en een pakje sigaretten. Jeroen kreeg de sigaretten nog voordat zijn opdracht in ging blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het verstrekken van genotsmiddelen aan één speler buiten medeweten van de groep, te weten één blik bier aan Jeroen. Hoe kunnen jullie dat in vredesnaam doen zonder de schijn tegen te krijgen
Nee, hij zou alleen de douche krijgen:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Maar dat pakje peuken heeft hij toch gekregen voor het goed uitvoeren van de eerste actie, het verstoppen van de kleding? De beloning daarvoor was een week lang een warme douche en een item naar keuze, de sigaretten dus.
De nieuwe opdracht had er nooit meer in moeten komen. Hij was geheim agent af toen hij gisteravond ontmaskerd werd.quote:Gepubliceerd op: 10/05/2009
Er gaat zo een telefoontje naar Jeroen: hij heeft zijn geheime opdracht gehaald. Met succes heeft hij tien persoonlijke items van zijn mede-Overlevers in de doodskist gestopt zonder hierbij betrapt te worden. Met deze geslaagde missie verdient Jeroen een week lang elke dag vijf minuten warm douchen. In het geheim.
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=217quote:Ook vertellen we hem dat hij voorlopig onze geheim agent blijft. In ieder geval totdat hij ontmaskerd wordt … In de loop van de dag volgt er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen.
Er komt snel een poll op de site over het verloop van de nieuwe opdracht voor Jeroen.
Remember: you control the game!
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=232quote:Maandag 11-05-2009, 21.12 uur.
Jeroen's prijs
De eerste geheime opdracht van Jeroen is geslaagd. En bij een geslaagde opdracht hoort natuurlijk een prijs.Jeroen heeft ervoor gekozen voor een pakje sigaretten in ruil voor de diefstal van zijn mede-Overlevers.
Aangezien Jeroen zelf niet rookt, zal hij die sigaretten verderop in het spel wel inzetten. Maar op welke manier?
Als Jeroen écht de solist in het spel is, zoals hij zegt te zijn, dan weigert hij die opdrachten van de redactie. Maar nee, hij laat zich maar wat graag gebruiken. Reden: hij denkt dat het hem stemmen oplevert en de eindprijs op zal leveren!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef Danny het volgende:
[..]
en een pakje sigaretten. Jeroen kreeg de sigaretten nog voordat zijn opdracht in ging blijkbaar.
Zijn opdracht is inmiddels trouwens gelukt, dus de aansteker mag wel weer terug de bunker in nu.
en jeroen er massaal uitstemmen. OF stoppen met kijken, maar ik probeer eerst de manier waarbij de kijker duidelijk maakt dat de Huub-DGK methode niet gewenst is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Wij spelen een spel met de bewoners, maar de redactie speelt een spel met ons. Acceptabel? Ik vind van wel. We moeten gewoon wat vindingrijker zijn!
Dat is een goede oplossing, zo lijkt me!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef Danny het volgende:
[..]
en jeroen er massaal uitstemmen. OF stoppen met kijken, maar ik probeer eerst de manier waarbij de kijker duidelijk maakt dat de Huub-DGK methode niet gewenst is.
Jeroen vroeg zelf om een pakje via de zender als beloning voor de geheime opdracht en aangezien iedereen zelf een item mag kiezen is dat op zich niet raar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:
Gisteravond is pas bekend gemaakt dat zijn prijs OPEENS een pakje peuken is? Lijkt mij iets dat wellicht met Bart is afgesproken gisteren, maar voor 21:12 gisteren was er NIETS bekend over een pakje peuken.
Massaal stemmen is natuurlijk wél onderdeel van de Huub methode, dus die kant kiezen houdt voor een deel z'n gelijk in. Maar goed, als je de rotte appel eruit stemt, dan is dat inderdaad en tevens ook een duidelijk signaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef Danny het volgende:
[..]
en jeroen er massaal uitstemmen. OF stoppen met kijken, maar ik probeer eerst de manier waarbij de kijker duidelijk maakt dat de Huub-DGK methode niet gewenst is.
volgens mij vroeg hij om een pakje peuken voor de NIEUWE opdracht. Maar zelfs als niet, dan nog; er was al bekend gemaakt dat hij een week warm mocht douchen. Een dag later, nadat hij de bunker ook nog eens een paar uur is uitgeweest, vraagt hij OPEENS om peuken? En daar wordt op de bunkersite dan ook nog eens een compleet nieuwsbericht aan besteed?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jeroen vroeg zelf om een pakje via de zender als beloning voor de geheime opdracht en aangezien iedereen zelf een item mag kiezen is dat op zich niet raar.
ze willen jeroen erin houden, want die maakt leuke streams (en daar ben ik het helemaal mee eens). juist door hem eruit te mikken raak je de redactie imo. En tenzij ze zelf via de database of een backend kunnen stemmen (wat niet GEHEEL ondenkbaar is) kunnen we op die manier aardig wat druk uitoefenen. Het is 'you control the bunker' en niet 'we make you THINK you control the bunker'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Massaal stemmen is natuurlijk wél onderdeel van de Huub methode, dus die kant kiezen houdt voor een deel z'n gelijk in. Maar goed, als je de rotte appel eruit stemt, dan is dat inderdaad en tevens ook een duidelijk signaal.
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Maanvis het volgende:
Niet vergete, we hebben uiteindelijk wel zelf voor ene opdracht voor jeroen gekozen.
Mijn reactie staat in de COS.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:59 schreef Danny het volgende:
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:
Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben
Wat wordt bedoeld met optie 3?
En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.
Als er nu 10 mensen stemmen.
ja - 4
nee, niet nu - 3
nee, vliegreis - 3
dan heeft ja 4 stemmen en daarmee de meeste stemmen.
maar NEE heeft eigenlijk natuurlijk 3 + 3 = 6 stemmen.
Goed dat je dat hier even kom meldenquote:
Even te druk voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed dat je dat hier even kom melden![]()
Maar een linkje kon er zeker niet af
Goed dat je toch nog wat tijd gevonden hebt om dit ook nog ff te meldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |