Oh, idd. In het begin.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:42 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Danku, je bent alleen nog vergeten het topicnummer aan te passen (er staat nog steeds 1545)
Degene die dit in de OP heeft gezet verdient een standbeeldquote:Uiteraard mogen er best een paar vragen achter elkaar gesteld worden in dezelfde categorie maar doe dit niet meer dan drie keer achter elkaar.
+ 1quote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Robbiev85 het volgende:
frequentie modulatie en amplitude modulatie
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:35 schreef ScottTracy het volgende:
Waarvoor staan de afkortingen FM en AM bij radiostations?
rozijnen en in boerenmeisjes zit....?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:59 schreef tomtomaat het volgende:
verschillende vruchten in alcohol het ene zijn rozijnen in alcohol en het andere wat anders.
Dan mag je mij vertellen waar het niet goed staat dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:58 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar het klopt nog niet
tsja, als ik dat wist had ik het wel opgeschrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:01 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
rozijnen en in boerenmeisjes zit....?
ok tnxquote:Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef tomtomaat het volgende:
Actuele tussenstand na afloop van topic 1547: moet zijn 1546...
Hoeveel lullen heeft Pelequote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef starla het volgende:
Ik word soms nog badend in het zweet wakker 's nachts als ik denk aan vragen als:
wie won 3 keer op een rij de giro
met welke voetballegende maakte ronaldinho een carnavalskraker
hoeveel lullen heeft pélé
enzow
neen, in boerenjongens zitten brandenwijn en krenten en in boerenmeisjes zit brandenwijn en.... ?quote:
brandenwijn en rozijnen zijn boerenjongens boerenmeisjes brandenwijn met met pruimen?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
neen, in boerenjongens zitten brandenwijn en krenten en in boerenmeisjes zit brandenwijn en.... ?
bijna goed.. het is een fruit, maar geen pruimquote:Op maandag 11 mei 2009 19:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
brandenwijn en rozijnen zijn boerenjongens boerenmeisjes brandenwijn met met pruimen?
Dan pas ik. Vond een pruim wel goed bij boerenmeisjes passen..quote:Op maandag 11 mei 2009 19:22 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
bijna goed.. het is een fruit, maar geen pruim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |