WTF!!!quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Nazipraktijken @ fok, betalen voor een demo![]()
Laat me maar weten of je de demo alsnog wil downloaden Choco, gratis.
die hebben ook echt niets te doenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
Hebben jullie met InFamous als je evil bent wel eens naar beneden op de d-pad gedrukt?? Uber vet is dat zeg! Sturen met sixaxis
Dat moet (?) je ook doen bij die missie van de truck. Maar dat je kon sturen met de Sixaxis wist ik niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
Hebben jullie met InFamous als je evil bent wel eens naar beneden op de d-pad gedrukt?? Uber vet is dat zeg! Sturen met sixaxis
Hoe word je trouwens on-evil (quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
volgens mij is dat gewoon "part of the demo" en heb je er zelf niet echt invloed op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe word je trouwens on-evil ()? ik kan alleen maar evil zijn volgens mij...
Ah ok, tering wat is de demo lang btw. Er ging een tellertje naar beneden dus ik dacht he jammer t is afgelopen. Begon er opeens vanzelf een missie, damn das een flinke demoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon "part of the demo" en heb je er zelf niet echt invloed op.
Dat krijg je als je gratis dingen gaat verkopen. Dat is slecht voor je karma.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe word je trouwens on-evil ()? ik kan alleen maar evil zijn volgens mij...
Ik dacht al uh wat hoe doe je dat, nou snap ik mquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je gratis dingen gaat verkopen. Dat is slecht voor je karma.
Hoeveel euro knallers heb je nou al gehaald?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht al uh wat hoe doe je dat, nou snap ik m
Nogmaals, ebay is 18+ euro dus zeik nou eens niet zo.
Flikker gewoon met je kansloze gedrag. Geld verdienen aan medefokkersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kuddegedragquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 euro voor de moeite poeh wat een geld. Plus zeik eens niet zo, je HOEFT het toch niet te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Flikker gewoon met je kansloze gedrag. Geld verdienen aan medefokkers
Ik moet niet zeiken? Wie loopt er nou te zeiken om een euro omdat hij te kansloos is om een ander eens iets te geven. Triangeljosti dat je bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 euro voor de moeite poeh wat een geld. Plus zeik eens niet zo, je HOEFT het toch niet te doen.
Als je dingen wilt aanbieden moet je een subforum hiernaast zijn ipv hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 euro voor de moeite poeh wat een geld. Plus zeik eens niet zo, je HOEFT het toch niet te doen.
Ik heb toch moeite gedaan om die code te krijgen? Plus ik ken jullie niet waarom zou ik zo nodig iets gratis moeten geven waar ik moeite voor heb gedaan? Ik ga dr over ophouden, t wil toch wel. Heb er nog 2 over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet niet zeiken? Wie loopt er nou te zeiken om een euro omdat hij te kansloos is om een ander eens iets te geven. Triangeljosti dat je bent
Tis goed, ik heb dr genoeg over gezeken nu. T zal mij een worst wezen als die laatste 2 niet weggaan. De 3 mensen die de code van me hebben iniedergeval veel plezier ermeequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je dingen wilt aanbieden moet je een subforum hiernaast zijn ipv hierHier kan je ze weggeven. Zo ingewikkeld is het niet.
Je hebt serieus 3 mensen gevonden die afgezet wilden wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tis goed, ik heb dr genoeg over gezeken nu. T zal mij een worst wezen als die laatste 2 niet weggaan. De 3 mensen die de code van me hebben iniedergeval veel plezier ermee![]()
blijkbaar genoeg geld om het niet gratis weg te gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
kipnuggets kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ben je van plan met die paar euro's te doen?
Een leven kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ben je van plan met die paar euro's te doen?
welke moeite?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals ik kap dr mee voor ik weer een ban te pakken heb. Ik vond t wel redelijk 1 euro voor de moeite voor mensen die ik niet ken, jullie blijkbaar niet, nou mooi. Houwen zo. Houwen we dr nu over op.
Neuh, ik ben eigenlijk wel benieuwd welke drie idioten wel bij je gekocht hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals ik kap dr mee voor ik weer een ban te pakken heb. Ik vond t wel redelijk 1 euro voor de moeite voor mensen die ik niet ken, jullie blijkbaar niet, nou mooi. Houwen zo. Houwen we dr nu over op.
Smerige zwerver die je bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef delano.888 het volgende:
Binnen de tijd (het was vrij snel op) mn familie lastig vallen met zweedse mailtjes aangezien ik zelf maar 1 email adres heb?quote:
Je moeder je zus en je oma, nou blij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neuh, ik ben eigenlijk wel benieuwd welke drie idioten wel bij je gekocht hebben.
Ik bedel niet hoor, ik bied iets aan tegen een hele redelijke prijs, (17 euro goedkoper dan ebay), en je kan t kopen, of niet. Aan jezelf de keus, niks kansloos aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Smerige zwerver die je bent.
Beetje bedelen om kleingeld. Kansloos.
[ afbeelding ]
Dat wisten wij ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hou dr over op, wist niet dat er zulke zielige randdebielen op fok zaten zeg.
quote:
Ah, ik ben écht benieuwd. Zeker nu er zoveel positieve reacties zijn na de demo. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het verhaal zich ontwikkelt en of de missies een beetje goed ingebakken zitten in de game.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Fallen het volgende:
in ander nieuws vandaag...
IGN gooit de review van inFamous online om 18:00
Een euro? Omgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb toch moeite gedaan om die code te krijgen? Plus ik ken jullie niet waarom zou ik zo nodig iets gratis moeten geven waar ik moeite voor heb gedaan? Ik ga dr over ophouden, t wil toch wel. Heb er nog 2 over.
[..]
Tis goed, ik heb dr genoeg over gezeken nu. T zal mij een worst wezen als die laatste 2 niet weggaan. De 3 mensen die de code van me hebben iniedergeval veel plezier ermee![]()
Discussie is ontaard in iets andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef capital_P het volgende:
jezus, wat gaat et hard hier.
toch nog maar een tvp
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Binnen de tijd (het was vrij snel op) mn familie lastig vallen met zweedse mailtjes aangezien ik zelf maar 1 email adres heb?
quote:Je moeder je zus en je oma, nou blij.
jawel, je spamt het hele topic vol met die kansloze actie van jequote:Ik bedel niet hoor,
1 euro duurder dan het eigenlijk zou moeten vind ik niet redelijkquote:ik bied iets aan tegen een hele redelijke prijs,
"jamaarjamaarjamaarjamaarjamaarjamaar hullie doen het ooooooooohooooooooooooooooooook!!!!!!"quote:(17 euro goedkoper dan ebay)
Niet kopen is inderdaad niets kansloos aan, wel kopen is kansloos, een demo te koop aanbieden is nog kanslozerquote:, en je kan t kopen, of niet. Aan jezelf de keus, niks kansloos aan.
ik ook niet, daarom wil weten wie die demo gekocht hebben, zodat ik ze via pm kan uitlachen.quote:Ik hou dr over op, wist niet dat er zulke zielige randdebielen op fok zaten zeg.
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef KoosyNL het volgende:
Jongens toch, zit die jongen niet zo af te zeiken. Laat hem er een euro voor vragen.. Stiekem zijn jullie allemaal jaloers dat je de demo niet kan spelen of, als je dat wel kan, niet op het idee bent gekomen om er geld voor te vragen.
Al is nudie natuurlijk de echte held van de week
Iemand die t begrijptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef KoosyNL het volgende:
Jongens toch, zit die jongen niet zo af te zeiken. Laat hem er een euro voor vragen.. Stiekem zijn jullie allemaal jaloers dat je de demo niet kan spelen of, als je dat wel kan, niet op het idee bent gekomen om er geld voor te vragen.
Al is nudie natuurlijk de echte held van de week
Mochten ze willen dat jij dat weet (wat ik betwijfel) melden ze het hier lekker zelf. Je kan natuurlijk ook zelf even langs je moeder/oma/zus gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoorten ik ben serieus benieuwd naar de usernames van de klapjosties die hier geld voor betaald hebben
Nou zit er wel verschil tussen de account-share van Cybje en het verstrekken van een demo-code (zoals voorheen de Motostorm2 of Home codes).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoorten ik ben serieus benieuwd naar de usernames van de klapjosties die hier geld voor betaald hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |