ik dus ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef heyhallodaar het volgende:
Is er hier nou niemand die gewoon een goede band met zijn/haar garage/dealer/sleutelaar heeft? en daar dus komt voor koop, onderhoud en keuring? Ik namelijk wel, al jaren!
tjah ik vind die maar eens, ik ben al jaren op zoek naar 1tje waar ik niet wordt genaaid waar ik bij staquote:
Dat hoeft volgens mij niet eens te werken: Mijn auto heeft van origine ook zo'n elektrisch stelmechanisme. Echter is één koplamp vervangen door een ouder exemplaar dat dat niet heeft. Voor de APK moet ik alleen zorgen dat de de afstelknop op het dashboard niet meer aanwezig is (maw voor de keuring er even uit trekken er na weer terug monteren).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef Ra-z het volgende:
[..]
tjah ik vind die maar eens, ik ben al jaren op zoek naar 1tje waar ik niet wordt genaaid waar ik bij stahad er 1 gevonden maar toen ben ik weer een eind uit de buurt verhuist
auto van mijn vriendin bij de laatste apk : jaaa de stelmotor van de koplamp is stuk, kost 70 euro dus totaal komt het op 110 dus ik zal hem alvast ff vervangen. (jaja)
vrij stug, vorig jaar is het dekglas van de linker stuk gegaan begin dit jaar van de rechter dus er zaten al compleet nieuwe koplampen in.
dus gezegd dat we hem wel ff zouden komen ophalen, want we wilden het wel ff zien en een koplamp vervangen kan ik zelf wel als het echt nodig is![]()
komen we daar aan, jaa hij is door de keuring hoor was maar een los contactje hebben we ff gefixed
juist ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |