gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
Vriendje heeft me gister gevraagd![]()
Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
Vriendje heeft me gister gevraagd![]()
Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sigquote:@rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?
Die had ik helemaal over 't hoofd gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig
Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..
Ik ben erg benieuwd naar die van ons. Wij hebben niet van tevoren geproefd, dus beetje spannend is het wel. Wij hadden er ergens een gezien op een site en contact opgenomen met die persoon. Zij maakt hem voor ons zoals ie op de foto stond maar dan zonder de topper. Is wel een wat dure taart geworden maar hij ziet er zo mooi uit en de persoon die hem gaat maken is erg aardig en flexibel enzo. Hebben er een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die had ik helemaal over 't hoofd gezien![]()
![]()
Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof![]()
En bewolking is geloof ik beter voor foto's!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Allan24 het volgende:
Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt
Het weer ziet er niet zo geweldig uit ([ afbeelding ] bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden
dus wat zeur ik eigenlijk
Kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
wat goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |