Ja, klopt. Ook ja. Nee, ik denk helemaal zelfs; ik haalde het een en ander door elkaar. Dit zou dan het 'Bradley-effect' zijn. Inderdaad, daar klopte niets van. Maar goed, het idee dat mensen niet dúrven te zeggen PVV stemmen, vind ik, naast volledig begrijpelijk, absurd.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was andersom. Men zei op Obama te gaan stemmen maar eenmaal in het stemhokje zou anders blijken. Ongegronde theorie, achteraf.
Het heeft weinig met jouw illusies te maken, daar zijn gewoon statistieken over.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef Ringo het volgende:
Over het niveau van de gemiddelde autochtone Nederlander maak ik me allang geen illusies meer.
Niet als van het relatief hoger opgeleide autochtone volksdeel (t.o.v. het allochtone gemiddelde) alleen of met name de laag opgeleiden het vakje voor Wilders aankruisen. Dan snijdt jouw bewering geen hout, statistiek of niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het heeft weinig met jouw illusies te maken, daar zijn gewoon statistieken over.
Mwah, dat laatste vind ik niet zo gek. Daar is het stemgeheim voor; niemand hoeft een ander te vertellen op wie of welke partij hij/zij heeft gestemd. Dat mag je verzwijgen en je mag er ook over liegen. Dat laatste kan toch niemand controleren.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ook ja. Nee, ik denk helemaal zelfs; ik haalde het een en ander door elkaar. Dit zou dan het 'Bradley-effect' zijn. Inderdaad, daar klopte niets van. Maar goed, het idee dat mensen niet dúrven te zeggen PVV stemmen, vind ik, naast volledig begrijpelijk, absurd.
Klopt ook weer, hoor met enige regelmaat van mensen dat ze wilders willen stemmenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef kingmob het volgende:
PVV stemmers lijken zich nou ook niet echt te schamen...
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:38 schreef Salvad0R het volgende:
Wilders.
Wildersstemmers.
<-->
Kankernazi's .
Samenvatting: Alles is kut?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:45 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof nationalisme ons nog gaat redden, met dieEU
.
Uhm... ja? Want de manier waarop men het zegt impliceert dat het wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:49 schreef SeLang het volgende:
Topics zoals deze spelen Wilders trouwens gigantisch in de kaart, want ze bevestigen alles waar zijn partij voor staat. Als je iets over allochtonen zegt ben je een nazi die een nieuwe holocaust voorbereid, etc
Dat valt nochtans best mee in dit topic. Bovendien is dat niet waar de partij voor staat, maar eerder een houding die men zich aanmeet. PVV krijg onevenredig veel aandacht en is ongekend populair. Toch volharden de aanhangers in complottheorien en calimerodenken.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:49 schreef SeLang het volgende:
Topics zoals deze spelen Wilders trouwens gigantisch in de kaart, want ze bevestigen alles waar zijn partij voor staat. Als je iets over allochtonen zegt ben je een nazi die een nieuwe holocaust voorbereid, etc
Dat is omgekeerd niet anders. Als je twijfelt aan de motieven van Wilders, en zijn grote steun aan Israel (een land dat bezet gebied weigert terug te geven en de VN resoluties aan zijn laars lapt) benoemt, ben je een antisemiet.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:49 schreef SeLang het volgende:
Gewoon Law Order and Stability, Keihard aanpakken, niets tolereren, Schluss mit Lustig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:05 schreef Klopkoek het volgende:
Maar ga dan niet nu zeggen dat Marokkanen elkaar moeten corrigeren, zo zit onze maatschappij niet meer in elkaar.
Maar welke partij spint daar dan garen bij? Ik geen tegenstanders van Wilders stemmen winnen met een dergelijk argument. Andersom is dat wel zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd niet anders. Als je twijfelt aan de motieven van Wilders, en zijn grote steun aan Israel (een land dat bezet gebied weigert terug te geven en de VN resoluties aan zijn laars lapt) benoemt, ben je een antisemiet.
Welnee. Laten we nog maar eens afwachten wat ons de toekomst op dat front te bieden heeft. Wilders de Rattenvanger van Hamelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:49 schreef SeLang het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar welke partij spint daar dan garen bij?
Ik wist dat niet van die meeuw: vind het wel merkwaardig.quote:Meeuwen, duiven en andere vogels worden al eeuwen als symbolen van vrijheid en vrede gebruikt.
En dit topic is volgens veel mensennatuurlijk anti-Wilders en is bedoeld om hem zwart te maken, ook al komen er een paar inhoudelijk bijzonder goede reacties voorbij.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd niet anders. Als je twijfelt aan de motieven van Wilders, en zijn grote steun aan Israel (een land dat bezet gebied weigert terug te geven en de VN resoluties aan zijn laars lapt) benoemt, ben je een antisemiet.
Ehehehe, voorliefde voor tafeltapijtjes, schitterend.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee. Laten we nog maar eens afwachten wat ons de toekomst op dat front te bieden heeft. Wilders de Rattenvanger van Hamelen.![]()
Dat iemand, door zijn stem aan PVV te geven, het imago over zichzelf afroept van een stinkende NSB'er, een bekrompen Leberwurstfresser, een slechtgeklede laagburgerman met een voorliefde voor tafeltapijtjes en schlagermuziek -- dat kan ik verder niet helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |