Hier ook woensdag.. 3 stuks! Dus het moet wel simpel zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Juf van Isa is woensdag jarig, ik was me ook al aan het afvragen of en wat... Ik lift maar mee hier
20 prullen per jaar?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat iets van een zelfgemaakt iets toch wel leuk is hoor.
Ook leuk! Drie theeleuten! Ik kan ook even 3 bekers halen bij de action en daar theezakjes in vrutten, folie er om, klaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Sjeen het volgende:
Ik bedenk me net dat juf hier graag thee drinkt, dus misschien een theeboeketje doen... Pen zelf graveren is ook leuk, dan heb je iets handigs en stiekem toch een beetje zelfgemaakt
Dan hadden ze maar geen juf moeten worden. Volgens mij hebben ze op de pabo geleerd hoe ze moeten acteren dat wat ze krijgen toch leuk is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:10 schreef moussy het volgende:
.. Eigenlijk vraag ik me af of de juffen wel op al die zelfmaakprullen zitten te wachten, ik heb zelf al zo vaak van wat moet ik er mee?!
En een portretfotootje in zwartwit uitprinten dat hij zelf inkleurt? En dan aan een roos of zelfgeplukt bloemetje? Da's toch niet zoveel werk? Of een handafdrukje van vingerverf met z'n naam erin?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
Het rottige is dat ik een kind heb dat echt geen knutselaar is, dus dan draait het er op uit dat ik zit te knutselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |