abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68914855
Hallo allemaal,

Ik werk bij de Albert Heijn en op 1 juni is mijn contract verlopen. Dan heb ik 2,5 jaar bij Albert Heijn gewerkt (eerste contract was een halfjaar). Mijn SM en ASM vonden dat ik leidinggevende capaciteiten heb en wouden graag dat ik teamleider werd. Hier heb ik het uitvoerig met de SM over gehad. Maar ik moest eerst bewijzen dat ik teamleider kon worden door een paar avonden de leiding te nemen over de vakkenvullers, etc.

Dit was het leuke gedeelte. Nu komt het mindere gedeelte. Vorige week gesprek gehad met de SM. Het was toch niet mogelijk om teamleider te worden bij het filiaal waar ik werd. Ik kon wel overgeplaatst worden, maar daar had ik zelf niet zo'n zin in. Het enige wat misschien nog mogelijk was dat ik een OT kreeg. De SM kon die zomaar niet geven en zou het overleggen met zijn baas. Ze hebben vorige week uitvoerig erover gepraat, maar nu blijkt dat ik niet teamleider kan worden en dat ik geen OT kan krijgen, met als reden dat ik te duur ben (ik ben net 18 geworden). De SM en de ASM hadden er geen problemen mee dat ik teamleider werd en dus een OT kreeg. Maar de baas van de SM was dus van mening dat ik te duur ben...

Staat er iets in de CAO over dit soort mondelinge afspraken? Heb ik bepaalde rechten, of is dit een hopeloze zaak?

Met vriendelijke groet,

[ Bericht 53% gewijzigd door swarmahoer op 11-05-2009 20:22:51 ]
pi_68915289
Nu weet ik nog niet waar de afkortingen SM, ASM en OT voor staan. En nee ik heb geen zin om erover na te denken.
---
pi_68915370
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef miodzio het volgende:
Nu weet ik nog niet waar de afkortingen SM, ASM en OT voor staan. En nee ik heb geen zin om erover na te denken.
SM = Supermarkt manager
ASM = Assistent supermarkt manager
OT = Onbepaalde tijd contract
pi_68917480
naar WGR, daar krijg je goed antwoord
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_68919449
Misschien interessanter om na te denken wat je zelf wil, wil je daar teamleider worden terwijl de beloftes (in eerste instantie) niet waargemaakt worden? Als je dat inderdaad wil (en bedenkt wat voor leuks ze in de toekomst voor je bedenken) moet je pas nadenken over welke rechten je hebt...
  woensdag 13 mei 2009 @ 07:38:20 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68966861
Wat uit de OP niet blijkt is dat er echte toezeggingen zijn gedaan. Ik kan het niet vinden althans.

Als er echte toezeggingen zijn gedaan kun je ze daar aan herinneren. Bedenk echter wel dat het mogelijk is dat de SM niet de bevoegdheden kan hebben om een OT aan te bieden (iets wat ik me in deze tijd goed kan voorstellen).

Dit soort dingen zijn vrijwel nooit in een CAO geregeld, omdat dit te veel afhangt van persoonlijke factoren (en je dit dus niet collectief kunt regelen).

Hoeveel contracten heb je op dit moment gehad? Drie?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_68968493
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef Fivel het volgende:
[...] met als reden dat ik te duur ben (ik ben net 18 geworden). [...]
Gevalletje leeftijdsdiscriminatie.
Ik zou maar vast een gaan kijken voor een ander baantje, want als je idd al 3 contracten hebt gehad ga je nu geen nieuwe meer krijgen (flexwerkwet) en zo te zien willen ze ook over drie maanden niet meer aannemen.
So we just called him Fred too
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 09:33:28 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68968733
Zoals hierboven staat. Tijd voor wat anders. De laatste tijd zijn ze goed bezig bij de AH.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_68968853
Dat zij wilden dat je teamleider werd heeft niets te maken met een toezegging. Tenminste, in de OP staat daar niets over. Ik wil ook graag dat mijn broer miljonair wordt; heb ik hem nu een miljoen toegezegd?

Wel leuk van de AH trouwens... leidinggevende capaciteiten, teamleider, etc. Maar dan wel een leider van max. 17
pi_68969770
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef Fivel het volgende:
....en wouden graag dat ik teamleider werd.
Wouden = Bossen
quote:
Vorige week gesprek gehad met de SM. Het was toch niet mogelijk om teamleider te worden bij het filiaal waar ik werd.
Werd wat?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')