Maaaiquote:Op maandag 11 mei 2009 19:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HIJAAAAAAA!!!
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef themauster het volgende:
Vroeger bij idols 1 kregen ze nog een eigen nummer geen cover nu krijgen ze alleen maar covers erg origineel
Dat dus al is het een vreselijk nummer!quote:
quote:
Jim is nog meer niksquote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat dus al is het een vreselijk nummer!
En thuis hebben we toen op Jim gestemd
ze hebben ook een eigen nummerquote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef themauster het volgende:
Vroeger bij idols 1 kregen ze nog een eigen nummer geen cover nu krijgen ze alleen maar covers erg origineel
I know maar toen vonden we hem beter en hadden we een hekel aan Jamaiquote:
Normaal ben je er al voor 7 uurquote:
owja die van mij ligt ergens in een hoekje ik luister alleen nog muziek op de pc of op de radio en natuurlijk cdsquote:Op maandag 11 mei 2009 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oeh javergeten dag te zeggen
bezig met mn ipodje
ik luister on demand KX radio op mn ipodquote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef themauster het volgende:
[..]
owja die van mij ligt ergens in een hoekje ik luister alleen nog muziek op de pc of op de radio en natuurlijk cds
Dat heb je weer mooi gezegd, Noortjequote:Op maandag 11 mei 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Heeeee het watspeelternuafdingetje is weer gemaakt.
Die was niet stuk, hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Heeeee het watspeelternuafdingetje is weer gemaakt.
Dit is ongeveer de enige plaat van John *poing* Legend die ik te harden vind...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Neuuuhh ! niet weer deze van John Legend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |