Maar Sneijder wordt niet opgepakt in kroegen om vervolgens te beweren dat de politie dat deed omdat hij een slechte wedstrijd had gespeeld. Daarbij heeft Boussoufa gezegd geen behoefte te hebben zich bij Ajax nog te bewijzen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo'n iemand heb je nodig in je team. Sneijder had een nog grotere mond, die heeft echt alles uitgescholden en beledigd. Maar voetballen kan ie!²
Ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Zandman, thanks. Ik zou Gullit eigenlijk wel graag bij Ajax willen zien.²
Gullit is een tactisch onbenul, dat heeft 'ie vaak genoeg aangetoond.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Zandman, thanks. Ik zou Gullit eigenlijk wel graag bij Ajax willen zien.²
Is dit gebeurd? Toch staat dit los van zijn voetbalkwaliteiten. Ik zie Boussoufa vaak genoeg om te weten dat hij Ajax echt beter zou maken. Hij heeft meer invloed op een team dan Sulejmani.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar Sneijder wordt niet opgepakt in kroegen om vervolgens te beweren dat de politie dat deed omdat hij een slechte wedstrijd had gespeeld.
Als ze Suarez verkopen misschienquote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef versteegrob het volgende:
Is er al bekend hoeveel er dit jaar geinvesteerd gaat worden? Weer 30 miljoen
Als ze Suarez verkopen kunnen ze de tent sluiten. Alleen als ze de Moun daarvoor terug kunnen halen worden ze beter. In elke andere situatie verzwakt Ajax 50%.quote:
Zal wel meevallen, dat werd bij het vertrek van Sneijder, Huntelaar etc. ook gezegd. Er zal vast wel iemand anders dan opstaan, eventueel een aankoop.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze Suarez verkopen kunnen ze de tent sluiten. Alleen als ze de Moun daarvoor terug kunnen halen worden ze beter. In elke andere situatie verzwakt Ajax 50%.²
er wordt ook serieus gepraat over Wenger.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er nou serieus gepraat over Gullit? Tuurlijk komt hij niet en gelukkig maar.
Aad de Mos komt al.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er nou serieus gepraat over Gullit? Tuurlijk komt hij niet en gelukkig maar.
Wat een held ben je toch, altijd van die briljante ideëen.quote:
Waarom niet Nashje? Vanwege Gullit? Ik vind hem qua uitstraling wel passen bij Ajax, hij heeft echt nog dat ouderwetse Amsterdamse bravoure.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef Nashje het volgende:
BansheeBoy hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen. Gaat hard tegenwoordig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |