Heb een half jaar vrij(stelling) van school, dus ik werk nu ook de nodige uren doordeweeks, beetje variërend van 25 tot 45 uur per week. Leuk extra spaargeld, maar de stressbestendigheid die je noemt is bij mij toch wel flink aan het afbrokkelen op dit moment. Klagende collega's die te beroerd zijn om een stapje extra te doen, te weinig personeel op de vloer en leidinggevenden die van alles doen behalve leiding geven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ben je zaterdagbesteller en werk je graag extra doordeweeks, dan is dat natuurlijk in je voordeel, want dan kun je doordeweeks als reddende engel optreden. Enige stressbestendigheid is gewenst..........
Je krijgt gewoon de uren die je werkt uitbetaald.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Weet iemand hier of je de huis-aan-huis ook uitbetaald krijgt? Want al vanaf januari loop ik elke zaterdag met twee stuks huis aan huis, maar mijn salaris is nog steeds hetzelfde(de contacturen) Of wordt dit er als extra uren bijgerekend?
Ik doe nu op zaterdag twee wijken van 2,5 uur, maar door de HAH doe ik er dan per wijk wel ongeveer 15 minuten extra over. Als de post er dan om 11.30 is, ben ik pas om 17..00 klaar.
Op zaterdag hebben we nooit bezorgrapporten, dus ik denk dat ze gewoon de tijd uitbetalen die voor een wijk staat. HAH zullen ze ook wel een berekening voor hebben, maar die weet ik dan niet precies en vraag me af of ik het wel uitbetaald krijg.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon de uren die je werkt uitbetaald.
Ik mail m'n uren altijd door (ben zaterdagbesteller) die ik gemaakt heb...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:03 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Op zaterdag hebben we nooit bezorgrapporten, dus ik denk dat ze gewoon de tijd uitbetalen die voor een wijk staat. HAH zullen ze ook wel een berekening voor hebben, maar die weet ik dan niet precies en vraag me af of ik het wel uitbetaald krijg.
O jee, dat staat ons dus ook nog te wachten. Dat Balkenende-achtige gelul over zoet en zuur, daar kwamen ze bij ons ook mee aankakken. Vroeger had dat wellicht nog gekund, toen kreeg je uitloop inderdaad niet betaald (behalve met kerst), maar daar stond tegenover dat je op rustige dagen makkelijk een uur of meer (per dag) in je zak stak, dus dat compenseerde ruimschoots. En nutten deden ze alleen in de zomervakantie.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef MadGuy het volgende:
Mijn God, wat een chaos dat Toekomst VBG-gedoe. Heel veel mensen was blijkbaar niet verteld hoe laat ze moesten beginnen en dus kwamen er veel gewoon te laat of te vroeg. Verder is het VOSsen behoorlijk onhandig, zeker omdat in de carré de wijken die veel post te verstouwen krijgen vooraan staan en je dan moeilijk bij de achterste bakken kan. Bovendien loop je je nu een ongeluk met de losse VOS-post. Erg irritant.
Verder is het overzicht totaal zoek. Niemand weet of een wijk al is ingestraat of nog moet worden ingestraat waardoor er veel conflicten ontstonden.
Zo waren er wel meerdere zaken die gewoon met goede afspraken opgelost hadden kunnen worden. Maar nee hoor, voer gelijk maar in.
Ik moest om 14:40u klaar zijn, maar het werd uiteindelijk 17:15u. En die betalen ze waarschijnlijk niet eens uit; zoet en zuur, je bent ook wel eens veel eerder klaar. Ik denk dat het nog een staartje krijgt.
Ja, dat dacht ik dus echt niet hé. Er staat een bepaalde tijd voor de wijk die je hebt, en daar moet je het mee doen. Als je het niet binnen die tijd doet, heb je pech en loop je in je eigen tijd. Voor HAH krijg je (bijna) niks.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon de uren die je werkt uitbetaald.
Ik zie het verschil ook nooit op m'n loonstrookje.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:03 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Op zaterdag hebben we nooit bezorgrapporten, dus ik denk dat ze gewoon de tijd uitbetalen die voor een wijk staat. HAH zullen ze ook wel een berekening voor hebben, maar die weet ik dan niet precies en vraag me af of ik het wel uitbetaald krijg.
Nou zo ervaar ik het niet. Ik loop sowieso binnen mijn tijd en alleen als er echt veel post is erbuiten. En dat krijg ik gewoon uitbetaald.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:03 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus echt niet hé. Er staat een bepaalde tijd voor de wijk die je hebt, en daar moet je het mee doen. Als je het niet binnen die tijd doet, heb je pech en loop je in je eigen tijd. Voor HAH krijg je (bijna) niks.
Meen je dat serieus? want ik krijg gewoon hetzelfde uitbetaald. Of er nou veel post is of niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou zo ervaar ik het niet. Ik loop sowieso binnen mijn tijd en alleen als er echt veel post is erbuiten. En dat krijg ik gewoon uitbetaald.
Soms moet ik lachen om deze berichten. Uren doormailen? Ze doen hier niet eens de moeite om op zaterdag een bezorgrapport erbij te steken. En ik werk met veel plezier bij tnt en denk er niet aan om weg te moeten, maar zou wel leuk zijn als het soms even wat duidelijker wasquote:Op zondag 24 mei 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou zo ervaar ik het niet. Ik loop sowieso binnen mijn tijd en alleen als er echt veel post is erbuiten. En dat krijg ik gewoon uitbetaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |