abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69519733
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen
Vriendje heeft me gister gevraagd

Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
gefeliciteerd! welkom bij 'de club'
Ja doei.
pi_69521183
Dankje
pi_69521251
ik heb gisteren de gemeente gebeld waar we willen trouwen we krijgen nu een pakket thuis met daarin de mogelijkheid datum te reserveren enzo
Ja doei.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:02:07 #154
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69530764
Bla.. Wat leuk dat je je hier komt melden !
Gefeliciteerd!!

MoBlo.. dat klinkt goed van je gemeente..
De mijne Rotterdam is daarintegen geloof ik 10 keer niets !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_69537750
Gefeli bla_bla_bla!

@rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:13:30 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69537923
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen
Vriendje heeft me gister gevraagd

Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
Van harte gefeliciteerd

Jullie trouwen precies 2 weken later dan wij trouwen..
Be happy with the little things in life
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:14:23 #157
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69541826
thnx allemaal

en droomvrouwtje, 14 mei is ook een mooie datum laten we hopen op goed weer in mei 2010
pi_69556017
vandaag formulier en informatie over de BABSen van Oost Gelre gehad..

morgen denk ik maar 's even mailen naar de locatie dat we een datum willen reserveren

ook morgen aan de familie van René (de rest) maar 's vertellen dat we gaan trouwen.
Waar dat bij ons op dag 1 al via de tamtam naar iedereen is verspreid, moesten we eind april (ben eind maart gevraagd) René's oma en tante nog vertellen dat we gingen trouwen

Dat gaat daar allemaal zo van 'ja, nou, je wilt 't vast zelf vertellen..' en niet zoals bij ons meteen aan het hele adresboek op de mail bij wijze van spreken
Ja doei.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:53:58 #160
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69564635
quote:
@rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig

Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:18:30 #161
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69626188
Nog maar 9 daagjes Ik heb er zin in!

Hoe gaat het met jou Allan? Al zenuwen?
O+ 11-06-2009 O+
pi_69635506
Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt

Het weer ziet er niet zo geweldig uit ( bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden

dus wat zeur ik eigenlijk
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_69650373
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig

Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..
Die had ik helemaal over 't hoofd gezien

Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_69658367
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Die had ik helemaal over 't hoofd gezien

Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof
Ik ben erg benieuwd naar die van ons. Wij hebben niet van tevoren geproefd, dus beetje spannend is het wel. Wij hadden er ergens een gezien op een site en contact opgenomen met die persoon. Zij maakt hem voor ons zoals ie op de foto stond maar dan zonder de topper. Is wel een wat dure taart geworden maar hij ziet er zo mooi uit en de persoon die hem gaat maken is erg aardig en flexibel enzo. Hebben er een goed gevoel bij.

Nog maar 8 daagjes
O+ 11-06-2009 O+
pi_69660283
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Allan24 het volgende:
Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt

Het weer ziet er niet zo geweldig uit ([ afbeelding ] bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden

dus wat zeur ik eigenlijk
En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
pi_69660560
spannend allan en bigbird!

ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'

Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 3 juni 2009 @ 12:21:51 #167
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69661379
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
Klopt Wolken zijn de beste diffusers die er zijn, dus geen last van vervelende schaduwen die je bij zon wel hebt. Wat niet wegneemt dat een zonnetje natuurlijk wel érrrrrrug lekker is op je trouwdag
pi_69662096
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'
wat goed

Ik ben druk bezig met locaties uitzoeken, heb in elk geval een voorkeur voor het avondgedeelte en ben op informatie aan t wachten...hoop dat ze opschieten
pi_69664210
Wachten duurt altijd lang

Wij hebben last minute nog even petitfours geregeld bij binnenkomst voor de avondgasten, kon eigenlijk niet meer maar omdat ze onze taart maakt wilde ze het nog wel doen Ze houdt de stijl aan van de bruidstaart en we krijgen er een aantal voor niets

Vond het zo kaal anders, we doen de taart al overdag met de daggasten en feest begint rond half 9 en de 1e snacks komen pas rond 10 uur. De daggasten hebben taart en een diner maar vond het een beetje vreemd zo voor de avondgasten. Zo heb je in ieder geval voor hen ook wat feestelijks.
O+ 11-06-2009 O+
pi_69664380
Dat is wel een leuk idee bigbird
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:36:21 #171
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_69673724
ik ben samen met een vriend ceremonie juf & meester nou zijn we op zoek naar een leuk idee om aan de gasten te vragen om mee te nemen...enkele voorbeelden die wij niets vinden:

een fles wijn met zelf gemaakt etiket
rozen in alle kleuren met leuk kaartje erbij....

wat hebben jullie gehad of vinden jullie een leuk idee of waar kan je ideeen opdoen ??

thanks !!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:18:19 #172
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69679582
Buupwerk.. lastig is dat he?

Een vriendin van mijn trouwde vorig jaar, en haar ceremoniemeesters, hadden een briefje gestuurd met daarin de vraag, of we een briefje wilde meenemen met daarop al je leuke herinneringen/momenten etc die je van hun kent en/of hebt meegemaakt! Dat is een flinke bundel geworden, en ze waren er super blij mee!
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:13:47 #173
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_69682076
das al 1 goede tip...maar vanuit de vrienden groep maken we al een fotoboek met alle foto's van de afgelopen tig jaar en iedereen schrijft er een stukje bij...nu is het natuurlijk voor familie maar dan wordt het zo dubbel op...neem het in ieder geval op met de ceremoniemeester THANKS !!
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:19:26 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_69682326
Ik heb een keer meegemaakt dat alle gasten een blikje zonder etiket mee moesten nemen.
Zo had het bruidspaar een hele kast vol blikdingen, zonder dat ze wisten wat erin zat. Dus je kan een blik bonen treffen, of kattenvoer, of juist worstjes...
Ik weet niet of ik het zelf leuk zou vinden, maar je vroeg om ideeën .
KuikenGuppy
pi_69689716
Zelf vind ik dat soort dingen alleen leuk als het echt een beetje persoonlijk gemaakt is.
Zo ben ik een keer op een bruiloft geweest waarvan de bruid 'sneeuwbollen' spaarde (van die doorzichtige dingen die je moet schudden) . De ceremoniemeesters hadden bij de xenos van die sneeuwbollen gekocht waar je zelf iets in kunt doen, en aan iedere gast gevraagd een persoonlijke vulling ( foto, tekst etc.) mee te nemen.
Een ander bruidspaar was gek op lezen en boeken, toen werden alle gasten gevraagd een 'boekomslag' te maken. Uiteindelijk zaten daar ook grappige dingen tussen.
Maar vaak vind ik het toch wel erg ver gezocht en op zijn minst discutabel of het wel écht leuk is....
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')