tja,, gewoon solliciteren xDquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[quote]Vacature omschrijving Wat mag je van deze functie verwachten?
- Je begeleidt begrafenissen;
- Je delft en ruimt graven;
-- Een functie voor in eerste instantie ca 32 uur per
week, wat uiteindelijk 40 kan worden.
Wat verwachten we van je?
-- Werkervaring in een soortgelijke / relevante
functie;
[quote]
Bij mijn vorige werkgever deed ook graafwerkzaamheden, alleen met een graafmachine
Kwestie van tijd voordat het drukker wordt.. Grieppandemie doet wonderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef jna het volgende:
[..]
-- Een functie voor in eerste instantie ca 32 uur per
week, wat uiteindelijk 40 kan worden.
Tjah, vergrijzing he
En dan die stomme lijntjes met pijltjes die niet doen wat je wiltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn flowchart, helemaal zitten kloten om het passend te krijgen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dan die stomme lijntjes met pijltjes die niet doen wat je wilt
En dan heb je ze eindelijk zoals je ze wiltquote:
met welk programma maken jullie flowcharts?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dan heb je ze eindelijk zoals je ze wiltDan versleep je een ander blokje en dan krijg je opeens van die lijntjes die met 'een boogje' over andere lijntjes heen springen
*frustratie*
Back-up is nog steeds niet toegankelijk trouwens
ik ben nu ambtenaar =)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe vermeld je op je CV een afstudeerstage? Ik heb bij alle stages staan "functie: "
Welke functie is dit dan? medewerker?
Gewoon bij Werkervaring gezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe vermeld je op je CV een afstudeerstage? Ik heb bij alle stages staan "functie: "
Welke functie is dit dan? medewerker?
Ja leuk een muur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Wat maken jullie je allemaal druk. Kijk eens naar buiten man, relax!
ruiten wasserquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Ja leuk een muur!
Ik heb +/- 30cm ruimte om naar buiten te kijken
En als ik kijken hangt er nu een ruiten wasser voor in zon mooie bak
*straalt wat zon door naar Luctor*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het koud, guur en winderig en geen zon, alleen maaar grijze wolkenWaar het gisteren nog heerlijk was, is het vandaag weer bedroevend.
mijn mailadres heb je nog =)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft er iemand anders ff zin om mijn CV te beoordelen, net zoals een week geleden van iemand anders? Feedback is altijd welkom
PM mij jouw emailadres en ik mail hem. Vind het beetje tricky om hem te uploaden hier op fok, daar er ook foto's van mij op FOK rondgaan die ik er zelf niet op heb gezet. (niet op FOK! that is)
Maar jij maakt hele grote taalfoutenquote:
Hier is het ook prachtig weer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*straalt wat zon door naar Luctor*
Hier is het prachtigAan de bomen te zien staat er wel redelijk wat wind..
Mail adres is zelfde als msn dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft er iemand anders ff zin om mijn CV te beoordelen, net zoals een week geleden van iemand anders? Feedback is altijd welkom
PM mij jouw emailadres en ik mail hem. Vind het beetje tricky om hem te uploaden hier op fok, daar er ook foto's van mij op FOK rondgaan die ik er zelf niet op heb gezet. (niet op FOK! that is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |