abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68929060
Het verstrekken van een tweede geheime opdracht en de manier waarop is toch wel tergend. Het sneaky binnensluipen van een redactielid, als was hij actief onderdeel van het Bunkerspel. Het doet allemaal een beetje "Arie Roos" achtig aan (uit de Bob Evers serie).

Elkaar er doorheen slepen is verworden tot meerderen tegen elkaar opzetten middels het arrangeren van geheime opdrachten. Simpelweg een kopie van DGK, met het enige verschil dat het verstrekken van de "geheime opdrachten" hier (nog) wel transparant is.
pi_68929150
Het verstrekken van genotsmiddelen aan één speler buiten medeweten van de groep, te weten één blik bier aan Jeroen. Hoe kunnen jullie dat in vredesnaam doen zonder de schijn tegen te krijgen
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 09:01:46 #78
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68929220
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het verstrekken van genotsmiddelen aan één speler buiten medeweten van de groep, te weten één blik bier aan Jeroen. Hoe kunnen jullie dat in vredesnaam doen zonder de schijn tegen te krijgen
en een pakje sigaretten. Jeroen kreeg de sigaretten nog voordat zijn opdracht in ging blijkbaar.
Zijn opdracht is inmiddels trouwens gelukt, dus de aansteker mag wel weer terug de bunker in nu.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 09:13:01 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68929462
even c/p uit de cos omdat het daar snel ondersneeuwt:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Jay_Bee het volgende:

[..]

Maar dat pakje peuken heeft hij toch gekregen voor het goed uitvoeren van de eerste actie, het verstoppen van de kleding? De beloning daarvoor was een week lang een warme douche en een item naar keuze, de sigaretten dus.
Nee, hij zou alleen de douche krijgen:

Nieuws op de bunkersite:
quote:
Gepubliceerd op: 10/05/2009
Er gaat zo een telefoontje naar Jeroen: hij heeft zijn geheime opdracht gehaald. Met succes heeft hij tien persoonlijke items van zijn mede-Overlevers in de doodskist gestopt zonder hierbij betrapt te worden. Met deze geslaagde missie verdient Jeroen een week lang elke dag vijf minuten warm douchen. In het geheim.
De nieuwe opdracht had er nooit meer in moeten komen. Hij was geheim agent af toen hij gisteravond ontmaskerd werd.
quote:
Ook vertellen we hem dat hij voorlopig onze geheim agent blijft. In ieder geval totdat hij ontmaskerd wordt … In de loop van de dag volgt er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen.
Er komt snel een poll op de site over het verloop van de nieuwe opdracht voor Jeroen.
Remember: you control the game!
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=217

Gisteravond is pas bekend gemaakt dat zijn prijs OPEENS een pakje peuken is? Lijkt mij iets dat wellicht met Bart is afgesproken gisteren, maar voor 21:12 gisteren was er NIETS bekend over een pakje peuken.
quote:
Maandag 11-05-2009, 21.12 uur.

Jeroen's prijs

De eerste geheime opdracht van Jeroen is geslaagd. En bij een geslaagde opdracht hoort natuurlijk een prijs.Jeroen heeft ervoor gekozen voor een pakje sigaretten in ruil voor de diefstal van zijn mede-Overlevers.
Aangezien Jeroen zelf niet rookt, zal hij die sigaretten verderop in het spel wel inzetten. Maar op welke manier?
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=232
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:14:57 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68929511
Wij spelen een spel met de bewoners, maar de redactie speelt een spel met ons. Acceptabel? Ik vind van wel. We moeten gewoon wat vindingrijker zijn!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68929989
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef Danny het volgende:

[..]

en een pakje sigaretten. Jeroen kreeg de sigaretten nog voordat zijn opdracht in ging blijkbaar.
Zijn opdracht is inmiddels trouwens gelukt, dus de aansteker mag wel weer terug de bunker in nu.
Als Jeroen écht de solist in het spel is, zoals hij zegt te zijn, dan weigert hij die opdrachten van de redactie. Maar nee, hij laat zich maar wat graag gebruiken. Reden: hij denkt dat het hem stemmen oplevert en de eindprijs op zal leveren!
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 09:33:52 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68929995
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Wij spelen een spel met de bewoners, maar de redactie speelt een spel met ons. Acceptabel? Ik vind van wel. We moeten gewoon wat vindingrijker zijn!
en jeroen er massaal uitstemmen. OF stoppen met kijken, maar ik probeer eerst de manier waarbij de kijker duidelijk maakt dat de Huub-DGK methode niet gewenst is.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:42:19 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68930238
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

en jeroen er massaal uitstemmen. OF stoppen met kijken, maar ik probeer eerst de manier waarbij de kijker duidelijk maakt dat de Huub-DGK methode niet gewenst is.
Dat is een goede oplossing, zo lijkt me!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 09:48:48 #84
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68930389
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef Danny het volgende:

Gisteravond is pas bekend gemaakt dat zijn prijs OPEENS een pakje peuken is? Lijkt mij iets dat wellicht met Bart is afgesproken gisteren, maar voor 21:12 gisteren was er NIETS bekend over een pakje peuken.
Jeroen vroeg zelf om een pakje via de zender als beloning voor de geheime opdracht en aangezien iedereen zelf een item mag kiezen is dat op zich niet raar.
pi_68930845
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Massaal stemmen is natuurlijk wél onderdeel van de Huub methode, dus die kant kiezen houdt voor een deel z'n gelijk in. Maar goed, als je de rotte appel eruit stemt, dan is dat inderdaad en tevens ook een duidelijk signaal.
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 10:18:37 #86
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68931164
jeroen staat nu weer op een cumulatief van 0 punten.
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 10:20:32 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68931208
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jeroen vroeg zelf om een pakje via de zender als beloning voor de geheime opdracht en aangezien iedereen zelf een item mag kiezen is dat op zich niet raar.
volgens mij vroeg hij om een pakje peuken voor de NIEUWE opdracht. Maar zelfs als niet, dan nog; er was al bekend gemaakt dat hij een week warm mocht douchen. Een dag later, nadat hij de bunker ook nog eens een paar uur is uitgeweest, vraagt hij OPEENS om peuken? En daar wordt op de bunkersite dan ook nog eens een compleet nieuwsbericht aan besteed?
Something smells fishy and it ain't renate's pussy this time...
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 10:22:43 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68931249
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Massaal stemmen is natuurlijk wél onderdeel van de Huub methode, dus die kant kiezen houdt voor een deel z'n gelijk in. Maar goed, als je de rotte appel eruit stemt, dan is dat inderdaad en tevens ook een duidelijk signaal.
ze willen jeroen erin houden, want die maakt leuke streams (en daar ben ik het helemaal mee eens). juist door hem eruit te mikken raak je de redactie imo. En tenzij ze zelf via de database of een backend kunnen stemmen (wat niet GEHEEL ondenkbaar is) kunnen we op die manier aardig wat druk uitoefenen. Het is 'you control the bunker' en niet 'we make you THINK you control the bunker'.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:26:24 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68931356
Niet vergete, we hebben uiteindelijk wel zelf voor ene opdracht voor jeroen gekozen.
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 10:51:14 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68932143
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Maanvis het volgende:
Niet vergete, we hebben uiteindelijk wel zelf voor ene opdracht voor jeroen gekozen.
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.
Extra biertje, opeens een pakje peuken, spullen niet teruggeven, creativiteit mag opeens niet meer etc,
En telkens als ze een poll houden blijkt dat ze ZELF de verkeerde keuze gemaakt hadden.

Poll of de spullen terugmoeten na de opdracht?
JA

Poll of ze als overlevers creatief mogen zijn en de kookplaat mogen gebruiken om een peuk aan te steken?
JA

Nou nog een poll of ze zich moeten houden aan de melding dat Jeroen 007-af zou zijn als hij ontmaskerd zou worden.

De redactie bedenkt continu manipulatieve dingen die de meerderheid kennelijk NIET wil. Misschien dat ze daar eens lering uit moeten trekken.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:00:34 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68932397
Ha, deel 2, even bijlezen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 11:59:17 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68934284
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:

Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis

Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben

Wat wordt bedoeld met optie 3?

En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.

Als er nu 10 mensen stemmen.
ja - 4
nee, niet nu - 3
nee, vliegreis - 3

dan heeft ja 4 stemmen en daarmee de meeste stemmen.
maar NEE heeft eigenlijk natuurlijk 3 + 3 = 6 stemmen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:06:05 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68934492
Hoezo scheelt ze dit een vliegreis?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68937044
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:59 schreef Danny het volgende:
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:

Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis

Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben

Wat wordt bedoeld met optie 3?

En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.

Als er nu 10 mensen stemmen.
ja - 4
nee, niet nu - 3
nee, vliegreis - 3

dan heeft ja 4 stemmen en daarmee de meeste stemmen.
maar NEE heeft eigenlijk natuurlijk 3 + 3 = 6 stemmen.
Mijn reactie staat in de COS.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:22:13 #95
2018 PC eend
relativist
pi_68937238
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mijn reactie staat in de COS.
Goed dat je dat hier even kom melden
Maar een linkje kon er zeker niet af
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68937304
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Goed dat je dat hier even kom melden
Maar een linkje kon er zeker niet af
Even te druk voor.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:25:50 #97
2018 PC eend
relativist
pi_68937363
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

Even te druk voor.
Goed dat je toch nog wat tijd gevonden hebt om dit ook nog ff te melden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:37:30 #98
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_68967763
Misschien een poll invoeren om te vragen of er een nieuwe poll moet komen ...... zo ja, welke poll en waarover ?

Ik ben er van overtuigd dat de polls op een fatsoenlijke, integere, eerlijke manier verlopen
pi_68967975
by the way: Dementor is echt druk !!! en verricht veel en goed werk ! (wie niet van de totale crew ???)

Huub is een toffe peer en is niet zoals we hem kennen uit DGK !!!
Denkt veel mee in en na over het continueren van het het concept van TBO, zet anderen aan het denken, houdt de redactie scherp, werkt keihard (ook 's nachts), slaapt weinig (dit geldt ook voor anderen)
Wat doet ie dan ? Tja, wat doet ie niet ? !!!

Kortom een toffe peer (of had ik dat al gezegd ?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')