gemeenschap van goederen nu. Kan daarna altijd wijzigen naar huwelijkse voorwaarden als dat handiger is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef teamlead het volgende:
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden? Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit wat nu handig is om te doen
Veel mensen met eigen bedrijf doen het op huwelijkse voorwaarden, maar verder doen meesten het gewoon in gemeenschap van goederen. Wij doen gemeenschap van goederen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef teamlead het volgende:
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden? Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit wat nu handig is om te doen
Gefeliciteerd! Mooi dat het helemaal super wasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef Allan24 het volgende:
Gisteren was ZO een GEWELDIGE dag!
's Morgens had het wat gedruppeld, een spatje regen maar veel was het niet. Tegen de tijd dat het programma begon (lunchtijd) klaarde het mooi op; een goed uur later zijn we foto's gaan maken met prachtig licht (maar géén direct zonlicht, dus ideaal) en toen we bij het gemeentehuis waren brak de zon door. En de rest van de middag en avond was het met een lekker zonnetje heel aangenaam!
En ja, we hebben allebei zitten jankenen het avondfeest was echt super gaaf
de dag had werkelijk niet beter kunnen zijn!
Foto's volgen, maar pas ná de vakantie (we vertrekken maandagochtend naar Florida)
Aiiii das helemaal suckyquote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef seadarius het volgende:
Mijn grootste zorg is dat ik vrijdag weer helemaal beter ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |