Hallo allemaal,
Ik werk bij de Albert Heijn en op 1 juni is mijn contract verlopen. Dan heb ik 2,5 jaar bij Albert Heijn gewerkt (eerste contract was een halfjaar). Mijn SM en ASM vonden dat ik leidinggevende capaciteiten heb en wouden graag dat ik teamleider werd. Hier heb ik het uitvoerig met de SM over gehad. Maar ik moest eerst bewijzen dat ik teamleider kon worden door een paar avonden de leiding te nemen over de vakkenvullers, etc.
Dit was het leuke gedeelte. Nu komt het mindere gedeelte. Vorige week gesprek gehad met de SM. Het was toch niet mogelijk om teamleider te worden bij het filiaal waar ik werd. Ik kon wel overgeplaatst worden, maar daar had ik zelf niet zo'n zin in. Het enige wat misschien nog mogelijk was dat ik een OT kreeg. De SM kon die zomaar niet geven en zou het overleggen met zijn baas. Ze hebben vorige week uitvoerig erover gepraat, maar nu blijkt dat ik niet teamleider kan worden en dat ik geen OT kan krijgen, met als reden dat ik te duur ben (ik ben net 18 geworden). De SM en de ASM hadden er geen problemen mee dat ik teamleider werd en dus een OT kreeg. Maar de baas van de SM was dus van mening dat ik te duur ben...
Staat er iets in de CAO over dit soort mondelinge afspraken? Heb ik bepaalde rechten, of is dit een hopeloze zaak?
Met vriendelijke groet,
[ Bericht 53% gewijzigd door swarmahoer op 11-05-2009 20:22:51 ]