag is de volgende eliminatie."quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
het enige niet slagen van de fok opdracht kan ontstaan als degene die de groep eruit wilt ook echt degene is die eruit moet volgens de site, dan gaat de vlieger niet op
Gooi 'm er zaterdag of zondag maar inquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
dus dan zou het slimmer zijn de fokdracht voor de volgende eliminatie te bewaren, aangezien er geen datum voor de fokdracht was gepland
Post hier ff de exacte uitslag, en je bent m'n held van de dag.quote:
Zit er dan ook een tagje in?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Post hier ff de exacte uitslag, en je bent m'n held van de dag.
paar dagen vóór de volgende exit lijkt me, maar wanneer die is weet ook niemand natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gooi 'm er zaterdag of zondag maar in.
Is ook niet moeilijk, kwestie van tellen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje, die uitslag is niet zo moeilijkof kon je buiten dit topic ook stemmen
quote:
Gefeliciflapstaardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel trots dat het mijn opdracht is
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitslag is trouwens al verzonden naar de redactie.
blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar als de redactie het niet wilt, kan het alsnog niet worden uitgevoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |