Hijs al heulemaal schraal, zit nu maar aan de pilsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kennelijk heb je de slaap niet nodig...
Daarnaast wil masturberen nog weleens helpen
jij slaapt met FOK in bed ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het is fuckin 1:46 en ik ben nog klaarwakker![]()
Ik lig al vanaf 22:45 in m'n nest, maar slaap krijgen ho maar.
Allemaal leuk en aardig, maar over 5 uur sta ik weer naast m'n bed en over 5 3/4e uur begint de werkdag weer![]()
![]()
Hoe kom ik in slaap![]()
Ik is hierquote:
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhandenquote:
Ludo, je bedoelt het toch goed, je bedoelt toch een cocktailtje waar ik dan precies over 5 uurtjes weer wakker van word, je bedoelt toch niet zo eentje dat ik noooooit meer wakker word héquote:
Dat is onderhand al retro, dusquote:Op maandag 11 mei 2009 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhanden![]()
En schaapjes tellen is zo 1996
De eerste 200 pagina's van 'De ontdekking van de hemel' zijn ook best slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhanden![]()
En schaapjes tellen is zo 1996
Momenteel binnen handbereik: De autobiografie van Slash, of een Giphart boek, beide niet echt slaapverwekkendquote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De eerste 200 pagina's van 'De ontdekking van de hemel' zijn ook best slaapverwekkend.
Giphart vind ik toch wel slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Momenteel binnen handbereik: De autobiografie van Slash, of een Giphart boek, beide niet echt slaapverwekkend
Ik zit al aan de pilsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Giphart vind ik toch wel slaapverwekkend.
Verder topics in TRU ofzo![]()
Of een glaasje warme melk met honing. Als het niet werkt was het toch lekker
Pic?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hijs al heulemaal schraal, zit nu maar aan de pils
Maar ik kan heeul niet tekenen, je moet me helpen, niet me op mijn onvolkomenheden wijzenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ga altijd mijn boekenkast opruimen als ik niet kan slapen trouwens.
Heb eens alles op vak gesorteerd en alle vakken op alfabetische volgorde en dan ook binnen de vakken. Aantekeningen sorteren en in mapjes douwen. Op kleur sorteren was ook wel grappig. Of gewoon een tekening maken ofzo.
Gewoon met je potlood tegen een hoofd en dan je duim plaatsen waar het hoofd ophoudt, meten hoevaak het hoofd in het lichaam past, dan per hoofd streepjes op je blad zetten. In het midden ergens zitten de heupen, net onder het hoofd de schouders. Nek niet te smal tekenen. Tieten zijn geen rondjes met daarin stipjes. Schaduw goed bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik kan heeul niet tekenen, je moet me helpen, niet me op mijn onvolkomenheden wijzen
Zeg datquote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een kuttopic, TS neemt geen enkele tip aan
Het klinkt al vrij slaapwekkend, behalve dat stuk over die heupen en tietenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon met je potlood tegen een hoofd en dan je duim plaatsen waar het hoofd ophoudt, meten hoevaak het hoofd in het lichaam past, dan per hoofd streepjes op je blad zetten. In het midden ergens zitten de heupen, net onder het hoofd de schouders. Nek niet te smal tekenen. Tieten zijn geen rondjes met daarin stipjes. Schaduw goed bekijken.
Zo. Genoeg zo?
Ik ga tekenen
Tietekontheupekutquote:Op maandag 11 mei 2009 02:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het klinkt al vrij slaapwekkend, behalve dat stuk over die heupen en tieten
Icm met bier... lijkt me slechte combi, dan kan ook nog m'n bed verschonen wat ik heb ondergekotst na zo'n combinatie...quote:
Zou dat de reden zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan ook niet slapen, want er schijnt zo' n stom laptopscherm in m' n gezicht
Tsjaquote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Icm met bier... lijkt me slechte combi, dan kan ook nog m'n bed verschonen wat ik heb ondergekotst na zo'n combinatie...
Wel weer een slaapwekkende inspanning, bed afhalen en opmaken
Kutwijfquote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga lekker slapenen ik weet zeker dat ik binnen 10 minuten in dromenland ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |