Wij willen het ook niet, maar toch doe je het.quote:
yup =)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij willen het ook niet, maar toch doe je het.
Dat ken ik zo goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Flowchart past overigens op 1 pagina![]()
Jeeeeeeeeeeeej!!
Ik heb hem geloktquote:
Een dezer dagen zou toch wel prettig zijn. Ik ga mijn CV op monsterboard mikken. Zou het graag in 1x goed willen doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik zou je CV wel door willen nemen Bootje, maar ik ben op dit moment nogal druk.. Ik weet niet wanneer je dat gedaan wilt hebben?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Olment het volgende:
@Jna
nee,, als ik iets "belangrijks" moet doen let ik op me taalgebruik en grammatica. op fora oid vind ik dat niet zo belangrijk en maakt het me niet zo veel uit als er een fout in staat
Je mag 'm naar me opsturen, dan kijk ik er van de week wel even naarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een dezer dagen zou toch wel prettig zijn. Ik ga mijn CV op monsterboard mikken. Zou het graag in 1x goed willen doen
'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
krijgen we nou weer zo'n taal discussie?
Ik heb inderdaad lekker zitten puzzelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat ken ik zo goed![]()
En maar puzzelen om het precies goed te krijgen
laten we dat maar niet doen, hebben we het al vaker over gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
krijgen we nou weer zo'n taal discussie?
ja ja,, ik weet het,, ME = MIJNquote:
yay,, mijn eerste foutmelding op forum.fok =)quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
hmm, je hebt een punt. Ik zal er voor jullie beter op gaan letten ok?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:11 schreef jna het volgende:
Ja maar dat bedoel ik. Je kunt blijkbaar wel goed Nederlands schrijven. Waarom doe je het dan niet? Kost het echt zoveel moeite om te doen? Dat wil dus zeggen dat je "forum-Nederlands" je standaard manier van schrijven is, dan ga je dus ook gegarandeerd fouten maken als je echt goed moet schrijven.
Niet voor ons, voor jezelf. Ik slaap er echt niet minder om hoor, als jij me ipv mijn schrijft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, je hebt een punt. Ik zal er voor jullie beter op gaan letten ok?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
'
Zorg jij nou maar dat je de patat/friet discussie wint
ik heb ook wel eens zo gezeten van shit.. het pas niet.. alles net een lettertpe kleiner gemaakt enzo.. Echt verschrikkelijk is dat somsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad lekker zitten puzzelenMoet zo nog eens kijken of alles er nu in staat en of het goed staat, maar ik hoop toch wel dat er niet te veel aangepast hoeft te worden
Het belang van holland hangt er van af ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
[..]
ik heb ook wel eens zo gezeten van shit.. het pas niet.. alles net een lettertpe kleiner gemaakt enzo.. Echt verschrikkelijk is dat soms
had geedit, en als je er niet minder om slaapt,, verbeter me dan niet telkens in een quotequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Niet voor ons, voor jezelf. Ik slaap er echt niet minder om hoor, als jij me ipv mijn schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |