Gmta.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:27 schreef MaGNeT het volgende:
Plaats je hier gelijk een rooster met de tijden dat je de weg op gaat?
Dan kan ik er mooi omheen plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Jij reedt al zonder rijbewijs dus dat 'gevaar op de weg' is al enkele jaren van toepassing en zal niet veranderen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IEDEREEN BIER EN TIETEN!!!
[ afbeelding ]
Pas nu maar op mensen.. nog een gevaar op de weg![]()
wehehehhee![]()
Eindelijk.. I´m in![]()
Is golf 4 niet wat hoog gegrepen? dan zal het eerder golf 2 of 3 zijn.. nog een optie Opel Kadet?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef 68Chevelle het volgende:
Nou....wat wordt het?, een Golf 4?, Mercedes 190D?, of toch maar een Audi A3?
Ontopic: gefeli joh!
Niet dat je je hoeft te schamen hoor, maar jij bent duidelijk nog niet erg vaak in de Randstad geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 09:47 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Is golf 4 niet wat hoog gegrepen? dan zal het eerder golf 2 of 3 zijn.. nog een optie Opel Kadet?
Feli!
Nope.. ik wil een zwartequote:Op maandag 11 mei 2009 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En die witte mercedes betaal je zeker van onze belastingcenten?
750kgquote:Op maandag 11 mei 2009 09:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Fiat Uno 1.4 Turbooooo120PK op 750KG
![]()
![]()
Maar dat volgende week.. als ik cash heb komt er zowieso een 944 of een W126 voor de deur![]()
Of een E30 Cabrio
En 2 wielenquote:
Dat zou goed mogelijk zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef remmertjuh het volgende:
Krijgen we nu over 2 weken een topic dat je rijbewijs ingenomen is ?
hahhahahaha.. kan wel wat enthausiaster of niet..?quote:
Ja wauw...quote:
De helft minder wielen 4 keer (wel meer eigenlijk, auto'squote:
*Fixedquote:ben meer een 4 wieler gek
Gefeliciklapband..en nog vele jaren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hahhahahaha.. kan wel wat enthausiaster of niet..?
Feliciteer ofzo
Idd! en proud to be!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niet dat je je hoeft te schamen hoor, maar jij bent duidelijk nog niet erg vaak in de Randstad geweest
Nee hoor, we zien hem vanzelf op sbs6 bij Jos en Ger in de auto 'de beelden' bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef remmertjuh het volgende:
Krijgen we nu over 2 weken een topic dat je rijbewijs ingenomen is ?
*proestquote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, dikke vrouwen zijn weer helemaal in.
Fijn. Binnenkort begrafenis dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Fiat Uno 1.4 Turbooooo120PK op 750KG
![]()
![]()
Maar dat volgende week.. als ik cash heb komt er zowieso een 944 of een W126 voor de deur![]()
Of een E30 Cabrio
Dacht ik ook, eigenlijk denk ik al heel lang kutturk, ban maar dat mag niet enzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef Tjabbo het volgende:
[Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #113
kuttopic. slotje
Iedereen denkt het, jij zegt het....quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht ik ook, eigenlijk denk ik al heel lang kutturk, ban maar dat mag niet enzo.
Je verdient een cursus Nederlands, dát is wat je verdient. En een pak billenkoekquote:Op maandag 11 mei 2009 18:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Limburg Venlo![]()
En ik ben de Knuffelturk @ PTA, ik verdien mijn eige topic![]()
Donderdag ga ik met de auto naar schoolquote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef invine het volgende:
Nou gefeliciteerd maar, zeg wel even als je op school bent dan rijd ik niet langs het roc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |