SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was dus mijn klacht!![]()
heb horen zeggen dat het in die zin wel kloptquote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef TheCoon het volgende:
enigste?
dat meer mensen op dit topic klikken en dus hun medeleven kunnen betuigenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van de foto?
Correct meneer!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat meer mensen op dit topic klikken en dus hun medeleven kunnen betuigen
ook een klacht jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb er eigenlijk meer last van met die oordopjes dan met de oplader. Ook fijn dat hij gelijk op de speaker gaat als dat snoer niet lekker is aangesloten.
Ik heb niet dezelfde telefoon als de jouwe, ik heb de w810i. Balen, dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ook een klacht ja
gelukkig als je het via muziek player doet hij het eerst vraagt
onterechte klachtquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef denkjedat het volgende:
blalllablblalblalba helemaal verroest blablalblalbla
Heb je toevallig ook nog de oordopjesquote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb nog zo'n lader uit de OP over van mijn telefoon die gejat is.
Die gebruik ik voor mijn nieuwe SE telefoon.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog de oordopjes?
"maar ben dan wel de enigste thuis"quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef denkjedat het volgende:
heb horen zeggen dat het in die zin wel klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Verder heeft de TS inderdaad een rottelefoon, met een hoop problemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef Bronson het volgende:
Dat toestel uit de OP is echt waardeloos. Ik heb hem twee keer terug moeten sturen omdat de toetsen doormidden braken.
Ik had zo'n w580i en al die toetsjes waren gebroken, me linker "menu" knop werkte niet meer en aan de rechterkant was die knop ook gebroken... tiefusdingquote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef Hymen_Copter het volgende:
Is je toetsenbord al kapot van je telefoon? De verkoper vertelde me, dat ''maar'' 50% van die telefoons terugkwamen voor reparatie.
Nope, gewoon mini-USB.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef El.Wulfo het volgende:
terechte klacht!
Ik heb er ook vaak problemen mee, maar dan is mijn telefoon ook al 2,5 jaar oud en al 100 keer gevallen.
Contactjes open krassen werkt ook niet oneindig vaak![]()
Volgens jaar een nieuwe!
Heeft de Experia trouwens ook dezelfde aansluiting?
Nice, was er dit jaar al aan het denken om hem te halen, besloten om toch maar mijn abbo goedkoop te verlengen... had ik nooit moeten doenquote:
Ik heb de mijne voor een jaartje verlengd, met een Hi 20, kreeg deze telefoon erbij. Dat krijg je als je een tijd lang enorme rekeningen hebt gehad.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Nice, was er dit jaar al aan het denken om hem te halen, besloten om toch maar mijn abbo goedkoop te verlengen... had ik nooit moeten doen
Denk eerder aan een procentje of 80quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef Hymen_Copter het volgende:
Is je toetsenbord al kapot van je telefoon? De verkoper vertelde me, dat ''maar'' 50% van die telefoons terugkwamen voor reparatie.
Heb hier meerdere SE toestellen. Alle laders passen op elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:02 schreef Djeez het volgende:
Nokia heeft de beste opladers, gewoon een simpel pinnetje. Er zijn slechts twee soorten opladers bij Nokia, terwijl je bij SE elke keer een andere oplader nodig hebt.
De lader van mijn S500i is toch anders dan die van mijn T230 (quote:Op maandag 11 mei 2009 19:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Heb hier meerdere SE toestellen. Alle laders passen op elkaar.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat trouwens héél vaak het probleem bij softwareaids is dat providers met de firmware hebben lopen baggeren
Bij mijn telefoon de originele teruggezet en dat verschil merk je wel in functies en snelheid
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Heb hier meerdere SE toestellen. Alle laders passen op elkaar.
Vroeger had Nokia een dikke pin. Tegenwoordig een dun pinnetje. Heb diverse Nokia's gehad waarvan de aansluiting voor het dunne pinnetje niet helemaal in orde was. Gevolg, stekkertje die er steeds uit schoot. Bij een enkele Nokia bleef het stekkertje hangen en bij flink trekken heel het pinnetje verfrommeld.
Bij SE zit de trekontlasting op de connector zelf. In het toestel zit helemaal geen mechanica. Dus volstaat het om de oplader te vervangen indien deze niet meer goed blijft zitten.
quote:
HTCquote:Op maandag 11 mei 2009 21:38 schreef denkjedat het volgende:
wil natuurlijk overstappen op een htc met toetsenbord maar hoeveel moet ik betalen voor prepaid?
mag nl nog geen abbo
Ik ga er even vanuit dat hij hetzelfde werkt als mijn vorige SE en mijn huidigequote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef denkjedat het volgende:
hoe kan ik ooit op mn s500i al mijn nummers op sim kaart zetten?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:10 schreef W00fer het volgende:
Waarom is dit een verkapt, kijk mij patsen met mijn telefoon topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |