Zeg Bart, jullie nemen toch wel ook zelf alles op he? voor de archievenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Slaaptekort![]()
Is toch leuk dat je tegen je beeldscherm kunt roepen: "Nee, hij was het zelluf!!!"
Dat geloof ik best. Veel werk, drukte en hecktiek. Maar men erkent niet dat er scheef en eenzijdig gestuurd is dus daar kan ik verder niet zoveel mee. Als jij/febo of whoever wilt zeggen dat er door die drukte een blinde vlek is ontstaan waar met name Marielin de dupe van is geworden dat zou wat anders zijn maar ik heb niet de idee dat ik op zoiets hoef te wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar wil ik even op inhaken, ik ben vandaag in the bunker geweest, en ik heb me er ook op verkeken op het feit dat je gemakkelijk ''iets roept'' maar wat er vervolgens allemaal bij komt kijken om dat dan in de praktijk zo voor elkaar te krijgen, dat is echt wat meer tijd dan je denkt, zelfs als je een reeele schatting zou maken
ik zei dat ik de bunker in wilquote:
Heb ik nog een vraagje voor je. Hoe vind jezelf eigenlijk hoe die challenge van gisteren is uitgepakt?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...![]()
Het is voor iedereen een leerproces. Voor de kijker en voor de makers, maar zeker ook voor de deelnemers. De kijker zal er aan moeten wennen dat sadisme kan terugkaatsen op een nare manier, wij moeten leren dat iedere foutje wordt afgestraft (vaak terecht ook, eigenlijk zelden niet terecht) en de deelnemers moeten leren dat Overleven ook precies dát betekent.
Dus.
Drank.quote:
komt er een tweede danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei dat ik de bunker in wilen toen moest ik een formulier invullen
en en en ik vind bram tof !
ik vind em tofquote:
quote:
teveel in mn bloedcirculatiequote:
Wiezo ben jij ineens bij Johan op de koffie gegaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar wil ik even op inhaken, ik ben vandaag in the bunker geweest, en ik heb me er ook op verkeken op het feit dat je gemakkelijk ''iets roept'' maar wat er vervolgens allemaal bij komt kijken om dat dan in de praktijk zo voor elkaar te krijgen, dat is echt wat meer tijd dan je denkt, zelfs als je een reeele schatting zou maken
dat zeg je nu , maar als je dat lieve pluisekontje in je handen gehad hebquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
ik snap niet dat ze dat konijn niet gewoon villen.. is toch extra voedsel? Ik zou daar echt geen moeite mee hebben.
ja boehoeeeee wat errug he !!! ik zou zeggen stem ze omhoog !!!quote:
weet je dat wel heel zeker? je weet hoe de streamerts zijn hierquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei dat ik de bunker in wilen toen moest ik een formulier invullen
en en en ik vind bram tof !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |