Maaaiquote:Op maandag 11 mei 2009 19:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HIJAAAAAAA!!!
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef themauster het volgende:
Vroeger bij idols 1 kregen ze nog een eigen nummer geen cover nu krijgen ze alleen maar covers erg origineel
Dat dus al is het een vreselijk nummer!quote:
quote:
Jim is nog meer niksquote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat dus al is het een vreselijk nummer!
En thuis hebben we toen op Jim gestemd
ze hebben ook een eigen nummerquote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef themauster het volgende:
Vroeger bij idols 1 kregen ze nog een eigen nummer geen cover nu krijgen ze alleen maar covers erg origineel
I know maar toen vonden we hem beter en hadden we een hekel aan Jamaiquote:
Normaal ben je er al voor 7 uurquote:
owja die van mij ligt ergens in een hoekje ik luister alleen nog muziek op de pc of op de radio en natuurlijk cdsquote:Op maandag 11 mei 2009 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oeh javergeten dag te zeggen
bezig met mn ipodje
ik luister on demand KX radio op mn ipodquote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef themauster het volgende:
[..]
owja die van mij ligt ergens in een hoekje ik luister alleen nog muziek op de pc of op de radio en natuurlijk cds
Dat heb je weer mooi gezegd, Noortjequote:Op maandag 11 mei 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Heeeee het watspeelternuafdingetje is weer gemaakt.
Die was niet stuk, hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Heeeee het watspeelternuafdingetje is weer gemaakt.
Dit is ongeveer de enige plaat van John *poing* Legend die ik te harden vind...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Neuuuhh ! niet weer deze van John Legend...
Zou een beetje zonde zijn inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
Ik ruik een nieuwe MH en dat moet niet gebeuren
Bij mij is het net andersomquote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die was niet stuk, hoor.
[..]
Dit is ongeveer de enige plaat van John *poing* Legend die ik te harden vind...
indd een heeeeul erg mooie plaat moet niet plat worden gedraaidquote:
jhon legendquote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
Ik ruik een nieuwe MH en dat moet niet gebeuren
quote:
Hij deed het niet!quote:
Ik houd van drama. Soms.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom. Ik vind veel van hem erg goed te doen, maar dit gaat mij echt te ver. Wat een drama zeg
Nu wil ik weten wat hij gerequest heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sersjee, wat een waanzinnige Request! Ik geef alleen toch even iemand anders de kans. Thanks voor je sms!
Is die bezig met Againzender(Vincent) in aan het halen wordt het onderbroken door een DJquote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sersjee, wat een waanzinnige Request! Ik geef alleen toch even iemand anders de kans. Thanks voor je sms!
Uitzending vanaf locatie, dan doet ie het nooit.quote:
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vanaf welke locatie?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uitzending vanaf locatie, dan doet ie het nooit.
Kwaliteit is hierbij vernietigdquote:Op maandag 11 mei 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uitzending vanaf locatie, dan doet ie het nooit.
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd
Ik volg je niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwaliteit is hierbij vernietigd
en twitterquote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu wil ik weten wat hij gerequest heeft.
Edit: Mag je ook mailen trouwens? Ik heb geen beltegoed.
Het ligt niet aan jou. Of het ligt ook aan mij, maar dan delen we het leed dus is het minder erg.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
Nou heb ik dat in jouw geval wel vaker, dus misschien ligt het wel aan mij.
Nu je het zegtquote:Op maandag 11 mei 2009 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ha! Jullie hadden zeker niet door dat onze muziekcomputer helemaal ingestort was? Goed zo!
ik heb geprobeerd wat van de white lies op te vangenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Afgelopen weekend zag ik op tv Snow Patrol Run spelen op BBC Radio 1's Big Weekend. Dat was zeg maar niet kut.
Misschien heeft Michiel een leven gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Domien is ook wat meer op FOK in vergelijking met michiel
michiel een levenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien heeft Michiel een leven gekregen.
Zwaaiquote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga want mijn comedy avond begint zo weer op Veronica tot morgen
Radio maken lijkt me geweldig.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
michiel een levenelke dag radio maken noem ik niet echt een leven en dan ook nog tientallen toestellen testen
quote:
Ik had hem gerequestquote:Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mij ook
alleen te lui om te leren
![]()
JAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MANDO DIAO
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAAAAANCE WITH SOMEBODY
![]()
![]()
![]()
![]()
De stille MEGAHIT
ehm.... heb je iets terug gelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou inderdaad, PINKPOP BABY!!!
Alles goed hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |