quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wheheh TS heeft een gat in zijn oor.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Bomil het volgende:
pics please!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
bedoel je dat?
check zijn foboquote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef craftyvirus het volgende:
ik kan me er geen voorstelling van maken. Foto's?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:30 schreef Rensjebree het volgende:
Echter loop ik al wat aantal jaren rond met een gat in mijn oor van 15mm maar dat hebben ze denk ik niet gezien.
Ik ook !quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Bomil het volgende:
IK KAN WEL ERGENS ANDERS EEN GAT MAKEN ALS JE DAT WILT![]()
WHEHEWHEEHWEHEHEHHWEHEHEE![]()
Inderdaad.quote:
Laat maar zienquote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een stuk verzorgder, dat kan ik je wel meegeven.
Wat een kankerlijke kuthippie ben je trouwens !quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ja gat in oor !
kenkeroude foto trouwens !
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Wat een kankerlijke kuthippie ben je trouwens !
Als ik je baas was had ik je gelijk de deur uitgetrapt tijdens de sollicitatie
Nou maakt je zelf dan nu maar doodquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad.
En er zit wat op je kin. Schaamhaar van je moeder? En nee, het is geen shag dat zie ik wel.
TS zal godverdomme je zoon zijn zeg. Ik zou mezelf van kant maken.
Je bent echt het laatste restje eigenwaarde kwijt?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent echt het laaste restje eigenwaarde kwijt?
Zo van, ik ben toch al lelijk dus ik verpauper mezelf maar aan alle kanten, het maakt toch niets meer uit?
Vind dat dat tegenwoordig moet kunnen.. Mensen moeten niet zo zeikenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef fathank het volgende:
Mensen met gaten in hun oren.
Vet handig als je solliciteert op een baan waarbij je er representatief uit moet zien. Je zult maar een vertegenwoordiger hebben met gaten in zn oor
. Lekker uithangbord voor je bedrijf
.
Zonder gat in je oor hoor je niets.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef fathank het volgende:
Mensen met gaten in hun oren.
Vet handig als je solliciteert op een baan waarbij je er representatief uit moet zien. Je zult maar een vertegenwoordiger hebben met gaten in zn oor
. Lekker uithangbord voor je bedrijf
.
die grap is al eerder gepostquote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef Salatrel het volgende:
beter een gat in je oor dan een oor in je gat
Dus hoe verder we in de tijd gaan hoe verpauperder je er uit mag zien? Mogen tattoo's in het gezicht dan ook al?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Twiney het volgende:
[..]
Vind dat dat tegenwoordig moet kunnen.. Mensen moeten niet zo zeiken
Misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Twiney het volgende:
[..]
Nja ik vind een gat in je oor best kunnen... Tattoos in het gezicht is toch heel iets anders.. Mja misschien moet dat over een aantal jaar ook wel kunnen..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dus hoe verder we in de tijd gaan hoe verpauperder je er uit mag zien? Mogen tattoo's in het gezicht dan ook al? Wie weet over een aantal jaar zelfs nazi symbolen o.i.d.?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is.
Er zijn veel beroepen waar een representatief uiterlijk best belangrijk is. Wellicht niet bij jou op je werk maar dat zegt meer iets over jou en je opleidingsniveau.
Fijn voor je dat je het wel vind kunnen tegenwoordig, maar denkt die 60-jarige klant er ook zo over? Dat is veel belangrijker.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Twiney het volgende:
[..]
Oehh ken er genoeg met gaten in hun oren.. En ze zijn echt niet allemaal onverzorgd hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Kolovrat het volgende:
Wat bezield mensen toch om zoeen gat in hun oor te doen. Maar aan de andere kant het zijn toch altijd van die onverzorgde types waar niemand op wil letten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |