waarom moeten wij daarover beslissen ze zijn toch al die tijd al wakker. Er is niemand in slaap gevallen, dit noem ik dus pestenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
poll op de fp, over t weekdingopdrachtduel
gewonnen, wat mij betreftquote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
ja vreemdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
waarom moeten wij daarover beslissen ze zijn toch al die tijd al wakker. Er is niemand in slaap gevallen, dit noem ik dus pesten
Ja mee eens. Dementor komt hier vragen of ze in slaap zijn gevallen, ze hebben dus zelf niet goed opgelet en schuiven de verantwoordelijkheid nu af op de kijkers.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
waarom moeten wij daarover beslissen ze zijn toch al die tijd al wakker. Er is niemand in slaap gevallen, dit noem ik dus pesten
dan stem je toch ja?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weekuitdaging Huub,quote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef ditisHuub het volgende:
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vindenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mee eens. Dementor komt hier vragen of ze in slaap zijn gevallen, ze hebben dus zelf niet goed opgelet en schuiven de verantwoordelijkheid nu op de kijkers.
Ze konden zelf niet wakker blijven, of hadden het te druk met het kaneel.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mee eens. Dementor komt hier vragen of ze in slaap zijn gevallen, ze hebben dus zelf niet goed opgelet en schuiven de verantwoordelijkheid nu af op de kijkers.
ja want die 20 credits maken het verschil, even voor alle duidelijkheid, jullie zijn hier in controlquote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit nou echt melken om credits.
Waarom komt Dementor er hier dan naar vragen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vinden
Ja dag ben geen melkkoe aan het worden. Heb al voor deze opdracht gestemd om te doen dus niet nog een keer om te bepalen of die wel gehaald. Kan ik net zo goed nergens meer op stemmen als er later weer een poll komt of ze het wel gehaald hebben. Slaat in mijn ogen nergens op.quote:
zit je al een hele dag op te letten .. ben je nog een credit kwijt ook nog om het te bevestigen dat je ze niet hebt zien slapenquote:
Ik vind het allemaal niet zo'n drama na zoveel uur wakker zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vinden
klaar!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |