Is het ook... Waarschijnlijk een bidwar geweest? 191k voor een 'redelijk' PM met matig Passenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat een normale prijs? Ik vind het relatief veel geld eerlijk gezegd! Lekker hoor..
Hij zit tegen een pop aan op PM.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat een normale prijs? Ik vind het relatief veel geld eerlijk gezegd! Lekker hoor..
De TV gaf 81k aan gemiddeld, dus ik mag me idd rijk rekenen! Een bidwar van liefst 83 biedingen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is het ook... Waarschijnlijk een bidwar geweest? 191k voor een 'redelijk' PM met matig Passen
Dan nog is 191k veel... Ach, er moeten af en toe uitschieters bij zitten om het gemiddelde in stand te houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zit tegen een pop aan op PM.
'Goed' zit rond de 250k. Dus als die volgende week popt, verdiend de eigenaar er nog genoeg aan...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan nog is 191k veel... Ach, er moeten af en toe uitschieters bij zitten om het gemiddelde in stand te houden
30k ofzo, niet superveel voor een skilltrade. Nog steeds leuk natuurlijk, dat wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
'Goed' zit rond de 250k. Dus als die volgende week popt, verdiend de eigenaar er nog genoeg aan...
Wie laat z'n transfers dan ook tijdens de vrijmibo aflopen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
inmiddels 3 ton![]()
Maar nog steeds zo'n 4 tot 5 ton onder de TC
ik ga om 2 uur nog niet borrelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie laat z'n transfers dan ook tijdens de vrijmibo aflopen..
Paniekzaaier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
ok.. bij i1 van de 2 ben ik inmiddels overboden
Allebei zijn ze over mijn minimum heen nu![]()
quote:
quote:Vaardigheidsniveau gestegen! Thijmen Bindels Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Vaardigheidsniveau gestegen! Frenk Fabrie Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Vaardigheidsniveau gestegen! Gert van der Tweel Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van slecht naar zwak.
Sluiten
In de regen willen ze nog weleens een positief weer-event krijgen. Maar daar tegenover staat de kans op een negatief weer-event in de zon....Verder is er met Krachtig niets spannends geloof ik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef augurkenkoning het volgende:
op: http://www.hagonline.org/?id=17 staat het éen en ander over de specialiteiten van spelers. Aan de hand daarvan probeer ik nu mijn team samen te stellen.
Nu staat er daar alleen weinig over de speciale skill krachtig. Ik weet dat hij goed is als je pressievoetbal speelt, maar is dat nog voor meer dingen nuttig?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit ziet eigenlijk wel erg zielig uit voor mijn tegenstander:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit ziet eigenlijk wel erg zielig uit voor mijn tegenstander:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |