abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 12:33:51 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68900962
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

*mompelt iets over Schaars, zijn blessure en de resultaten van AZ ten opzichte van vorig jaar*
ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 11 mei 2009 @ 12:38:50 #52
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68901097
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Spelers hebben moeite met afspraken nakomen Hopelijk wordt de Nees dan snel vastgelegd.
#FreeHat
  maandag 11 mei 2009 @ 12:42:06 #53
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_68901184
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.

²
Welke statistieken
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 11 mei 2009 @ 12:44:26 #54
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68901241
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Welke statistieken
Assist / goals ?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68901249
Gullit. Zijn aankoopbeleid bij Feyenoord was nog beroerder dan dat van Koeman bij Ajax, ze lopen nu nog met de lasten daarvan in Rotterdam. .

En blijkbaar wordt de kans dat Matthäus komt hoger ingeschat. !
pi_68901301
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Assist / goals ?
Kun je echt niet vergelijken aangezien het compleet verschillende spelers zijn.
pi_68901345
Geen Rijkaard dus

Maar goed, Co is mijn 2e keus
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68901426
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Niet om Suarez af te vallen ( ) maar heb je ook enig idee hoe giga veel kansen Suarez om zeep heeft geholpen dit seizoen? En die mislukte Panenka was helemaal een aanfluiting.

En ja, dit zeg ik als Ajacied zijnde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68901516
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet om Suarez af te vallen ( ) maar heb je ook enig idee hoe giga veel kansen Suarez om zeep heeft geholpen dit seizoen? En die mislukte Panenka was helemaal een aanfluiting.

Eens, Suarez moet doeltreffender worden. Had ook tegen Marseille het verschil kunnen maken.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:54:34 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68901519
quote:

[..]

Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.

Wat vinden we van Morten Olsen? Werd met 89 punten kampioen en een doelsaldo van +90. Op zich niet slecht. En moest eruit omdat Frank en Ronald de Boer hem verneukten om een vertrek af te dwingen. Later gaven ze aan dingen verzonnen te hebben en daar veel spijt van te hebben. Lijkt me best een geschikte peer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_68901557
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat vinden we van Morten Olsen?
Liever Co
  maandag 11 mei 2009 @ 12:56:24 #62
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_68901564
Wat zijn de mogelijke assistenten als het Adriaanse wordt?
pi_68901566
Co is gewoon mijn eerste keus en anders een buitenlandse trainer. Geen Rijkaard.

Hopelijkt gebeurt dit ook
pi_68901570
Op Ajaxshowtime het gerucht dat Stekelenburg met Van Geel meegaat naar Bayern
  maandag 11 mei 2009 @ 12:56:37 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68901571
quote:

[..]

Suarez creeert daarintegen de meeste van deze kansen compleet in zijn eentje. Niet dat elke kans die je zelf creeert vijf meter overgeschoten mag worden, maar van zijn 22 goals zijn er ook flink wat op eigen houtje ingeknald.

Heft het aantal gemiste kansen ook enigszins op.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:57:21 #66
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68901590
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Gaal
Jawel, je keek.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:57:22 #67
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_68901591
quote:

[..]

Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.

Wat vinden we van Morten Olsen? Werd met 89 punten kampioen en een doelsaldo van +90. Op zich niet slecht. En moest eruit omdat Frank en Ronald de Boer hem verneukten om een vertrek af te dwingen. Later gaven ze aan dingen verzonnen te hebben en daar veel spijt van te hebben. Lijkt me best een geschikte peer.
Dan zie ik eerder Laudrup komen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_68901604
Marten Olsen ook een zeer goede trainer, maar voor mij een tweede keus achter Co.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:57:53 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68901613
quote:
Jammer, van mij had Ajax Vermeer weg mogen doen en Stekelenburg een zeer langdurig contract mogen aanbieden. Niet geschikt voor de echte top, maar een zeer goede keeper voor Ajax.
pi_68901620
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef jna het volgende:

[..]

Gaal
Studio Voetbal he, ik ben nog even in de sfeer van die olijke Brabander
pi_68901625
quote:
NEEEEE!!!

Steek hoort eerste keeper bij Ajax te zijn. Marco wat heb je gedaan!?
  maandag 11 mei 2009 @ 12:59:20 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68901663
quote:
Olsen zie ik niet als ideale kandidaat, maar als dat voorkomt dat Co komt: gelijk aanstellen!
  maandag 11 mei 2009 @ 13:00:51 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68901713
Stekelenburg gaf gisteren toch gewoon aan bij Ajax te willen blijven?
pi_68901737
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Silenus het volgende:
Sneijder destijds ook, uitlatingen van spelers neem ik altijd wel een beetje met een korreltje zout.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:01:54 #75
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68901750
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

NEEEEE!!!

Steek hoort eerste keeper bij Ajax te zijn. Marco wat heb je gedaan!?
Ga lekker janken.
Alsof ie niet was gegaan als ie wel basisspeler was.. Kom op zeg, .
O'Neill zat afg. weekend voor Vermaelen op de tribune btw. .
-
  maandag 11 mei 2009 @ 13:03:23 #76
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68901807
quote:

[..]

Olsen .
-
pi_68901812
De enige die echt perfect zou zijn is helaas Van Gaal.
pi_68901835
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Silenus het volgende:
Behalve als er eventueel iets leuks uit het buitenland voorbij komt. Tsja. Bayern. Maargoed, die bron is totaal niet serieus te nemen en het gerucht dus ook (nog) niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68901862
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ga lekker janken.
Alsof ie niet was gegaan als ie wel basisspeler was.. Kom op zeg, .
O'Neill zat afg. weekend voor Vermaelen op de tribune btw. .
Misschien niet

En ja dat heb ik ook gelezen. Op zich is Vermaelen wel vervangbaar maar dan moet je eerst weer 1 vinden en halen. Liever niet..
pi_68901905
als villa 9 miljoen biedt verkopen waarom niet. een beter bod krijg je toch niet en dan in de zomer iets anders halen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68901945
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:05 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Misschien niet

En ja dat heb ik ook gelezen. Op zich is Vermaelen wel vervangbaar maar dan moet je eerst weer 1 vinden en halen. Liever niet..
Vervangbaar? Zowat de enige die de betekenis van het woord "bikkelen" kent bij Ajax.
pi_68901975
Olsen zie ik ook nog wel zitten. Het is wel raar dat buitenom Rijkaard feitelijk alleen oud trainers genoemd worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68901976
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vervangbaar? Zowat de enige die de betekenis van het woord "bikkelen" kent bij Ajax.
Maar blijft na vier jaar voetballen in het eerste geen constante zekere factor.
pi_68901989
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik denk dat dat meer aan de anderen ligt
Zij hebben gewoon een kutmentaliteit.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:13:29 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68902107
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Olsen zie ik ook nog wel zitten. Het is wel raar dat buitenom Rijkaard feitelijk alleen oud trainers genoemd worden...
Tsja, als je bijna alle trainers al gehad hebt blijft er niet veel over om te kiezen he
  maandag 11 mei 2009 @ 13:14:12 #86
13462 BansheeBoy
pi_68902125
quote:

[..]

Hij kan dus nog alleen maar beter worden. En die kansen creëert hij vaak helemaal zelf. Hij is voor mij gewoon top. Hij mist nog het gogme van de Moun, maar hé, die jongen is 21.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:14:38 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68902141
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Olsen .
Begon na het rampseizoen '96-'97 met een grotendeels nieuwe selectie die eigenlijk vanaf wedstrijd één direct op elkaar ingespeeld was. Begonnen met 5-0 thuis tegen Vitesse, toen 0-5 uit bij Fortuna, 1-7 uit bij Utrecht, RKC 3-0 thuis, Groningen 4-1 thuis, NEC 1-4 uit, MVV 7-0 thuis....Dan heb je dus 21 punten na 7 wedstrijden met een doelsaldo van 35-3. Ben je al goed op weg.
En dat jaar haalden we gewoon de kwartfinale van de UEFAcup. En we wonnen in de bekerfinale met 5-0 van PSV.

Buiten de Boertjes, Sar, Litmanen en Blind hadden we allemaal nieuwe jongens destijds. Oliseh, Rudy, Gorré, Babangida, Tobiasen, De Cler, Laudrup, Benni, Arveladze, Witschge. Echt een superleuk elftal vond ik, we knalden over de helft van de tegenstander met ongeveer 5 goals verschil heen. 112 goals gemaakt.

Nouja, ik vind het zo'n gek idee nog niet.
pi_68902189
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wat blijft er dan over aan goede verdedigers? Noem ze allemaal maar op, stuk voor stuk komen ze te kort.

Oleguer wordt regelmatig op snelheid geklopt.
Robbie heeft duidelijk zijn draai nog niet gevonden. Maar afwachten of dat ooit komt.
Gregory heeft nog veel te veel last van zijn onbevangenheid.
Jan is geen echte verdediger.
En bij Toby moeten we maar zien of hij het niveau aankan.

Thomas is IMO verreweg de beste, ook al schort er bij hem ook het 1 en ander aan.
pi_68902224
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

van Menno Pots column op nu.nl:
quote:
Spelers
Lichtpunt 3 is - wellicht enigszins verrassend - de spelersgroep. Ik blijf namelijk vinden dat die best van een aardig niveau is. Louis van Gaal zou er landskampioen mee geworden zijn, al was het maar omdat hij dan dus niet de trainer van AZ zou zijn geweest.

Dat geouwehoer over mentale weerbaarheid en een gebrek aan leiderschap… ik kan er niet zo veel mee. Ik denk persoonlijk dat Ajax minstens tien tegengoals minder zou hebben gehad en wél om de titel had meegedaan als er een fatsoenlijke trainer voor de groep had gestaan.

Onderwijzer
Dan zouden spelers als Vermaelen, Vertonghen en Emanuelson ook drie stappen verder zijn geweest in hun ontwikkeling. Dat soort jongens staat bij Ajax al jaren stil. Ze leren niets bij, lopen het maar zo’n beetje zelf in te vullen, bij gebrek aan een onderwijzer. Ze teren op hun basistalent.

Je zult versteld staan over de rek die daar nog in blijkt te zitten, onder pakweg een man als Van Gaal of Adriaanse. Sulejmani komt onder een echte trainer ook los, let maar op.
Spijker op de kop, mijns insziens.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:18:32 #90
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_68902260
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijkbaar zijn het toch geen slechte trainers maar zijn ze in de slangenkuil ten onder gegaan. Want de meeste doen het toch wel goed (bij andere werkgevers), maar zijn wel vroegtijdig vertrokken bij Ajax.
pi_68902340
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat blijft er dan over aan goede verdedigers? Noem ze allemaal maar op, stuk voor stuk komen ze te kort.

Oleguer wordt regelmatig op snelheid geklopt.
Robbie heeft duidelijk zijn draai nog niet gevonden. Maar afwachten of dat ooit komt.
Gregory heeft nog veel te veel last van zijn onbevangenheid.
Jan is geen echte verdediger.
En bij Toby moeten we maar zien of hij het niveau aankan.

Thomas is IMO verreweg de beste, ook al schort er bij hem ook het 1 en ander aan.
Geen woord gelogen, we hebben gewoon een vrij matige achterhoede.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:21:57 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68902359
Dat gelul over snelheid ook altijd. Verdedigers worden op snelheid geklopt. Als je wendbaar en snel bent, word je al snel aanvaller. Als je dat niet bent, word je in de verdediging neergezet. Punt.

Alderweireld lijkt mij een prima centrale verdediger die de het gat wat Vermaelen laat prima op kan vangen. Als van dat geld een degelijke linksback wordt gehaald dan is dat probleem ook gelijk opgelost.

Van der Wiel - Alderweireld - Wielaart - Aankoop

Met als backups Oleguer, Vertonghen, Emanuelson en Silva als hij blijft. Als Vertonghen dan zijn meeste wedstrijden samen met Gabri voor de verdediging speelt dan heb je gewoon een blok van 6 verdedigend ingestelde spelers wat nationaal goed genoeg moet zijn, en die daarbij ook nog op zijn tijd wat diepte geven.
pi_68902540
Ik las net al iets over Vermaelen, dus misschien is dit een versteegrobje, maar wel een zeer interessante:
quote:
11 mei 2009 - Martin O'Neill, manager van Aston Villa, bekeek gisteren tijdens Ajax - FC Twente Thomas Vermaelen. Het is al langer geen geheim meer dat de Engelse subtopper de Belgische verdediger van Ajax nadrukkelijk volgt.

Dit seizoen waren er al geregeld scouts van Aston Villa in Amsterdam om Vermaelen te bekijken. De verdediger stond al langer op het volglijstjes van de Engelse club, de interesse is gaan toenemen na het UEFA Cup-duel van Ajax in Birmingham tegen Villa.

Thomas Vermaelen lijkt rijp voor een volgende stap in zijn loopbaan. Evenals Ajax speelt ook Aston Villa volgend seizoen in de Europa League. Zijn fysieke gesteldheid in combinatie met zijn lange pass past precies in de manier waarop Aston Villa wil voetballen met rappe buitenspelers.
Ben verbaasd dat er nog steeds interesse in hem is... verkopen. Ze zijn inmiddels al weer bezig met twee mogelijke opvolgers, de welbekende Johansson en Obradovic.

Las dit op een forum:
quote:
So, it's been a while since the last post and I must say that this kid is the current and future left back of Serbia. I strongly advise you get him now as Juventus, Barcelona, and a whole bunch of other clubs are dying to get him.
Also, after this summers U-21 tournament I have a feeling that his price and rating will sky rocket as he's already established a starting position as a 20 year in the Serbian NT, which is full of extremely taletned left backs such as Aleksandar Kolarov(Lazio), Slobodan Rajkovic(Chelsea), and Aleksandar Lukovic(Udinese).

He has about the same technique and speed as our attacking players and has been voted Man Of Match against Slovakia and Sweden. Barcelona sent scouts to the game against Romania and were very impressed. Serbian press say that if Barca offers a good price this summer it's very likely that Obradovic could be leaving Partizan as early as this summer.
Ljajic- Man U
Tosic- Man U
Sulejmani- Ajax
Gulan- Fiorentina
Etc.

Partizan are a hell of a club in producing young talented player.
en:
quote:
Ajax heeft zich, volgens Nikola Damjanac, gemeld bij FK Partizan. Vraagprijs van Partizan is zeven miljoen euro.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dvm86 op 11-05-2009 13:35:53 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 13:31:05 #94
13462 BansheeBoy
pi_68902636
Waarom haalt Ajax talent Haddad niet weg bij AZ?

²
pi_68902650
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom haalt Ajax talent Haddad niet weg bij AZ?

²
Omdat dit bestuur niet zo retarded is als het bestuur dat we de afgelopen jaren hadden. Met andere woorden: we gaan de kas van AZ niet nodig spekken.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:32:46 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68902676
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Begon na het rampseizoen '96-'97 met een grotendeels nieuwe selectie die eigenlijk vanaf wedstrijd één direct op elkaar ingespeeld was. Begonnen met 5-0 thuis tegen Vitesse, toen 0-5 uit bij Fortuna, 1-7 uit bij Utrecht, RKC 3-0 thuis, Groningen 4-1 thuis, NEC 1-4 uit, MVV 7-0 thuis....Dan heb je dus 21 punten na 7 wedstrijden met een doelsaldo van 35-3. Ben je al goed op weg.
En dat jaar haalden we gewoon de kwartfinale van de UEFAcup. En we wonnen in de bekerfinale met 5-0 van PSV.

Buiten de Boertjes, Sar, Litmanen en Blind hadden we allemaal nieuwe jongens destijds. Oliseh, Rudy, Gorré, Babangida, Tobiasen, De Cler, Laudrup, Benni, Arveladze, Witschge. Echt een superleuk elftal vond ik, we knalden over de helft van de tegenstander met ongeveer 5 goals verschil heen. 112 goals gemaakt.

Sterker nog, het is een prima idee.
quote:
Volgens technisch directeur Heinz Hochhauser lag de beslissing om de wegen na één seizoen al te laten scheiden voor de hand. "Er waren duidelijke redenen om het contract niet te verlengen. De club doet verder geen mededelingen."
Ben toch benieuwd waarom RB Salzburg niet met hem verder wilde. Aan z'n prestaties zal het niet gelegen hebben.
-
pi_68902817
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ben toch benieuwd waarom RB Salzburg niet met hem verder wilde. Aan z'n prestaties zal het niet gelegen hebben.
Volgens mij kan Co best wel een botte lul zijn. Bij Porto waren ze ook niet zo te spreken over hem. Toch won hij de landtitel en beker.
pi_68902827
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

De vraag is alleen wil hij nog naar Ajax toekomen, en bovendien wil hij nog samenwerken met Frank de Boer (die vanuit de Ajax-gelederen nadrukkelijk als assistent naar voren wordt geschoven)?
pi_68902929
Volgens mij heeft Olsen er wel eens op gereageerd. En liep hij niet meer over van rancune.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 11 mei 2009 @ 13:41:55 #100
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68902998
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij had openlijk lopen flirten met PSV, werden ze daar niet zo vrolijk van.
Zullen ook wel andere dingetjes gespeeld hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')