bestaat al een tijdje volgens mij.. Je kunt spelers op de transferlijst bookmarken zodat ze op de pagina transfers komen te staan..quote:
blijkbaar wel anders stond ie er niet tussen..quote:
volgens mij krijg je dat bericht als een speler in je bookmarks staat.. dus heb je em wel degelijk gebookmarkt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef Jaheur het volgende:
Misschien dat het komt door een zoekprofiel bij mijn transferlijst want hij stond niet op mijn hotlist, sterker nog ik kon hem nog toevoegen. Zie maar in de screenshot.
Als dat echt zo is, ben je zojuist achter een interessante feature gekomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:06 schreef Jaheur het volgende:
Ben 2 weken niet eens in de transferlijst geweest, of iemand zit in mijn accountik ben gehakt, zonder de groenten.
Nee even zonder dollen, ik weet het 99% zeker dat het het zoekprofiel is, want hij staat/stond niet in mijn hotlist.
De speler heeft wel exact de specificaties van mijn zoekprofiel namelijk.
Dat zit sinds een aantal weken in. Als je op het vlammetje klikt die bij en speler staat, dan komt deze bij je transfers te staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Jaheur het volgende:
Noem het deCup
Sinds wanneer zit dat: "Mogelijke Transfers" op hattrick? Ik dacht wat heb ik nu verkeerd gedaan :x
Edit:
Mijn spelers zijn nog luier dan mijn oma in de rolstoel:
[..]
Ze moeten in godsnaam naar belgië
Altijd lachen, dat Vietnam.quote:Lineup: 聪煊 (Congxuan) - 成信 (Chengxin), 博翔 (Boxiang), Bacher, Brudzinskis, Hales - Dilbitis, Vúlchev, 百鑫 (Baixin) - 恩棕 (Enzong) , 仁光 (Renguang).
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef rompompom het volgende:
0-0 gespeeld in m'n friendly vanochtend. Zijn opstelling:
[..]
Altijd lachen, dat Vietnam..
Het valt nog mee dat niet alle namen hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn wedstrijdverslag van de eerste helftquote:Minsk wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten. De vaardigheid van Minsk om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, kwam prima uit de verf. Er was wat verwarring bij Minsk over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig. Minsk slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor die moeilijk in zijn spel kon komen. Er was wat verwarring bij Minsk over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig. De ruststand was 0-0. Met 81 procent balbezit was Minsk in deze helft de sterkste ploeg.
Dit was zo'n test om 0-0 te spelen en extra training te veroorzaken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn wedstrijdverslag van de eerste helft
Niet eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dit was zo'n test om 0-0 te spelen en extra training te veroorzaken?
Ik denk dat allebei 5-5-0 pressie spelen sowieso wel eens kan werken, dan krijg je ook zulke verslagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. zou wel een succesvolle methode zijn denk ik
daaromquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat allebei 5-5-0 pressie spelen sowieso wel eens kan werken, dan krijg je ook zulke verslagen
Ik blijf tevergeefs zoeken maar ik besta nog steeds maar één keer, bij een botquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
dat is zo handig.. Ik heb bijvoorbeeld alle spelers die Nico Martens heten gebookmarked en als die nou verkocht worden, dan krijg ik een berichtje en hoef ik het niet zelf de hele tijd in de gaten te houden
ik besta helemaal niet in HTquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik blijf tevergeefs zoeken maar ik besta nog steeds maar één keer, bij een bot
Nou? Wat wil je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet...Maar wat wil je met zo'n debiele naam![]()
ja je hebt een debiele naam?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet...Maar wat wil je met zo'n debiele naam![]()
Ik besta ook, maar al sinds ik mezelf gevonden heb speel bij FC Thermoskanquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik blijf tevergeefs zoeken maar ik besta nog steeds maar één keer, bij een bot
quote:
Dan blijf je iig lekker op temperatuurquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik besta ook, maar al sinds ik mezelf gevonden heb speel bij FC Thermoskan![]()
En volgens mij blijf ik die club mijn hele HT leven trouw!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je gaat je Marokkaanse zoontje geen normale naam geven natuurlijk
wollah wollah, ben niet Marocquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je gaat je Marokkaanse zoontje geen normale naam geven natuurlijk
och dat heb ik ook met mn achternaam terwijl hij eigenlijk niet eens moeilijk is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
, ik moet m'n voornaam altijd minimaal 3 keer spellen voor iemand hem goed heeft, en mn achternaam minimaal 2 keer.
respect broeder..quote:
Wat zei je toen: Nee, je verwart me met Flappie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
respect broeder..
Een vriendin van me vriendin vroeg zich trouwens af of ik niet een halfbloed indo was
inderdaad..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zei je toen: Nee, je verwart me met Flappie?
Iedereen kent Flappie toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen wist ze waarschijnlijk meteen wie je bedoelde![]()
gewoon speler zoeken op naam (vergrootglas rechtsboven) en dan je voor- en achternaam intikkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef augurkenkoning het volgende:
Hoe zoek je 'jezelf' op dan? Of alleen maar via google?
Aah jezus (: simpelquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon speler zoeken op naam (vergrootglas rechtsboven) en dan je voor- en achternaam intikken
Zeg maar Nico hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Aah jezus (: simpel
Helaas besta ik niet.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:56 schreef augurkenkoning het volgende:
Als er bij je jeugd staat dat iemand 'goed' is in iets is hij dat dan ook bij je a team?
huhquote:
Jawel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef elby1988 het volgende:
[..]
huh![]()
Prachtig trouwens, ik moet tegen een team met 1 speler... Wel balen, dan krijg ik geen training toch?
Prima! Is alleen mijn eerste doelstelling.. (1e ronde verliezen door te piccen) niet gehaaldquote:
PIC in een friendly? 1e Ronde? Dat is toch pas volgende week?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Prima! Is alleen mijn eerste doelstelling.. (1e ronde verliezen door te piccen) niet gehaald
Ik wilde alleen nog wisselen, maar dat zit er dus zeker niet in
Hij gaat woensdag voor de beker niet verliezen omdat hij tegen een team met 1 speler moet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PIC in een friendly? 1e Ronde? Dat is toch pas volgende week?
Feli.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:07 schreef Puala het volgende:ik heb voor het eerst een hattrick gehad
![]()
1 - 0 Hilario Aguirre 2'
2 - 0 Hilario Aguirre 14'
3 - 0 Hilario Aguirre 28'
![]()
Ok.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij gaat woensdag voor de beker niet verliezen omdat hij tegen een team met 1 speler moet.
Moet te doen zijn met PIC...quote:cocaine boys
De ploeg bestaat uit 17 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 14 940 en het totale salaris is 8 610 ¤.
De ploeg heeft geen spelers met ervaring in internationale wedstrijden.
De gemiddelde speler is 23,4 jaar oud en heeft 37 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 879 en hij kost 507 ¤ aan salaris.
De gemiddelde speler is qua vorm zwak en zijn conditie is uitstekend. Hij is een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap.
Volgens m'n trainert heeft Tebbens inmiddels goed Verdedigen, redelijk PM en minimaal matig (maar misschien zelfs redelijk, dat is in ieder geval het potentieel) Passen. Zondag ga ik 'm promoveren, 17j1dquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk die onthulling van die jeugdvaardigheden
Nog een week en ik heb een jonkie van 17 jaar en 0 dagen met redelijk verdedigen en redelijk passen![]()
Netjes. Hoeveel heb je moeten investeren om die p/d te winnen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:18 schreef Grumpey het volgende:
Al tijdje niet meer in dit topic geweest, maar ik heb het grootse nieuws te melden dat ik mijn PD wedstrijd met 3-0 gewonnen heb, en dus gewoon weer 16 weken lang mezelf bij de beste 150 teams van Nederland mag scharen...inmiddels alweer bijna 2 jaar
jippiewie had dat gedacht
2-7 gewonnen in Kazakhstanquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook met een PIC toe kan de eerste ronde..quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:28 schreef Flappekz het volgende:
Mijn bekerwedstrijd is precies tegen degene die alltid had voorspeld. Moet lukken, werd afgelopen seizoen 6e in VIII ofzo
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Ubriaco het volgende:
heeft verwarring in een wedstrijd een negatieve invloed op vorm?
Het hoogste bedrag ooit wat ik in een friendly gehaald heb (voor zover ik me kan herinneren).quote:14-05-2009
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 17 231 ¤ aan entreegeld.
Nicequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Ubriaco het volgende:
Ik zou jullie op de hoogte houden van spelen voor 0-0 met 5-5-0 systeem (tegenstander speelde 4-4-2) om zo extra training voor mijn mids te krijgen:
Het is dus gelukt! Eindstand na 120 minuten: 0-0. Binnen reguliere speeltijd zelfs 0 kansen voor beide partijen (ik speelde pressie met waardeloze spelhervatter en zoveel mogelijk pijltjes naar achter). In de verlenging wel 1 kans tegen gekregen (0 voor), maar die ging gelukkig over.
Alleen jammer dat ik door een blessure geen extra 30 trainingsminuten kon pakken.
Voor geinteresseerden: matchID = 222196721
heb je daar niet eens een lijstje van?quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het hoogste bedrag ooit wat ik in een friendly gehaald heb (voor zover ik me kan herinneren).
Dan stuur je de manager een HT-mail met de vraag of hij hem nog eens te koop wilt stellen. En dan dat je hem dan koopt voor de prijs waar die eerst ook voor stond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je daar niet eens een lijstje van?
trouwens.. stond Nico Martens dus weer te koop. Een uitmuntende verdediger van 20.
Ik denk.. poep, ik koop m gewoon en stel m op in friendly's, dan staat hij mijn verliespartijen niet in de weg en misschien train ik m tot ongekende hoogte..
15 minuten tot deadline.. ff wat anders doen, kom ik terug, is de deadline afgelopen en is hij niet verkocht!
hmm.. kan ik doen natuurlijk..quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan stuur je de manager een HT-mail met de vraag of hij hem nog eens te koop wilt stellen. En dan dat je hem dan koopt voor de prijs waar die eerst ook voor stond.
Ach, maar een kleine 22,7 miljoenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Netjes. Hoeveel heb je moeten investeren om die p/d te winnen?
Ik had nog willen bieden voor Ludo, maar moet toch opzoek naar een reusachtig ivm de salariskosten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn uitverkoop gaat goed. Spelers gaan er redelijk marktconform uit.
Keeper is dat he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had nog willen bieden voor Ludo, maar moet toch opzoek naar een reusachtig ivm de salariskosten!
Ik ben geen keeper nee!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Keeper is dat he?
Ik wil eerst mijn vleugels vervangen. Dat gaat hopelijk dit seizoen gebeuren.
Als ik mijn 3 beste trainees verkoop, dan heb ik geld zat, maar dat wil ik nog niet...
Ja.. het zijn Nederlanders, maar kosten klauwen met salaris.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had nog willen bieden voor Ludo, maar moet toch opzoek naar een reusachtig ivm de salariskosten!
Ja, die had het er al over dat die jou kon. Maar die is zijn team aan het reorganiseren. Maar hij kan een dijk van een team neerzetten als die dat wil. Maar hij ging een zwak middenveld kopen, maar hij heeft wel een sterke verdediging en aanval...quote:
Jammer dat 1000 het minimum is, dus die 40 ga je niet redden...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, ik ben voorlopig uitgeshopt!![]()
7 verkocht en 7 aangetrokken... Nog 4 waailappen op de lijst waar ik hoop 40 euro voor te vangen! Nu zal moeten gaan blijken of m'n trainingsswitch goed uitpakt, op het middenveld loopt nu 1x buitenaards met matig passen en 2x reusachtig met goed passen, daar moet ik dit jaar in de VII wel kampioen kunnen worden!
Alles daarboven is natuurlijk mooi meegenomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer dat 1000 het minimum is, dus die 40 ga je niet redden...
Maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, die had het er al over dat die jou kon. Maar die is zijn team aan het reorganiseren. Maar hij kan een dijk van een team neerzetten als die dat wil. Maar hij ging een zwak middenveld kopen, maar hij heeft wel een sterke verdediging en aanval...
Oh, dat valt dan weer meequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ach, maar een kleine 22,7 miljoen
Gelukkig heb ik nog ongeveer 11 miljoen over en zit er nog een slordige 7 miljoen aan overbodige spelermateriaal in selectie
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, die had het er al over dat die jou kon. Maar die is zijn team aan het reorganiseren. Maar hij kan een dijk van een team neerzetten als die dat wil. Maar hij ging een zwak middenveld kopen, maar hij heeft wel een sterke verdediging en aanval...
Ik denk dat ik mijn selectie gewoon aanhoud dit seizoen en zie waar schip strand. Vanwege gebrek aan tijd (ik heb dat team in 3 uur tijd bijelkaar gekocht op bevrijdingsdag) zal de 1e plek wel een illusie zijn, maar nog een seizoen III hierna moet zeker te doen zijn zie ik alquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan weer meeHoe lijkt het dit seizoen? Ga je weer wat actiever bezig of ga je weer voor de p/d?
en anders de duimschroeven wat strakker aandraaien!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn selectie gewoon aanhoud dit seizoen en zie waar schip strand. Vanwege gebrek aan tijd (ik heb dat team in 3 uur tijd bijelkaar gekocht op bevrijdingsdag) zal de 1e plek wel een illusie zijn, maar nog een seizoen III hierna moet zeker te doen zijn zie ik al
Duimen is denk ik de beste optie
Denk t wel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die grafiek begrijp, levert 1 of 2 economen dus het meeste op in mijn situatie?
Teamgeest maakt dus geen hol uit, maar het verliezen van training is niet fijn..quote:Belangrijk: Zorg ervoor dat je nooit meer dan 10 assistent-trainers + keeperstrainers samen hebt, dit kan er namelijk voor zorgen dat je je training verliest of je teamgeest daalt. Er is elke update kans op trainingsverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |