ja het kabinet heeft er dan trouwens dus wel goed aan gedaan de btw te verhogen, blijkbaar hebben we het wel over voor cultuur, jammer dat het niet naar de organisatoren terugvloeit alleen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lijkt uitverkocht te zijn al na 10 minuten. Sindsdien komen er steeds nog wel kaartjes doorheen natuurlijk, dus blijven proberen.
Maar wtf is dit toch met Nederland? Het is echt het enige land waar alles maar dan ook alles binnen 10 minuten uitverkoopt :/
Ik snap Nederland sowieso niet met dit soort dingen, alles is meteen zo gehypyed en iedereen moet overal tegelijk bij zijn. Niks kan kleinschalig blijven. Als ze de wideopen tickets zouden verkopen voor 300 euro zou het ook in 10 minuten uitverkocht zijn geweest :/ (is meteen het probleem van die doorverkopers....mensen zijn ook echt serieus bereid gebruik te maken van die kut-sites)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja het kabinet heeft er dan trouwens dus wel goed aan gedaan de btw te verhogen, blijkbaar hebben we het wel over voor cultuur, jammer dat het niet naar de organisatoren terugvloeit alleen.
Ik denk juist dat er een grote groep mensen is die juist opzoek zijn naar kleinschalige dingen, zo'n grote groep dat het niet meer kleinschalig kan blijven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap Nederland sowieso niet met dit soort dingen, alles is meteen zo gehypyed en iedereen moet overal tegelijk bij zijn. Niks kan kleinschalig blijven. Als ze de wideopen tickets zouden verkopen voor 300 euro zou het ook in 10 minuten uitverkocht zijn geweest :/ (is meteen het probleem van die doorverkopers....mensen zijn ook echt serieus bereid gebruik te maken van die kut-sites)
Dat hou je toch, er zijn nou eenmaal meer mensen die ergens heen willen dan dat er kaartjes zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Zoveel mensen buiten de boot gevallen
http://kopen.marktplaats.(...)arch.y=0&search=Zoek
Ja sowieso, dat is ook niet echt mijn punt. Dit vond ik meer "mooi' om te laten zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat hou je toch, er zijn nou eenmaal meer mensen die ergens heen willen dan dat er kaartjes zijn.
Ja. Maar ook niet kleinschalige dingen gaan helemaal kapot. Lowlands, Eurosonic...etc het is allemaal binnen 5 minuten uitverkocht. Nergens anders is het zo extreem, zelfs in grotere landen met evengrote festivals verkoopt het minder snel uit. Het slaat nergens meer op. Ik snap niet wat er de laatste 10 jaar met de Nederlandse cultuur is gebeurd dat dit allemaal volledig stuk loopt. Ik ben persoonlijk een fervent muziekliefhebber dus ik doe de moeite om dit allemaal te regelen en aan te schaffen, dus val zelden buiten de boot.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er een grote groep mensen is die juist opzoek zijn naar kleinschalige dingen, zo'n grote groep dat het niet meer kleinschalig kan blijven.
Je moet dan dingen bewust kleinschalig houden zoals duna jam ofzo, gewoon geen openbare kaartverkoop maar geselecteerde kaartverkoop... waardoor je kleinschaligheid en betrokkenheid afdwingt. Dus geen makkelijk toegankelijke site maar een raar obscuur netwerk waar je wat voor moet doen (een beetje analoog aan het illegale feesten circuit)
over buiten de boot vallen gesproken ik hoor net op 3fm dat nu de site van de rederij plat ligtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Zoveel mensen buiten de boot gevallen
http://kopen.marktplaats.(...)arch.y=0&search=Zoek
Mwah, Glastonbury verkocht vorig jaar in 4 uur uit en dat is vele malen groter dan Lowlandsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja sowieso, dat is ook niet echt mijn punt. Dit vond ik meer "mooi' om te laten zien
[..]
Ja. Maar ook niet kleinschalige dingen gaan helemaal kapot. Lowlands, Eurosonic...etc het is allemaal binnen 5 minuten uitverkocht. Nergens anders is het zo extreem, zelfs in grotere landen met evengrote festivals verkoopt het minder snel uit. Het slaat nergens meer op. Ik snap niet wat er de laatste 10 jaar met de Nederlandse cultuur is gebeurd dat dit allemaal volledig stuk loopt. Ik ben persoonlijk een fervent muziekliefhebber dus ik doe de moeite om dit allemaal te regelen en aan te schaffen, dus val zelden buiten de boot.
Maar bijvoorbeeld minder devoted mensen dus wel. Ik zou ook graag naar cabaretier voorstellingen willen, of naar theater voorstellingen of wat dan ook, maar daar ben ik niet die-hard genoeg voor dus val ook daar altijd buiten. Ik wilde vorig jaar wel eens naar Hans Teeuwen, ook dat was in 2 seconden uitverkocht en miste ik mijn kans terwijl ik om 12.00 bij de VVK klaar zat.
Voor mij blijft het voorlopig dus puur bij muziek, tsja...
Maar dat is het wat mij betreft wereldwijd meest bekende festival dat er isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah, Glastonbury verkocht vorig jaar in 4 uur uit en dat is vele malen groter dan Lowlands
Zo is het me wel eens gelukt inderdaad. Maar of dat nu weer lukt? Ach het is nog eventjes, misschien raakt er ergens nog wel kaartje vrijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:26 schreef Arn0 het volgende:
Maar als je écht een kaartje wilt, lukt dat altijd. Gewoon je ogen openhouden voor goede aanbiedingen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:55 schreef Mr.Black het volgende:
Ik zat een kwartier voor tijd al klaar voor de computer. Vervolgens om 1 minuut voor tijd al flink te F5' en. Vervolgens de melding dat ik 2 minuten in de wachtrij stond. Vervolgens niet meer op F5 gedrukt want ik las al tijd je dan achter in de 'rij' moet aansluiten. Na 45 minuten wachten was er de melding dat het uitverkocht was.
Dit is voor het eerst dat het me niet gelukt om een kaartje te krijgen als je voor de computer klaar zit.
Maar dat is gelukkig nog niet zo erg als een kennis van mij. Die kwam er wel door maar ze had een gebruikersnaam ingevoerd die al geregistreerd stond. Toen kon ze alleen nog maar terug en opnieuw in de wachtrij staan.
Same here. Vanaf vanmorgen 9.00 uur ben ik al bezig. Ik heb in ieder geval alle soorten fouten/patronen al kunnen ontdekken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef Norrage het volgende:
En nu dus volledige camping-boek stress op itnernet. De site gecrashed, iedereen aan het zeiken op facebook en twitter, etc etc...Ik zit hier gewoon relaxed eens in het uur eens te refreshen, maar kennelijk zijn er mensen die gewoon de hele dag zitten de f5en die dan weer zo'n website verzieken.
Ik word een beetje moe van het hysterische Nederlandse gedrag elke keer weer met dit soort dingen...rustig rustig... pff
Feit is iig wel dat ik nog geen campingplaatsen heb kunnen reserveren, gaat toch het een en ander mis daar
Ik ook. De hele dag al.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:38 schreef Norrage het volgende:
Bij de reservering word ik permanent weer teruggegooid naar het beginscherm, tsja...
Haha goed bezig. Met de camping trouwens gelukt hier maar poe wat een faalsitequote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Uit onverwachte hoek toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen! Dus ik ben er ook weer bij
En hotel had ik gelukkig al eerder gereserveerd.
Hoe, wat en welk veld? Ik zie nog steeds vooral rode vlakken. De hele dag al bezig geweest ongeveerquote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha goed bezig. Met de camping trouwens gelukt hier maar poe wat een faalsite
Het is me uurtje geleden nog gelukt. Ik heb bij extra plaatsen gezocht en als je dan 1voor1 al die groepen afgaat zit er altijd wel iets groens tussen. Dan heb je nog het probleem van niet dikgedrukte dingen maar dat kwam uiteindelijk ook goedquote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe, wat en welk veld? Ik zie nog steeds vooral rode vlakken. De hele dag al bezig geweest ongeveer
Hoe kwam dat goed? Overal is er een rood vlak die het onderbreekt. Dit alles terwijl ik vanmiddag 2 keer alles in heb moeten vullen, en toen niet doorgevoerd isquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is me uurtje geleden nog gelukt. Ik heb bij extra plaatsen gezocht en als je dan 1voor1 al die groepen afgaat zit er altijd wel iets groens tussen. Dan heb je nog het probleem van niet dikgedrukte dingen maar dat kwam uiteindelijk ook goedsucces
Maar is er een kans dat zo'n rood vlak opeens groen wordt? Zodat ik maandag kan vertrekken ipv vrijdag.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Norrage het volgende:
Door een paar keer te proberen...maar het is kut ja. Maar je hebt 2x in kunnen vullen? Hmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |