Hadouir of Castro zeker?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef Kopbal het volgende:
Had het gisteren ook weer eens aan de stok met een teamgenoot.
Geen idee, gebeurde in eigen strafschopgebied toen het spel even stil lag. Hij werd tegengehouden door een teamgenoot.quote:
En dat was in Rotterdam, waar het merendeel zelf buitenlands is, reden voor oerwoudgeluidenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef Kopbal het volgende:
Had het gisteren ook weer eens aan de stok met een teamgenoot.
Enorm triest inderdaad. Heb me kapot lopen schamen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat was in Rotterdam, waar het merendeel zelf buitenlands is, reden voor oerwoudgeluiden
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef fathank het volgende:
Volgens mij is hij vroeger kindsoldaat geweest
Inderdaad, een echte flitskast flitst namelijk 2x kort achter elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooral met die flitskastHelemaal niet nep ofzo
Gisteren verstuurde die toch een wereldpass op Cissé!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef planethugo het volgende:
goeie gozer maar niet de topverdediger die hij doet voorkomen. Daarvoor maakt ie toch geregeld wat gekke foutjes. Desondanks voor Roda zeker bruikbaar, kan prima een mannetje uitschakelen maar het gaat fout als Kah de vrij man is in de opbouw, dat kan hij namelijk totaal niet
Het is dat Christian Gyan niet meer hier speelt inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Een van de weinige échte bazen op de Nederlandse velden
Haha mooi uitgekniptquote:Op woensdag 20 april 2011 14:25 schreef pjl het volgende:
Dit topic verdient wel een bump na afgelopen weekend.
[ afbeelding ]
hij is te duur voor roda, hij zal flink moeten inleveren wil ie een nieuw contract krijgen. maar roda en kah zijn na 7 jaar wel op elkaar uitgekekenquote:
Hij is iig niet bepaald een gemis voor het nederlands voetbal, in tegenstelling tot wat jij denkt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij zeg ik nergens geweldig.
Niet opgelet tijdens begrijpend lezen?
Jij snapt echt niet wat hij bedoelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kah in de supermarkt is een klassieker: alle gangpaden in één keer leeg; geen rij bij de kassa, gratis plastic tasjes en natuurlijk een pallet voetbalplaatjes to go.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef denthemen het volgende:
Dat filmpjeVolgens mij is hij echt zo'n topgozer
omfgquote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kah is gewoon een prima eredivisievoetballer, dat jij andere dingen leest is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
omfggeweldig of goed, nou nou wat een leesfout.
![]()
kah steekt niet boven het gemiddelde(en dat is dus goed of geweldig) uit als verdediger. Opbouwen kan hij totaal niet en hij haalt meer dan eens streken uit wat de club punten kost. De achterblijvers kunnen hem prima vervangen.
m.a.w. je lult wel stoer maar het is eigenlijk poep wat je zegt
hahaha alsof hij zo'n geweldige topvoetballer is, je snapt er weer eens weinig vanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een goede eredivisie voetballer die vertrekt, maar er zullen er nog wel veel volgen en de achterblijvers worden steeds kutter
Iemand die niet kan lezen en zegt dat ik er weinig van snapquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahaha alsof hij zo'n geweldige topvoetballer is, je snapt er weer eens weinig van
Niet te geloven. Jij bent de man! Jij snapt alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iemand die niet kan lezen en zegt dat ik er weinig van snap
Inderdaad, maar mensen die hem ineens geweldig vinden omdat ie een omhaal deed zijn welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond het altijd een leuke speler om naar te kijken ... Hij kon niet voetballen, Maar hij deed wel leuke dingen.
Ja echt man, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet te geloven. Jij bent de man! Jij snapt alles.
Edit: Ohja. Je zei alleen dat Ajax geen kampioen zou worden. Dat was wel ff een blunder.
Ja man. Hij is echt cooooooooooooooolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mensen die hem ineens geweldig vinden omdat ie een omhaal deed zijn wel
Paultje toch ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja echt man, verschrikkelijk
Pa-Modouquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja man. Hij is echt coooooooooooooool
Sorry dat ik me verlaag tot jou (gebrek aan) niveau, zal het niet meer doenquote:
Wel erg kinderachtig van je. Je bent fucking 31 jaar man. Gedraag je eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sorry dat ik me verlaag tot jou (gebrek aan) niveau, zal het niet meer doen
Nou moet ik huilenquote:
DAM en normaal gedragquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel erg kinderachtig van je. Je bent fucking 31 jaar man. Gedraag je eens.
Echt he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:02 schreef essentieel het volgende:
DiegoArmandoMaradona wordt hier behoorlijk afgemaakt.
dat is de vraag nog, maar hij heeft bij roda de laatste jaren vaak gespeeld terwijl hij niet de eerste keus was. Afgelopen seizoen bijv heeft de fauw rechtsback gestaan omdat de aangetrokken horsten het niveau niet aankon waardoor kah in het centrum kon staan. Daarvoor stond de fauw in het centrum, vorig seizoen samen met Kruijswijk en zat Kah gewoon op de bank. Hij was wel altijd de eerste reserve maar heeft toch vaak tussen bank en basis gehangen. Wij rodafans hebben vaak ons hart vastgehouden als kah plotseling weer moest opdraven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kah is gewoon een prima eredivisievoetballer, dat jij andere dingen leest is niet mijn probleem.
Wie gaat hem dan vervangen?
Horsten, De Fauw en Wielaert in de basis dan maar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is de vraag nog, maar hij heeft bij roda de laatste jaren vaak gespeeld terwijl hij niet de eerste keus was. Afgelopen seizoen bijv heeft de fauw rechtsback gestaan omdat de aangetrokken horsten het niveau niet aankon waardoor kah in het centrum kon staan. Daarvoor stond de fauw in het centrum, vorig seizoen samen met Kruijswijk en zat Kah gewoon op de bank. Hij was wel altijd de eerste reserve maar heeft toch vaak tussen bank en basis gehangen. Wij rodafans hebben vaak ons hart vastgehouden als kah plotseling weer moest opdraven.
En dan heb je niet liever Kah in plaats van een Pool, Belg of een Serv van een kutclub?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef planethugo het volgende:
horsten is gestopt als prof, de fauw gaat wss naar België
donequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef pjl het volgende:
Niet vergeten op Kah te stemmen: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)t-Seizoen-201011.htm
wssquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef planethugo het volgende:
horsten is gestopt als prof, de fauw gaat wss naar België
alsof er 2 keer een s in waarschijnlijk zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarschijnlijk voor de analfabeten
Onbetaalbaar voor Barįa. Dat had je moeten weten .. zo'n wereldtopper heeft natuurlijk een hele hoge salaris.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ontopic, ik ben het met DAM eens dat het gek is dat Kah nog niet door Barcelona is gevraagd, lijkt me inderdaad dé vervanger van Puyol achterin.
Wat is er leuk aan om op je eigen kloon te reageren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onbetaalbaar voor Barįa. Dat had je moeten weten .. zo'n wereldtopper heeft natuurlijk een hele hoge salaris.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan om op je eigen kloon te reageren?
MPD?
Zou er ook om lachen, jij zit er maar meequote:
is gewoon omdat het vlak na de afkorting mss voor misschien is verzonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef essentieel het volgende:
[..]
alsof er 2 keer een s in waarschijnlijk zit.__________________________!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |