quote:Op maandag 11 mei 2009 07:01 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook altijd cola en witte chips in huis voor ziekte
En en en ik besloot dat ik echt minder moest haasten en heb daarom alles uitgestippeld voor de hele week, wat we eten, waar we zijn en wat we nodig hebben. Tasjes gepakt, ontbijtspul klaargezet gisteravond. En nuuuhuuu wordt Jolie pas over een kwartier wakker natuurlijk en heb ik reeds gelopen en gedaan en aangekleed en zit ik me te vervelen
En mijn laatste post:quote:Op maandag 11 mei 2009 07:06 schreef Stout het volgende:
Moagge![]()
hier zitten de heren ook te eten, vandaag weer naar school en avondvierdaagse lopen. Zijn er hier nog meer kids die de avondvierdaagse lopen ?
quote:Ik vind het wel een slim plan, hoor, zo voorbereid zijn. Geeft rust!![]()
Wij gaan vandaag ook weer voor het eerst sind 2,5 week het schoolritueel in. Haasten vrees ik ook!
Ik eet wel als ik terug ben van de bedrijfsarts, ik krijg er nu niets in...quote:Op maandag 11 mei 2009 07:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb nog ff voor de kinders uitgegeten zijn..kan ik m`n gelaat mooi in de plamuur zetten
Ik zag er leuke bodywarmers voor de heren, 2.90 per stukquote:Op maandag 11 mei 2009 07:53 schreef huuphuup het volgende:
ohja eten!brrrrinta!
![]()
Memmel zelluf erg![]()
![]()
ik heb nu wel eindelijk voor mezelf ook een jasje waar k al een heule tijd op zit te azen! Bijkomend voordeel. Voor heul weinig ook nog.
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik zag er leuke bodywarmers voor de heren, 2.90 per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor 9,90 (na een kortingscode, dat wel haha). Hij was eerst 39,90
Voor het najaar voor erbij ofzo.
Hoe aantrekkelijk het ook klinkt, en ik nog steeds geen zomerjas naar mn zin heb kunnen vinden.. ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om bij H&M te bestellen..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
I luvvv H&M outlet en kortingscodes
Voor 28 euro heb ik 2 bodywarmers voor de heren, 1 blazer voor mij, en 3 shirts voor oudste
het drama daarna met H&M was net zo erg.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee dat snap ik wel een beetje
De enige buren waar mijn pakketjes worden afgeleverd is het kantoor hierachter, en laat Jodokus daar nou toevallig net werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |