Hijs al heulemaal schraal, zit nu maar aan de pilsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kennelijk heb je de slaap niet nodig...
Daarnaast wil masturberen nog weleens helpen
jij slaapt met FOK in bed ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het is fuckin 1:46 en ik ben nog klaarwakker![]()
Ik lig al vanaf 22:45 in m'n nest, maar slaap krijgen ho maar.
Allemaal leuk en aardig, maar over 5 uur sta ik weer naast m'n bed en over 5 3/4e uur begint de werkdag weer![]()
![]()
Hoe kom ik in slaap![]()
Ik is hierquote:
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhandenquote:
Ludo, je bedoelt het toch goed, je bedoelt toch een cocktailtje waar ik dan precies over 5 uurtjes weer wakker van word, je bedoelt toch niet zo eentje dat ik noooooit meer wakker word héquote:
Dat is onderhand al retro, dusquote:Op maandag 11 mei 2009 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhanden![]()
En schaapjes tellen is zo 1996
De eerste 200 pagina's van 'De ontdekking van de hemel' zijn ook best slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhanden![]()
En schaapjes tellen is zo 1996
Momenteel binnen handbereik: De autobiografie van Slash, of een Giphart boek, beide niet echt slaapverwekkendquote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De eerste 200 pagina's van 'De ontdekking van de hemel' zijn ook best slaapverwekkend.
Giphart vind ik toch wel slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Momenteel binnen handbereik: De autobiografie van Slash, of een Giphart boek, beide niet echt slaapverwekkend
Ik zit al aan de pilsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Giphart vind ik toch wel slaapverwekkend.
Verder topics in TRU ofzo![]()
Of een glaasje warme melk met honing. Als het niet werkt was het toch lekker
Pic?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hijs al heulemaal schraal, zit nu maar aan de pils
Maar ik kan heeul niet tekenen, je moet me helpen, niet me op mijn onvolkomenheden wijzenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ga altijd mijn boekenkast opruimen als ik niet kan slapen trouwens.
Heb eens alles op vak gesorteerd en alle vakken op alfabetische volgorde en dan ook binnen de vakken. Aantekeningen sorteren en in mapjes douwen. Op kleur sorteren was ook wel grappig. Of gewoon een tekening maken ofzo.
Gewoon met je potlood tegen een hoofd en dan je duim plaatsen waar het hoofd ophoudt, meten hoevaak het hoofd in het lichaam past, dan per hoofd streepjes op je blad zetten. In het midden ergens zitten de heupen, net onder het hoofd de schouders. Nek niet te smal tekenen. Tieten zijn geen rondjes met daarin stipjes. Schaduw goed bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik kan heeul niet tekenen, je moet me helpen, niet me op mijn onvolkomenheden wijzen
Zeg datquote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een kuttopic, TS neemt geen enkele tip aan
Het klinkt al vrij slaapwekkend, behalve dat stuk over die heupen en tietenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon met je potlood tegen een hoofd en dan je duim plaatsen waar het hoofd ophoudt, meten hoevaak het hoofd in het lichaam past, dan per hoofd streepjes op je blad zetten. In het midden ergens zitten de heupen, net onder het hoofd de schouders. Nek niet te smal tekenen. Tieten zijn geen rondjes met daarin stipjes. Schaduw goed bekijken.
Zo. Genoeg zo?
Ik ga tekenen
Tietekontheupekutquote:Op maandag 11 mei 2009 02:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het klinkt al vrij slaapwekkend, behalve dat stuk over die heupen en tieten
Icm met bier... lijkt me slechte combi, dan kan ook nog m'n bed verschonen wat ik heb ondergekotst na zo'n combinatie...quote:
Zou dat de reden zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan ook niet slapen, want er schijnt zo' n stom laptopscherm in m' n gezicht
Tsjaquote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Icm met bier... lijkt me slechte combi, dan kan ook nog m'n bed verschonen wat ik heb ondergekotst na zo'n combinatie...
Wel weer een slaapwekkende inspanning, bed afhalen en opmaken
Kutwijfquote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga lekker slapenen ik weet zeker dat ik binnen 10 minuten in dromenland ben!
Da's drampzalig.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu zelfs uit pure wanhoop Phil Collins![]()
Ik hoop ik ook snel, woon op 9 hoog, en als ik niet snel in slaap van en nog veel Phil hoor, vrees ik het ergstequote:Op maandag 11 mei 2009 02:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Niet
Moe |----------------------------------<>-------| Moe
Ik kan bijna gaan slapen
Combineren met sterke drankquote:Op maandag 11 mei 2009 02:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS is braaf en heeft alleen paracetamol in huis
IK heb voor mezelf besloten dat ik zo weer een poging ga wagen, mocht t niet lukken vind ik dat een prima alternatief, scheelt me ook weer totaal gaar @ werkoverleg zitten, want ze altijd zo fijn op maandagochtend inplannenquote:
Truste TSquote:Op maandag 11 mei 2009 02:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK heb voor mezelf besloten dat ik zo weer een poging ga wagen, mocht t niet lukken vind ik dat een prima alternatief, scheelt me ook weer totaal gaar @ werkoverleg zitten, want ze altijd zo fijn op maandagochtend inplannen
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een godvergeten ellende, ik nog niet, ben nu dit soort topics aan het lezen, en Alanis Morissette aan ´t luisteren![]()
![]()
Web Bots en 7 Oktober
Fok dat, dan ga ik er juist op letten en tel ik er minstens 6000 voordat ik uit verveling in slaap valquote:Op maandag 11 mei 2009 01:51 schreef Keukenkast het volgende:
Wat is er toch gebeurd met den ouderwetsche kunst van het schaapjes tellen?
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 11 mei 2009 05:02 schreef glasbak het volgende:
* glasbak was ook weer eens een nachtje wakker
Wat bedoel je?quote:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:56 schreef ach het volgende:
Wat voor een homofiel noemt zich nou Loveless85 als man zijnde? Ik zat al met de lul uit de broek na het lezen van masturberen en tijdens het aanklikken van het fotoboek icoontje
Er zijn ook mensen die niet de hele dag in hun nest kunnen rotten en profiteren van de belastingbetalende Nederlander.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je weleens van een laptop en draadloze interwebz gehoord, rare greppelslet?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ken je dat liedje van "It could happen to, anyone of us" van Gareth Gates ?
Nee, jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ken je dat liedje van "It could happen to, anyone of us" van Gareth Gates ?
van 8 tot 10 werkoverleg gebeurd alleen bij bedrijven die dat soort vergaderingen toelaten. Vaak traag, teveel mensen ...en ook nog eens mensen zoals jij die niets ervan opslaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh ik heb toch nog paar uurtjes geslapen, was wel zwaar gaar als je dan meteen van 08 t/m 10u werkoverleg hebt
Das toch heul geen muziekquote:
Ik heb er genoeg van opgeslagen hoor, je verdere aannames kloppen ook wel redelijk. Al word ik door hun ingehuurd, werk er niet directquote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
van 8 tot 10 werkoverleg gebeurd alleen bij bedrijven die dat soort vergaderingen toelaten. Vaak traag, teveel mensen ...en ook nog eens mensen zoals jij die niets ervan opslaan.
Nee...
Ik wel, en weetje wat de pure inhoud van het liedje is ?quote:
Dan ben ik geen echte manquote:Op maandag 11 mei 2009 06:59 schreef S.Seagal het volgende:
Je hebt toch geen Golden Power nodig om wakker te blijven![]()
De echte mannen blijven wakker wanneer ze willen
Ge-ni-aalquote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wel, en weetje wat de pure inhoud van het liedje is ?
Dat het ons allemaal kan gebeuren dat we niet kunnen slapen, net zoals dit topic.
Zie je de pure poezie wat dat met zich meebrengt ?
Ik wel
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Leanne het volgende:
je moet gewoon naast een lekker wijf gaan slapen
Het gemis daaraan hield mij wakkerquote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Leanne het volgende:
Vreemd. Bij mij helpt dat zelden. Vooral Whiskey houdt me juist wakker.quote:
Dat zijn juist dan ook dingen die me wakker houden, maarja dan geeft 't nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Leanne het volgende:
Uurtje of 03u denk ik zo...quote:
Ja maar,quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Gehannes het volgende:
Pauper, klief je hoofd tussen je voordeur en je slaapt desnoods wel een paar maandjes. Kan je gelijk wat slaap inhalen.
Waarom spam je allemaal rare jewtube filmpjes in mn topiquequote:Op maandag 11 mei 2009 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens ... als je niet kunt slapen kun je het overwegen om met deze gast samen te gaan slapen !!!lekker slapen ! goeie plaat trouwens!
Dit liedje gaat over slapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom spam je allemaal rare jewtube filmpjes in mn topique![]()
En als dat het alternatief is voor niet kunnen slapen dan denk ik dat ik zodra ik straks m'n kussen raak ik weg ben
Waarom heb jij eigenlijk als FOK!-icoon geen gratis pimp-abo gehad?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit liedje gaat over slapen.
Er word gezongen: houd je mondje dicht en slaap met mij.
Eigenlijk is dit lied je op het lijf geschreven !
Tja dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk als FOK!-icoon geen gratis pimp-abo gehad?
En wat moet je met al die schapen dan ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef LangeJan het volgende:
Ipv 1 voor 1 schaapjes te tellen. Zeg ik gewoon "10000 Schapen!"
En dan slaap ik.
hmmm ja. ik ben ook weer eens laat wakkerquote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn juist dan ook dingen die me wakker houden, maarja dan geeft 't niet![]()
[..]
Uurtje of 03u denk ik zo...![]()
Hoop vanavond wat eerder...
Gierigerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef LangeJan het volgende:
Ipv 1 voor 1 schaapjes te tellen. Zeg ik gewoon "10000 Schapen!"
En dan slaap ik.
Ik lag gister rond uurtje of 23 al lekker weg te dromenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
hmmm ja. ik ben ook weer eens laat wakkerInsomnia sucks
Schapenswarma maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wat moet je met al die schapen dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |