Volgens mij heeft Aaltje 1 keer "fanmail" gestuurd....quote:Op maandag 11 mei 2009 15:37 schreef siep86 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik vanalles gemist...wanneer is ze erachter gekomen dat hij een vriendinnetje heeft?
maar eigenlijk boeit het toch niet, als hij afspraken heeft gemaakt met haar en het blijkbaar ook al niet meer zo goed lag tussen hun? Die vriendin heeft ook nooit via fanmail wat laten horen toch????
Ze is er zelf aan begonnen idd, tja, voor een paar peuken moet je dan wel wat doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een ellende dat roken, ik ben blij dat ik gestopt ben en alleen soms nog rook als ik in de kroeg ben.
Ik denk als je aan zo'n programma wilt mee doen geen roker moet zijn want het is toch bijna niet te doen voor die lui
Dat is van een andere orde, maar het blijft in de basis wel de verantwoordelijkheid van degene die de relatie heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
sorry, maar ik vind als je weet dat hij een vriendin buiten heeft je er al niet aan moet denken om met hem te zoenen, gewoon van af blijven.
Nou, dat wist ie toen ook lijkt mij, toen hij de bunker in ging, had ie dat van te voren moeten zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aaltje 1 keer "fanmail" gestuurd....
Daarbij heeft Peter gisteren tijdens het luchten laten doorschemeren dat hij eigenlijk niet zo'n zin meer heeft in z'n relatie
Ik vind van nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
sorry, maar ik vind als je weet dat hij een vriendin buiten heeft je er al niet aan moet denken om met hem te zoenen, gewoon van af blijven.
Onzin, Peter is de enige die iets te verwijten valtquote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
Fun is ook leuk maar dat doe je toch niet met iemand die al een relatie heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor haar uit, als ze alleen maar "fun" wil.
Dat hij een relatie heeft is zijn verantwoording en zijn probleem, ze hoeft niet heiliger dan de paus te zijn door hem in iets onbetekenends af te wijzen omdat hij niet vrijgezel is.
vind het per SMS, Telefoon of wat voor manier ook gewoon niet kloppen, gewoon face to face, hou altijd de eer aan jezelf.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is van een andere orde, maar het blijft in de basis wel de verantwoordelijkheid van degene die de relatie heeft.
En misschien is Peter gewoon verschrikkelijk laf; roepen dat hij eigenlijk geen zin meer in z'n relatie heeft, on stream met Eline zoenen......
Het per SMS uitmaken is nog minder laf dan dit..... een SMSje kan ze direct beantwoorden.
Precies want zij is toch dat het nette meisjequote:Op maandag 11 mei 2009 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien schrok ze meer van het feit dat zij dan weer iemand "erbij" is voor de ander... ik denk dat Eline liever heeft dat iemand volledig voor haar gaat, zelfs als die iemand niet interessant genoeg voor haar is om zelf voor te gaan.
Ik schat Eline zo in dat het haar geen bal uitmaakt of iemand een relatie heeft, als ze er zelf iets mee kan winnen (al is het maar even aandacht of vermaak) dan zie ik haar niet als het type wat enorm hoogdravende principes heeft op dat vlak.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Fun is ook leuk maar dat doe je toch niet met iemand die al een relatie heeft.
Of nou ik zou dat niet doen en ik schat Eline ook zo in.
Ik weet natuurlijk niet hoe ik daar had gereageerd want je bent erg op elkaar aangewezen en er is niet veel keuze.
Dat klopt ook niet, maar wat Peter hier doet is toch echt de overtreffende trap daarvan.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het per SMS, Telefoon of wat voor manier ook gewoon niet kloppen, gewoon face to face, hou altijd de eer aan jezelf.
Dat weet ik ook niet, als je haar zo hoort praten en haar doen en laten schat ik in van welquote:Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar morele bezwaren bij heeft.
Vooruit dan maarquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Toverheks het volgende:
..laat me dan maar lekker ouderwets blijven.
Eline was op het moment dat ze zoenden niet "fout" want ze wist niet dat Peter verkering had.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Toverheks het volgende:
misschien ben ik dan wel ouderwets in die dingen, maar ik vind van wel. alle2 verkeerd niet alleen peter maar ook eline maar ja laat me dan maar lekker ouderwets blijven.
Ik ook niet, tjonge zeg, een beetje zoenen. We zijn toch niet heiliger dan de paus? Nog afgezien van het feit dat Eline vrij is te zoenen met wie ze wil.quote:
zo denk ik er ook over, maar zij wist het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
Ach welnee, zo wil ze overkomen, maar ze is het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies want zij is toch dat het nette meisje
helemaal prachtig vond ik die actie van Jeroen, zijn haar eraf voor een kratje bier en het dan in avond opmakenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is er zelf aan begonnen idd, tja, voor een paar peuken moet je dan wel wat doen.
Hij had er een paar verstoptquote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
helemaal prachtig vond ik die actie van Jeroen, zijn haar eraf voor een kratje bier en het dan in avond opmaken
Ja misschien schat ik haar dan verkeerd in.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schat Eline zo in dat het haar geen bal uitmaakt of iemand een relatie heeft, als ze er zelf iets mee kan winnen (al is het maar even aandacht of vermaak) dan zie ik haar niet als het type wat enorm hoogdravende principes heeft op dat vlak.
Je bedoelt: jouw waardes deelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef evaxsis het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt want ze weet dondergoed te bespelen alleen denk ik wel dat ze wel nog waardes kent
vindt het ook hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |