die site heb ik al gevonden, zie openingspos, met name de Goffertboerderij verwachtte ik al bij veel tipsquote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Karina het volgende:
Ik ben totaal niet bekend in de buurt, maar ik vond deze pagina met allerlei locaties, je kunt op deze locaties ook trouwen (in plaats van in het stadhuis).
Oh niet goed gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die site heb ik al gevonden, zie openingspos, met name de Goffertboerderij verwachtte ik al bij veel tips![]()
probleem is dat 't allemaal vrij prijzige locaties zijn die daar staan. Trouwen op locatie willen we niet (kost ook gigantisch veel meer dan gewoon op 't stadhuis, maar dat stond ook al in de openingspost).
Vind je de foto's niet iets sneuigs hebben dan?quote:
de buitenlocatie enzo waren wel prima en hopelijk kunnen we het grootste deel buiten doen. Wie weet kunnen we zelf nog met een klein budget de boel opleuken. Het was niet briljant sfeervol (zoals een oude hoeve met luxe stoelen en tafels enzo) maar daar hebben we het geld gewoon niet (voor over).quote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vind je de foto's niet iets sneuigs hebben dan?
Ouwe vloerbedekking, systeemplafond, alles een beetje 'opgeleukt' met doeken...
Maar ja, perfectie bereik je toch nooit en het uitzicht was in elk geval mooi en de uitbaters waren erg aardig.
Ja joh, gewoon even kijken en laat het wel weten hè!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de buitenlocatie enzo waren wel prima en hopelijk kunnen we het grootste deel buiten doen. Wie weet kunnen we zelf nog met een klein budget de boel opleuken. Het was niet briljant sfeervol (zoals een oude hoeve met luxe stoelen en tafels enzo) maar daar hebben we het geld gewoon niet (voor over).
eerst maar 's kijken idd, maar het ziet er zo op 't eerste gezicht echt heel leuk uit!
haha, die zag ik dus NET staan en wilde hem in gaan vullen, maar dan moet je een trouwdatum hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef LastRequest het volgende:
Wat werkt er niet aan moblo? Bij mij werkt ie gewoon in FF..
Overigens tipje van die site: http://www.trouwbox.nl/?linkpartner=7
Mr. MoBlo is er ook verliefd opquote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
en even de link hier: http://www.trouwtarieven.(...)wlocatie.php?id=1759
deze ziet er ook prima uit, alleen doet de website het niet
Is dat omgeving Nijmegen?quote:
neequote:Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Is dat omgeving Nijmegen?
proficiat trouwens met je voornemen. Zelf ben ik vorig jaar getrouwd in Heumen (klikklik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |