abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68951535
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef Saphia het volgende:
Zijn hier ook Fokkers! die op de klantenserice van TNT werken? heb binnenkort een sollicitatiegesprek voor de consumentenlijn.Wat kan ik verwachten aan werkzaamheden op deze afdeling?
Ik denk niet dat die hier zitten
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:57:29 #27
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68951545
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
Mazzelaar. Ik ben al een van de weinigen die bij ons op kantoor op zaterdag het geluk heeft om folders te mogen bezorgen en nu met de AH er bij val ik weer in de prijzen
Haha, kom 30 km. naar het zuidoosten wonen, zou ik zeggen.
Wij hebben alleen de Jumbo, Aldi en de Poiesz in de stad en die brengen allen vooralsnog geen folders rond op de zaterdag.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 mei 2009 @ 19:59:20 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68951619
mja, ik woon in Groningen, maar werk elders

Ik moet wel zeggen dat er enkele maanden geleden wel een collega van ons naar jullie vestiging overgestapt is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68980585
Ik heb 3 weken geleden het declaratieformulier voor de kosten van de VOG ingeleverd. Heeft iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voordat dat geld wordt overgemaakt?
Out for my own, to live my own way...
pi_68981252
Hej,
Ik wil in de zomervakantie misschien als postbezorger gaan werken, maar ik vroeg me af hoeveel je dan per uur verdient. Ik ben dan trouwens 18.
pi_68983646
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef gelebeer het volgende:
Ik heb 3 weken geleden het declaratieformulier voor de kosten van de VOG ingeleverd. Heeft iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voordat dat geld wordt overgemaakt?
Bij je eerstvolgende salaris.

Die HAH van vandaag was echt niet normaal. Normaal heb ik 2 tassen gewoon en 2 tassen nabreng, waar de reclame al bij zit.

Vandaag dus 5 volle tassen post en daar nog 3 kisten naast met de HAH die er niet bij paste.
deal with it
pi_68984264
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Ik wil in de zomervakantie misschien als postbezorger gaan werken, maar ik vroeg me af hoeveel je dan per uur verdient. Ik ben dan trouwens 18.
3 euro per uur ofzo. Heel weinig in ieder geval (vind ik). Kan je geen zaterdagbesteller worden dan?
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:07:34 #33
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_68988156
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef RTB het volgende:

[..]

Bij je eerstvolgende salaris.

Die HAH van vandaag was echt niet normaal. Normaal heb ik 2 tassen gewoon en 2 tassen nabreng, waar de reclame al bij zit.

Vandaag dus 5 volle tassen post en daar nog 3 kisten naast met de HAH die er niet bij paste.
Was dat die Neckerman-gids?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_68989130
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Als je als zaterdagbesteller gaat werken krijg je een salaris van 6,30 euro per uur. Als het alleen voor de zomervakantie is krijg je waarschijnlijk een veel lager loon.
Out for my own, to live my own way...
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:53:24 #35
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_68989987
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net in het MZ Journaal dat de hah-regeling is aangepast. Voortaan mogen er op zaterdag, net als op maandag t/m dinsdag, ook maximaal 3 soorten hah worden verspreid. Dit omdat er steeds meer vraag is door klanten naar verspreiding op zaterdag. Onder andere AH heeft belangstelling. Zaterdag a.s. hebben we in ieder geval twee soorten, C1000 en AH.

Vaarwel, relaxte zaterdag
Huh, dat was toch al bekend? Wij kregen er een week of drie geleden al een brief over...

Wel kut, inderdaad. Al hebben we de afgelopen twee weken geen HAH gehad. Ik hoop deze week ook niet. Kwestie van lekker doorlopen.
pi_69010969
Jeej! Ik kreeg vandaag een nieuw contract met de post! Ik kan dus sowieso nog een jaartje blijven!
pi_69013945
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef silliegirl het volgende:
Jeej! Ik kreeg vandaag een nieuw contract met de post! Ik kan dus sowieso nog een jaartje blijven!
Feli!

Ik kreeg net een brief van TNT (mijn depot) over of ik even de dagen die ik in de zomervakantie kan werken door wil geven. Ja hoor, zit ik straks vast aan werk terwijl me veel leukere dingen worden aangeboden. Dat weet ik nu toch nog helemaal niet.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:44:59 #38
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_69014012
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Feli!

Ik kreeg net een brief van TNT (mijn depot) over of ik even de dagen die ik in de zomervakantie kan werken door wil geven. Ja hoor, zit ik straks vast aan werk terwijl me veel leukere dingen worden aangeboden. Dat weet ik nu toch nog helemaal niet.
En zeiden ze er ook bij dat je dan een speciaal zomercontract krijgt? Dus dat je veeeeel minder verdient dan dat je nu doet.
Nothing is what it seems
pi_69014090
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Viper86 het volgende:

[..]

En zeiden ze er ook bij dat je dan een speciaal zomercontract krijgt? Dus dat je veeeeel minder verdient dan dat je nu doet.
Neuh hoor

Godzijdank.
pi_69017885
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

3 euro per uur ofzo. Heel weinig in ieder geval (vind ik). Kan je geen zaterdagbesteller worden dan?
Wat is zaterdagbesteller, werk je dan alleen op zaterdag? en wat doe je dan, post bezorgen of iets anders.
pi_69018371
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef robbert007 het volgende:

[..]

Wat is zaterdagbesteller, werk je dan alleen op zaterdag? en wat doe je dan, post bezorgen of iets anders.
Nou, daar staat officieel voor dat je op zaterdag werkt, maar de meeste zaterdagbestellers werken ook doordeweeks als ze tijd hebben en er mensen nodig zijn
Je mag als zaterdagbesteller post sorteren en post rondbrengen, terwijl een postbezorger alleen post mag rondbrengen. Het maakt het werk toch wel wat gevarieerder En je verdient 2x zoveel, ook niet onbelangrijk
pi_69020882
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Die brief kreeg ik ongeveer 3 weken terug al.
Had precies hetzelfde als jou: Dat weet ik nu toch nog niet?
Heb wel geen vakantie geboekt, maar wellicht ga ik nog wel weg met een last-minute ofzo.
Dan wil ik toch niet vastzitten aan dagen die ik nu dan moet doorgeven?
Als ik tegen die tijd dagen vrij heb, dan geef het dan wel door.
Hebben ze me dan niet nodig: Jammer dan.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Wel kut, inderdaad. Al hebben we de afgelopen twee weken geen HAH gehad. Ik hoop deze week ook niet. Kwestie van lekker doorlopen.
Pff, sinds 9 december heb ik pas twee keer géén HAH gehad...
Ik ben inmiddels niet anders gewend.
pi_69022250
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Was dat die Neckerman-gids?
Wehkamp met Mediamarkt erbij.
deal with it
pi_69057119
Die fiets aanbieding, zou 't wat zijn?
pi_69058529
Wat voor C1000 spul hebben we morgen? Met of zonder plastic? En een groot deel van de C1000 zaterdagbezorging, hebben ze afgeschaft in ons dorp. Maar uitgerekend waar ik heen moet, wordt nog wel C1000 bezorgd. Zit zoals gewoon weer geen logica in...
pi_69065038
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef Zipportal het volgende:
Wat voor C1000 spul hebben we morgen? Met of zonder plastic? En een groot deel van de C1000 zaterdagbezorging, hebben ze afgeschaft in ons dorp. Maar uitgerekend waar ik heen moet, wordt nog wel C1000 bezorgd. Zit zoals gewoon weer geen logica in...
Volgens mij zonder plastic. En volgens mij hebben ze op sommige plaatsen morgen ook nog de AH folder erbij, dus wsl dubbel huis-aan-huis dan .
pi_69065185
Jep, hier morgen C1000 en AH.
Hopelijk wordt het droog weer.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:03:09 #48
225308 Row-1
'sup money?
pi_69065224
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Volgens mij zonder plastic. En volgens mij hebben ze op sommige plaatsen morgen ook nog de AH folder erbij, dus wsl dubbel huis-aan-huis dan .
Bij ons hebben ze in sommige wijken C1000 ook afgeschaft, maar dus niet in mijn wijk, we krijgen denk ik idd morgen zonder plastic, hadden wij vorige week al, en wij krijgen dus ook die AH erbij
Daar gaat de huis-aan-huis vrije zaterdag.

En vandaag had ik van die zwaar irritante oproep briefjes om te gaan stemmen op 4 juni, meer als de helft moest ik zelf ingooien, duurde dus lang want die zooi was dun en aan elkaar geplakt, en zaten ook veel foute tussen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:29:35 #49
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_69066226
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Bij ons hebben ze in sommige wijken C1000 ook afgeschaft, maar dus niet in mijn wijk, we krijgen denk ik idd morgen zonder plastic, hadden wij vorige week al, en wij krijgen dus ook die AH erbij
Daar gaat de huis-aan-huis vrije zaterdag.

En vandaag had ik van die zwaar irritante oproep briefjes om te gaan stemmen op 4 juni, meer als de helft moest ik zelf ingooien, duurde dus lang want die zooi was dun en aan elkaar geplakt, en zaten ook veel foute tussen.
Ja, die hadden wij ook. Het kon zogenaamd door de machine, maar zeker 30 tot 40% was reject, en wat de HSM wel gesorteerd had, zat vaak aan elkaar geplakt, dus met een hoop fouten. Waarom versturen ze die dingen niet in een envelop, van die A5-formaat blaadjes papier is vragen om problemen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_69079342
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef Ohrpolster. het volgende:
Die fiets aanbieding, zou 't wat zijn?
als je goed leest krijg je totaal niet de fiets van het plaatje..je moet er nog een bepaald pakket bij kopen van 50 euro plus allerlei accesoires..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')