quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep. Kunnen mij gestolen worden eigenlijk.
Dat zei ik net toch al...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Misschien heeft hij toen een deel gesponsord. Maar zoals het er zondag naar uitzag heeft hij het complete feest gesponsord.
Dan zou ik "In Trust we trust" een leukere vinden, maar dan ook eigenlijk pas als Perridon 20 miljoen heeft geinvesteerdquote:
Eens, als één iemand van het team wordt aangepakt, moet het hele team erop vliegen, dat zag je vroeger tenminste nog bij Feyenoord. Nu is het meer van "Hihihi, Hahaha, stond erbij en ik keek erna!"quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Juk het volgende:
Om nog even terug te komen op het hele "Voor elkaar opkomen in het veld is stoerdoenerij"-verhaal... wat een onzin.
Als je maat wordt belaagd door 1 of andere opgefokte Turk is het vrij normaal dat je daar wat aan doet. In het veld moet je een team zijn dat voor elkaar door het vuur gaat. Helemaal als je voetballend weinig tot niets kan brengen.
Maar de supporters willen WEL Europa in...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Met zo'n ploeg als Feyenoord nu heeft WIL je Europa toch nieteens in?
Al zullen ze toch niet mee mogen van Feijenoord. Niet dat het ook maar iemand tegenhoud, maar dat terzijde...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar de supporters willen WEL Europa in...
Feyenoord zie ik graag in Europa, slechter dan vorig seizoen zal het heus niet gaan. Het lek lijkt een beetje boven te zijn, hoewel we er nog lang niet zijn. Ik ben benieuwd wat Feyenoord kan doen in de Europa League, wie weet verdienen we er nog een leuk spaarcentje aan ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk moeten we met zijn alle hopen dat NAC gewoon Feyenoord eruit knikkert.
Met zo'n ploeg als Feyenoord nu heeft WIL je Europa toch nieteens in?
Tuurlijk het geld is, zeker nuquote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Hamilcar het volgende:
Je wilt gewoon altijd Europa in, omdat het geld wat je ermee verdient mooi meegenomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |