Dan scheurt je anusje of vagina.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
N, wat is er beter dan één lul?
Juuuuist, twéé lullen![]()
!
en als ze geschuurd met je hebben trekken ze zich er savonds op afquote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies, simple as that!
[..]
Nee, hun hormoontjes gieren gewoon door hun lichaam!
serieuze poging, opzich wel leuk om te zien waar dat hele gothic gebeuren vandaan lijkt te komenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohoh.!
Wie weet nog schattige, liefdevolle liedjes om te luisteren?
is dat raar dan? het ziet er al half uit als gebatsquote:Op maandag 11 mei 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja dat krijg je ervan, meneer de indo
!
En ik ben een beetje afgeknapt op schuren sinds iedereen er opeens een stijve van kreegdat ze nooit meer wilden stoppen met dansen omdat je niet voor ze weg kon omdat ze iets te verbergen hadden
Ja het was ook echt ineens, eerst nooit, toen opeens echt 3 achter elkaar ofzo, nou toen had ik het wel weer gehad met die hele manier van dansenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik kan niet flawless zijn.
Moest wel lachen omdat je het zo grappig zegt dat ze INEENS allemaal een stijve kregen.Ja ik heb het wel eens van vrienden gehoord maar raar genoeg heb ik er zelf nog nooit last van gehad
![]()
![]()
Goede oplossing ook. Hij gaat niet weg dus maar blijven dansenMakes sence
Ik trek mijzelf meestal af denkend aan de meisjes die op dat moment zichzelf aan het masturberen zijn fantaserend over mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef gers het volgende:
[..]
en als ze geschuurd met je hebben trekken ze zich er savonds op af
Ik vind het niet zo vreemd, nee, maar wel enigszins storendquote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
serieuze poging, opzich wel leuk om te zien waar dat hele gothic gebeuren vandaan lijkt te komen![]()
[..]
is dat raar dan? het ziet er al half uit als gebats
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef gers het volgende:
[..]
en als ze geschuurd met je hebben trekken ze zich er savonds op af
Moet je ook niet met 3 dudes achterelkaar dansen he sloerie!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het was ook echt ineens, eerst nooit, toen opeens echt 3 achter elkaar ofzo, nou toen had ik het wel weer gehad met die hele manier van dansen..
En joah wat moet je anders, ervoor gaan staan en niets doen?
Ja maar je anus is daar toch niet voor gebouwd?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet er ook niet twee in één gat proberen te proppen
\zou ik ook doen hoor als ik jouw irl ontmoet had toen ik 15 wasquote:Op maandag 11 mei 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd, nee, maar wel enigszins storend!
[..]
Je zult een keer stil moeten staan, en als het druk is kan een willekeurig persoon uit de menigte het zelfs voelenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet je ook niet met 3 dudes achterelkaar dansen he sloerie!![]()
![]()
Tja andere opties zie ik ook niet behalve heel snel in de menigte rennen .
Je zou denken van niet neequote:Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar je anus is daar toch niet voor gebouwd?
Whehe, die ene lijkt op Nina Hagen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
serieuze poging, opzich wel leuk om te zien waar dat hele gothic gebeuren vandaan lijkt te komen![]()
[..]
is dat raar dan? het ziet er al half uit als gebats
Awkward momentsquote:Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zult een keer stil moeten staan, en als het druk is kan een willekeurig persoon uit de menigte het zelfs voelen!
verdomd, maar... nina hagen =quote:Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, die ene lijkt op Nina Hagen.
Hahaha, in dat geval zou ik het verdomde geil vindenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Awkward moments!
Trouwens, stel dat het een leuke gozert is waar je wel een beschuitje mee zou eten. () Zou je het dan leuk/aantrekkelijk/geyl vinden of afstotend
Heb ik me wel eens afgevraagd
doe maar niet neequote:Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef gers het volgende:
ik wil hier eigenlijk een plaatje posten van een jampotje en een aars maar dat zal swarmi wel niet leuk vinden
drinkt eens wat water, je hebt waarschijnlijk gewoon vocht nodigquote:Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vandaag gegeten:
2 flinke stukken taart
4 broodjes
2 burrito's
1 zak Cats
1/2 zak snoep
En ik heb nu alweer honger!
ik welquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe maar niet neevond het geen leuk filmpje
Nee ik wil etenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
drinkt eens wat water, je hebt waarschijnlijk gewoon vocht nodig
Dacht ik al.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, in dat geval zou ik het verdomde geil vinden!
Nina Hagen is crazy as fuck, maar daarom zo leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |