gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen
Vriendje heeft me gister gevraagd
Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
 welkom bij 'de club'
 welkom bij 'de club'  

we krijgen nu een pakket thuis met daarin de mogelijkheid datum te reserveren enzo
 we krijgen nu een pakket thuis met daarin de mogelijkheid datum te reserveren enzo  

Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen
Vriendje heeft me gister gevraagd
Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".

laten we hopen op goed weer in mei 2010
 laten we hopen op goed weer in mei 2010

Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sigquote:@rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?

Die had ik helemaal over 't hoofd gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig
Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..

Ik ben erg benieuwd naar die van ons. Wij hebben niet van tevoren geproefd, dus beetje spannend is het wel. Wij hadden er ergens een gezien op een site en contact opgenomen met die persoon. Zij maakt hem voor ons zoals ie op de foto stond maar dan zonder de topper. Is wel een wat dure taart geworden maar hij ziet er zo mooi uit en de persoon die hem gaat maken is erg aardig en flexibel enzo. Hebben er een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die had ik helemaal over 't hoofd gezien

Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof

En bewolking is geloof ik beter voor foto's!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Allan24 het volgende:
Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt
Het weer ziet er niet zo geweldig uit ([ afbeelding ] bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden
dus wat zeur ik eigenlijk

Kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
 Wolken zijn de beste diffusers die er zijn, dus geen last van vervelende schaduwen die je bij zon wel hebt. Wat niet wegneemt dat een zonnetje natuurlijk wel érrrrrrug lekker is op je trouwdag
 Wolken zijn de beste diffusers die er zijn, dus geen last van vervelende schaduwen die je bij zon wel hebt. Wat niet wegneemt dat een zonnetje natuurlijk wel érrrrrrug lekker is op je trouwdag  

wat goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'

Ze houdt de stijl aan van de bruidstaart en we krijgen er een aantal voor niets
 Ze houdt de stijl aan van de bruidstaart en we krijgen er een aantal voor niets   

.
.

)
 )

en dat we er toch zeker ook wel bij moeten zijn, dus niet vergeten om vrijdag naar het stadhuis te gaan
 en dat we er toch zeker ook wel bij moeten zijn, dus niet vergeten om vrijdag naar het stadhuis te gaan 
 was erg leuk!
 was erg leuk!

Onze (eerste) CM is erg fanatiek dus over de dag zelf maak ik me geen zorgen. Dingen vooraf verwacht ik niet want ze is vaak erg druk en al slecht te bereiken voor ons dus denk niet dat ze tijd heeft voor extra's.
 Onze (eerste) CM is erg fanatiek dus over de dag zelf maak ik me geen zorgen. Dingen vooraf verwacht ik niet want ze is vaak erg druk en al slecht te bereiken voor ons dus denk niet dat ze tijd heeft voor extra's.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |