quote:
quote deze post dan maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik durf hier nieteens een gevatte post te plaatsen .
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Dipkip het volgende:
Ach wat een onzin. Als je topless wil doe je dat gewoon, ongeacht wat de modebladen er van zeggen. En als je het niet wil ga je het heus niet ineens wel doen omdat in de Cosmo staat dat het moet.
verkapt kijk-mij-eens-interessant-zijn-en-vraag-mijn-foto-aub postquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Chai het volgende:
Ik was al begonnen voordat het op strandtrends.tk stond.
Ik ben een trendzetter
Ja maar het viel me inderdaad op de laatste jaren dat je het toch minder ging zien.quote:
Vind ik absoluut niet. Alle ( mooie ) vrouwen zouden topless moeten rondlopen. Ook op de werkvloer trouwens.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Dipkip het volgende:
Ach wat een onzin. Als je topless wil doe je dat gewoon, ongeacht wat de modebladen er van zeggen. En als je het niet wil ga je het heus niet ineens wel doen omdat in de Cosmo staat dat het moet.
Dat is zeker waar! Ik zag alleen nog maar veel te bruine vrouwen met hangtieten topless zonnen, daar willen veel jongen meiden uiteraard niet mee geïdentificeerd worden..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar het viel me inderdaad op de laatste jaren dat je het toch minder ging zien.
Ow en iedereen moet het natuurlijk gewoon voor zichzelf weten.
Eigenlijk was het meer een verkapt kijk-mij-eens-cool-zijn-en-ik-heb-aandacht-nodig- post.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-interessant-zijn-en-vraag-mijn-foto-aub post
Moet je in je broekje kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Leanne het volgende:
maar als mijn tieten ook bruin zijn, dan kan ik niet eens meer zien HOE bruin ik ben
wat doenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef Renesite het volgende:
Mensen die het nu al doen zijn doorgaans lelijk of heel erg lelijk en doorgaans allemaal ook erg lelijk.
Leanne! Je bent er nog wel!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Leanne het volgende:
maar als mijn tieten ook bruin zijn, dan kan ik niet eens meer zien HOE bruin ik ben
Uhhmmm topless betekent niet bottom less mop!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Leanne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |