Precies, of CTRL+C. Sadness, doch de realiteit.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
Daarom kladblok.
Band, sorryquote:
Neuh, klote Explorer schijnt dat niet op te slaan..quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
preview
Komt je tekst trouwens niet terug als je op vorige klikt?
True, normaal doe ik dat ook. Dit is dus ook zo'n waarom-nu-niet-momentquote:Op maandag 11 mei 2009 19:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies, of CTRL+C. Sadness, doch de realiteit.
Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, vind ik ook schijtvervelend
alsof ik elke keer op ctrl c druk voordat ik op invoeren druk
Nah, net hier wel. Maar met sommige fora's heb ik dat weer niet, lijkt wel of die het dan mirroren naar 1 hunner lokale pc's. Dan staat het ingetikte er nog wel. Denk ik eens een topic te openen...quote:
Denk het ja...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef Ascendancy het volgende:
Is dat alleen met opera dan, dat ie het onthoudt?
Als ik terugga staan mijn tekst er weer
Dát is pas schijtirritant.quote:
ben moe...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dát is pas schijtirritant.Net zoals bijvoorbeeld dat eeuwige data's. Waarom denk je dat ze bedacht hebben het hele woord te veranderen als het meervoud wordt? Niet zodat je er dan alsnog een 's achter moet zetten he?
Dit lijkt me meer dan voldoendequote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef Romanov het volgende:
Neuh, klote Explorer schijnt dat niet op te slaan..![]()
Was een klein verhaal over Eths, een Franse metal band. Kan ik nu weer opnieuw tikken...
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:16 schreef Romanov het volgende:
echt even iets van WTF!!!
Zit ik net een halfuur een leuk topicje in muziek te breien over een band waar ik de hele wereld kundig van wil maken (compleet met bio..
FF FTW.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nah, net hier wel. Maar met sommige fora's heb ik dat weer niet, lijkt wel of die het dan mirroren naar 1 hunner lokale pc's. Dan staat het ingetikte er nog wel. Denk ik eens een topic te openen...
In Opera zit dat ingebouwd, zou ook in IE moeten kunnen lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |