Ik regel de parkmeeting niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lief [x] ok, die geef ik je
geduldig [x] ligt eraan wanneer die parkmeeting is.
dankbaar [x] geloof dat je wel dankbaar was toen ik je aan de crew voorstelde ja.
vrolijk [-] Nou, toen ik je zo zag zitten......
gastvrij [x] wat eten we?
en we hebben lekker veel water [-] Hier is ook water.
OK ok, ik zal wel weer eens een balletje opgooien voor een parkmeeting danquote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik regel de parkmeeting niet.![]()
Ik was erg dankbaar, je had me gered.En ik heb bedankt gezegd.
![]()
Ik kan best vrolijk zijn, nadat je me gered had voelde ik me iig al stuk beter.![]()
Enne, we eten mosselen.Lekker Zeeuws he.
Maar wij hebben meer water!
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
Ik lust trouwens zelf geeneens mosselen, ben ik nu on-Zeeuws?
Waarom eten we het dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
Ik lust trouwens zelf geeneens mosselen, ben ik nu on-Zeeuws?
OK we eten dus gewoon iets fatsoenlijks?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat vrouwen mensen zeggen.
Niet iets typisch Zeeuws iig, dat is toch alleen maar met vis.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK we eten dus gewoon iets fatsoenlijks?.
Ok, dat wordt dus Teppanyaki bij de Japannerquote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet iets typisch Zeeuws iig, dat is toch alleen maar met vis.![]()
En we gaan ook niet zuinig doen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dat wordt dus Teppanyaki bij de Japanner.
Zo, dat Zeeland begint steeds aantrekkelijker te wordenquote:
Herkenbaar!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef freddygonzales het volgende:
Klacht 1: verschrikkelijke verjaardag;
Klacht 2: zeeland en alles wat er maar te maken heeft (denk aan Blof).
http://player.omroep.nl/?aflID=3683380&kanaal=tvopjepc.nlquote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Andere verjaardag ergernissen.
-Oranjeboom ' ja ik weet niet wat iedereen lekker vindt, ik koop normaal nooit bier '![]()
-Vieze goedkope droge worst waarbij het vet vloeibaar je mond in spat.![]()
-Oudere familieleden die als ze wat zatter worden, alleen maar over ' vroeger' gaan praten.![]()
-Jonge familieleden die het rustig een uur over de huizenmarkt hebben.![]()
-Kerels die nieuwe gadgets aan elkaar laten zien waardoor er geen contact meer met ze mogelijk is.![]()
-Tantes die zat worden en je dan gaan embarrasen met pijnlijke verhalen over vroeger![]()
'Jaja vroeger was het zo erg met je, he wat hebben je ouders zorgen over je gehad, he maar het is toch nog goed met je gekomen....
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Gierige mensen
Weinig eten op verjaardagen hebben
Lauw bier op een verjaardag hebben
Klinkt als een avond vol Royal Sadness
Mensen die de bevolking van een bepaalde provincie niet eens juist kunnen benamen VERDIENEN het om uitgescholden te wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef knox_ het volgende:
Het leukste van Zeeland is nog wel dat die gasten je uit gaan schelden als je ze Zeelander noemt
Als je zaterdag de kroeg mee in was gedoken had je het tegen Pascal Jakobs kunnen zeggenquote:
Pascal is een meisjesnaam.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als je zaterdag de kroeg mee in was gedoken had je het tegen Pascal Jakobs kunnen zeggen
Zeeuws-Vlaanderen hoort niet bij Zeeland, maar bij Belgiequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
whehets had naar Zeeuws-Vlaanderen moeten komen, hier weten we wel hoe je een feestje moet bouwen. Veel beter dan al die griffo's aan de overkant van de westerschelde
whehe een jaloerse verzuurde walchenaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaanderen hoort niet bij Zeeland, maar bij Belgie![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
whehets had naar Zeeuws-Vlaanderen moeten komen, hier weten we wel hoe je een feestje moet bouwen. Veel beter dan al die griffo's aan de overkant van de westerschelde
Ik heb Zeeuws-Vlaamse roots, dat verklaard dus die voorliefde voor feestjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
Waar in Z-V woon je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Jeej het volgende:
Als ik ooit zo word dan mag je mij lek stekenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef fathank het volgende:
Zo'n typische Nederlandsche verjaardag. Lekker met z'n allen in een kringetje zitten en praten over burgerlijke onderwerpen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |