Als je zaterdag de kroeg mee in was gedoken had je het tegen Pascal Jakobs kunnen zeggenquote:
Pascal is een meisjesnaam.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als je zaterdag de kroeg mee in was gedoken had je het tegen Pascal Jakobs kunnen zeggen
Zeeuws-Vlaanderen hoort niet bij Zeeland, maar bij Belgiequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
whehets had naar Zeeuws-Vlaanderen moeten komen, hier weten we wel hoe je een feestje moet bouwen. Veel beter dan al die griffo's aan de overkant van de westerschelde
whehe een jaloerse verzuurde walchenaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaanderen hoort niet bij Zeeland, maar bij Belgie![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
whehets had naar Zeeuws-Vlaanderen moeten komen, hier weten we wel hoe je een feestje moet bouwen. Veel beter dan al die griffo's aan de overkant van de westerschelde
Ik heb Zeeuws-Vlaamse roots, dat verklaard dus die voorliefde voor feestjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
Waar in Z-V woon je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
Als ik ooit zo word dan mag je mij lek stekenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef fathank het volgende:
Zo'n typische Nederlandsche verjaardag. Lekker met z'n allen in een kringetje zitten en praten over burgerlijke onderwerpen
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |